Конспект уроку"Основні форми рельєфу Землі. Гори."

Про матеріал

Мета: а) поглибити та систематизувати знання про основні форми рельєфу Землі; сформувати вміння учнів проводити систематизацію географічних об'єктів за різними ознаками; показати різноманітність та способи утворення гір на суходолі; продовжити формування навичок роботи з картографічними матеріалами та додатковими джерелами географічних знань;

б) розвивати первинні уміння характеризувати географічне положення гір на фізичній карті, складати їх комплексну характеристику; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; вміння працювати з підручником, картою; позначати географічні об'єкти на контурній карті;

в) виховувати допитливість та любов до географії, оригінальне творче мислення.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: фізична карта півкуль, атлас, презентація, відео фрагменти, кольорові картки, плакатний папір.

Опорні поняття:форми рельєфу, гори, рівнини.

Базові поняття:гірська країна, частини гірської країни, класифікація гір, географічне положення гір.

Перегляд файлу

Тема: Основні форми рельєфу Землі. Гори.

Мета: а) поглибити та систематизувати знання про основні форми рельєфу Землі; сформувати вміння учнів проводити систематизацію географічних об'єктів за різними ознаками; показати різноманітність та способи утворення гір на суходолі; продовжити формування навичок роботи з картографічними матеріалами та додатковими джерелами географічних знань;

б) розвивати первинні уміння характеризувати географічне положення гір на фізичній карті, складати їх комплексну характеристику; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння працювати з підручником, картою; позначати географічні об’єкти на контурній карті;

в) виховувати допитливість та любов до географії, оригінальне творче мислення.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: фізична карта півкуль, атлас, презентація, відео фрагменти, кольорові картки, плакатний папір.

Опорні поняття: форми рельєфу, гори, рівнини.

Базові поняття: гірська країна, частини гірської країни, класифікація гір, географічне положення гір.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання з учнями. (2 – й слайд)

Учитель. Діти, усім зичу доброго настрою, творчої праці, взаєморозуміння, хорошого спілкування.

Посміхніться один одному, зберіться з думками, будьте уважні, активні на уроці.

Перевірка присутності учнів.

Перевірка наявності в них атласів, зошитів, підручників.

 

II. Актуалізація опорних знань

Учні, давайте пригадаємо, що ми з вами вивчили на попередніх уроках. Ось вашій увазі пропоную «Географічний крос». Перед вами завдання в якому потрібно закінчити фрази.

  1.     Прийом «Географічний крос» (3 – й слайд)
  1. Основними формами рельєфу є… рівнини та гори
  2. Рівнини за висотою поділяються на… низовини (до 200 м), височини (від 200 до 500 м), плоскогір'я (понад 500 м)
  3. Рівнини, абсолютна висота яких від 0 до 200 м, називають... низовинами
  4. Вторинні рівнини утворюються на місці... давніх гір, які зазнавали руйнування протягом сотень мільйонів років.
  5. Нанесеннями річок утворені такі рівнини, як... Амазонська, Індо-Гагнська, Месопотамська низовини.
  6. Найбільшою низовиною світу є… Амазонська низовина у Південній Америці, площа якої складає понад 5 млн. км2.

 

А зараз перед вами учні завдання «Рекорди Літосфери», вам потрібно дати відповідь на запитання:

  1.  «Рекорди Літосфери» (4 – й слайд)
  1.     Найвищий діючий вулкан – Льюльяйльяко (Південна Америка) – 6723 м.
  2.     Найдовша печера – Флінт-Мамонтова (Північна Америка) – понад 500 км.
  3.     Найбільша печера на Україні – Оптимістична
  4.     Найпоширеніший мінерал – вода
  5.     Найтвердіший мінерал – алмаз
  6.     Найвищий вулкан Євразії – Ключевська Сопка 4750 м.
  7.     Найвищий вулкан Європи – Етна 3340 м.
  8.     Найвища гора вулкан – Мауна – Кеа (о. Гаваї) – 10430 м, із яких лише 4205 м височіє над водою. Основа гори знаходиться приблизно на 6 000 м нижче рівня Тихого Океану.
  9.     Країна – рекордсмен за кількістю землетрусів – Японія
  10. Материк найспокійніший щодо землетрусів – Антарктида
  11. Жодного вулкану немає на материку – Австралія
  12. Найбільше поширені цунамі – в Тихому океані

 

  1. «Подорож картою» (5 – й слайд)

Карта для географії – це початок і кінець, альфа і омега. Вміти читати карту це основне наше завдання, а зараз я пропоную вам наступне завдання «Подорож картою». Перед вами чиста контурна карта на якій тільки цифри, вам потрібно сказати який географічний об’єкт знаходиться під даною цифрою.

Відповідь:

  1. - Амазонська низовина;
  2. – Східно-європейська рівнина;
  3. - Великі рівнини;
  4. - Аравійське плоскогір’я;
  5. - Бразильське плоскогір’я;
  6. - вулкан Кіліманджаро;
  7. - вулкан Етна;
  8. - плоскогір’я Декан;
  9. - вулкан Ключевська Сопка;
  10.  – вулкан Льюльяйльяко;
  11.  – Західно-сибірська рівнина;
  12.  – вулкан Камерун.

 

5. «Цифровий лабіринт» (6 – й слайд)

Учитель. Учні, ми вже з вами мали змогу переконатися, що географія тісно пов’язана з математикою. Мовою цифр говорить і географія. Вашій увазі «Цифровий лабіринт».

Яке відношення до рельєфу та будови Землі мають ці цифри?

Відповідає команда, яка першою сигналізує про готовність відповідати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 022 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2061 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

75 км

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8850

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 0-200 м

Відповідь:

  1. 150-200 км – потужність астеносфери;
  2. 11 022 м – Маріанський жолоб;
  3. 8850 м – г. Джомолунгма (Еверест) - найвища вершина світу;
  4. 0-200 м – низовини;
  5. 75 км – товща земної кори у горах;
  6. 2061 м – г. Говерла - найвища вершина України;
  7. 4688 мвлк. Ключевська Сопка – найвищий діючий вулкан Євразії;
  8. 6739 м – влк. Льюйльяйльяко – найвищий діючий вулкан у світі.

 

III. Оголошення теми і мети уроку

Яка тема нашого уроку ви скажете, коли відгадаєте загадку (7 – й слайд)

Там, де земля не спить і не дрімає,

Де землетрус свої палати має,

Вулкани лиють лаву морем,

Ростуть на місці тому…… (гори).

(8 – й слайд) Отже учні, як ви вже здогадались тема нашого уроку:

 «Основні форми рельєфу. Гори»

На сьогоднішньому уроці ми з вами поглибимо та систематизуємо знання про основні форми рельєфу Землі. Навчимося розрізняти гірські системи за різними ознаками. Дізнаєтесь про найвищі гірські системи світу та продовжимо формувати навички роботи з картографічними матеріалами.

Робота в зошиті

Запишіть тему сьогоднішнього уроку.

 

 

План уроку

Запишіть план нашого уроку: (9 – й слайд)

  1. Гори. Рельєф гір.
  2. Класифікація гір.
  3. Характеристика окремих гірських систем.

 

 

Епіграф уроку:

«Краще гір можуть бути тільки гори,        (10 – й слайд)

на яких ще не бував»

                                                                             Володимир Висоцький

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності

Прийом «Приваблива мета» (11 – й слайд)

«Учитель». Відомий поет і співак Володимир Висоцький в одній зі своїх пісень написав такі рядки: «Краще гір можуть бути тільки гори, на яких ще не бував»

(12 – й слайд) Багато альпіністів, які підкорили гірські вершини, стверджують, що немає нічого прекраснішого у світі, ніж краса. гірських вершин. І, незважаючи на постійні небезпеки, вони знову прагнуть підкорити нові недоступні висоти. Чим же так приваблюють їх гори?

(13 – й слайд) Ви бачите здалека красу наших Карпат. Але хто побував в горах, напевно хоче повернутися туди ще і ще.

(14 – й слайд) Є гори значно вищі за Карпати. Їх вершини долати важко, небезпечно. Та незважаючи на те є багато людей, які прагнуть долати круті і неприступні схили. (15 – й слайд) Альпіністи піднімаються на значні висоти крутими уступами Гімалаїв, Кордильєр, Анд та інших гір, часто ризикуючи своїм життям. Що манить їх?

Сьогодні на уроці ми розгадаємо деякі загадки природи. Наше завдання з’ясувати, як утворюються гори, які процеси беруть участь у їх формуванні, де на Землі можна побачити найвищі гірські вершини.

V. Вивчення нового матеріалу

Вступна бесіда.

Вже точно відомо, якщо розрівняти всі материки, то поверхня планети опиниться під водою на глибині 2450 м. А це зробить життя людей на Землі просто неможливим. Таким чином людям потрібна «нерівна» планета, з усіма її горбами й западинами, горами й рівнинами. Вам вже відомо, що форми рельєфу за розмірами можуть сильно відрізнятись між собою. Найбільші з них – материки і океани, це планетарні форми рельєфу. На них розташовані менші за розмірами – гори й рівнини, які називаються основними формами рельєфу. Саме гори на сьогоднішньому уроці ми будемо вивчати.

На нашій планеті гори займають близько 40% суходолу. Вони часто простягаються на сотні, а то й тисячі кілометрів. Такі різні: високі та низькі, округлі та гостроверхі, рухливі та спокійні. Але всі вони – гори. На Землі не буває поодиноких гір. Вони завжди утворюють гірські країни. У цих країнах чітко виділяються гірські хребти – лінійно витягнуті ланцюги гір, розміщені паралельно або в різних напрямках.

 

  1. Гори. Рельєф гір. (16 – й слайд)

 

Учитель. Учні, перед тим як ми з вами перейдемо до вивчення нашої сьогоднішньої теми я пропоную вам переглянути невеликий відео-фільм, щоб краще зрозуміти як утворюються гори, які процеси беруть участь у їх формування.

  1. Фільм-пояснення «Як утворюються гори» (2,5 хв) (17 – й слайд)

(Після перегляду фільму складаємо «Логічний ланцюжок»)

  1. Вправа «Логічний ланцюжок» (18 – й слайд)

А зараз учні ми з вами виконаємо невеличку вправу. Ви уважно дивилися фільм, а тепер скажіть мені яке явище призводить до утворення гір? (Учні піднімають руку)

Неодноразово сьогодні ми вживали слово гори, а що ж таке гори, давайте зачитаємо визначення у підручнику і запишемо його у зошити.

  1. Робота з текстом підручника (19 – й слайд)

Визначення поняття «гори» (ділянки земної поверхні з розчленованим рельєфом, високо підняті над прилеглою поверхнею)

 

  1. Навчальна гра «Художники – знавці гір» (20 – й слайд)

Аналіз зображення гірської країни та її складових частин.

(21 – й слайд) 1) гірський хребет (гори, розташовані в ряд по кілька десятків чи сотень кілометрів);

(22 – й слайд) 2) гребінь (найвища частина хребта);

(23 – й слайд) 3) перевал (зручні для переходу пониження в горах);

(24 – й слайд) 4) гірська долина (зниження між двома гірськими хребтами).

(25 – й слайд) Декілька гірських хребтів утворюють гірські країни.

 

А зараз давайте трішки пограємось і закріпимо наші знання. (26 – й слайд)

А зараз будем мандрувати,

Чи добре гори хочеш знати?

Куди піднятись? На……(вершину).

Куди спуститись? У…… (долину).

Коли стрімка, травою не постелена,

Тоді зовуть долину як? ……(ущелина).

Як бачиш гір багато ти,

Як разом їх зовуть ?……(хребти).

Коли шпилясті і стрімкі,

То кажуть, гори……(молоді).

А як пологі їхні схили,

гориТо гори ці ……(старі), віджили

Висновок. На нашій планеті гори займають близько 40% суходолу. Декілька гірських хребтів утворюють гірські країни. Гірська країна складається з таких частин: гірський хребет, вершина, пік, ущелина, перевал, гірська долина, підошва.

 

2. Класифікація гір. (27 – й слайд)

 

  1.  Колективне складання схеми класифікації гір:

 

Учитель. Перед вами в кожного на парті стоїть листочок на якому зображена порожня табличка. В процесі моєї розповіді кожен з вас повинен заповнити табличку.

Пояснення учителя.

Гори різняться за утворенням, будовою, висотою та віком.

  •  (28 – й слайд) За утворенням гори бувають тектонічні та вулканічні. Тектонічні гори утворюються внаслідок горизонтальних і вертикальних рухів літосферних плит, на межі їх зіткнення. Так утворились більшість гір – Альпи, Карпати, Кордильєри, Анди, Гімалаї та інші. Вулканічні гори – результат виверження вулканів. Розтікаючись, лава формує підняття у вигляді куполів або конусів, такі гори є часто поодинокими, прикладом може бути: Кіліманджаро, Вулканічний хребет Карпат.
  •  (29 – й слайд) За будовою розрізняють: Складчасті гори – це товщі гірських порід, що під дією внутрішніх сил витягнулись в гігантські складки. Ви вже знаєте, що так зминаються краї літосферних плит унаслідок їх зіткнення. Яскравим прикладом такого утворення є гори Гімалаї. До складчастих відносять також Карпати, Кримські, Альпи, Анди. Складчасто - брилові утворюються тоді, коли на місці зруйнованих складчастих гір (горбиста рівнина) заново відбулись горотворчі процеси. Як правило, утворення таких гір відбувається завдяки таким рухам як: горст, грабен та інші. Сюди належать: Уральські гори, Тянь-Шань.

 

Горстом називають піднятий по розломах блок земної кори. Горсти формують гори з плоскими вершинами.

Грабен - це опущена по розломах ділянка земної поверхні. Часто в грабенах утворюються озера.

З часом коли гори остаточно втрачають вигляд складок земної кори, вони перетворюються на брилові.

  •  (30 – й слайд) За висотою розрізняють гори низькі, середні та високі. Низькі гори мають порівняно невелику абсолютну висоту від 0 до 1000 м. Їх вершини округлі або плоскі, а схили пологі. Такими є більшість вершин Кримських гір. Середні гори сягають висот від 1000 до 2000 м. Наприклад, Карпати. Високі гори здіймаються більш як на 2000 м. Вони мають гострі вершини (піки), укриті снігом і льодом, круті скелясті схили.
  •  (31 – й слайд) Гори, як люди, народжуються, ростуть і вмирають, тому вони за віком можуть бути молоді і старі. Молоді гори за геологічними мірками утворилися протягом останніх 50 млн років. Молодими є складчасті гори. Вони, як правило, високі й мають круті схили (Гімалаї, Альпи). Але є винятки, наприклад гори України - Карпати, Кримські, вони хоч і середні за висотою, але належать до молодих. Старі гори, їх вік може перевищувати від 300-400 млн років. Вони невисокі, мають пологіші схили (Уральські гори).

 

(32 – й слайд)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Завдання (33 – й слайд)

Щоб перевірити чи засвоїли ви матеріал я пропоную вам наступні завдання. Я називаю речення, а ви піднімаєте кольорові картки, де говориться про молоді гори, піднімаємо картку з буквою «М» жовтого кольору, де старі – буквою «С» синього кольору.

 

 

 

 

 

 

  1. Картографічний практикум (2 хв.) (34 – й слайд)

Учитель показує на фізичній карті гори. Учні позначають перелік гір у своєму географічному практикумі (ст. 14-15, 16-17). Гори України на фізичну карту України.

Уральські, Аппалачі, Скандинавські, Альпи, Анди, Памір, Кордильєри, Гімалаї, Карпати, Кримські гори.

 

Висновок. Гори на Землі класифікують за утворенням, будовою, висотою, віком.

 

3. Характеристика окремих гірських систем.

 

  1. Випереджувальне завдання (35 – й слайд)

Учитель. Випереджувальним завданням на сьогоднішній урок було підготувати відомості з енциклопедії про найвищі гірські системи світу. Хто підготував і бажає нам розповісти?

(повідомлення учня №1 про Еверест)

Найвища гірська система світу — це Гімалаї. Вона розташована між Тибетським нагір’ям (на півночі) та Індо-Гангською рівниною (на півдні). (36 – й слайд) Протяжність гір — понад 2400 км, ширина — до 350 км. Серед гребенів заввишки близько 6000 м розташована найвища точка Землі — г. Джомолунгма (Еверест), також тут розташовані 11 вершин понад 8000 м. (37 – й слайд) Гора Еверест (8850 м), названа так на честь керівника індійської топографічної служби англійця Джорджа Евереста. Друга назва гори — Джомолунґма, перекладається як «Мати богів Землі».

 

(повідомлення ученя №2 «Альпи») (38 – й слайд)

Альпи - гірська система в Європі. Простягається від берегів Середземного моря до Середньо-Дунайської низовини на території Австрії, Італії, Ліхтенштейна, Німеччини, Словенії, Франції та Швейцарії. Довжина гірської системи — 1200 км, ширина — 130–260 км, (39 – й слайд) висота — до 4810 м гора Монблан – найвища точка Альп, розташована на кордоні Франції та Італії, яка приваблює численних альпіністів. Треба відмітити, що вперше на Монблан піднявся швейцарський селянин Жак Бальма 7 серпня 1786 року. Тепер цю дату вважають початком світового альпінізму.

Наша гостя - Енциклопедія має інформацію про найдовші гори світу (повідомлення учня №2 про «Анди»)

(40 – й слайд)

Анди – найдовша гірська система світу, її протяжність 9000 км вздовж тихоокеанського узбережжя Південної Америки. Вони проходять через територію 5 країн. Це молоді гори, тут знаходиться велика кількість діючих вулканів.

(41 – й слайд) «Дахом Америки» та всієї західної півкулі вважають гору Аконкаґуа висотою 6959 м, найвищу вершину гір Анди. В перекладі з іспанської Анди означають «мідні гори». Так їх назвали через значні поклади мідних руд.

 

Учитель. Учні, ви розповіли нам про найвищу та найдовшу гірську систему світу нам було дуже цікаво, дякуємо вам за інформацію. Але крім найвищих та найдовших вершин світ у нашій країні теж є гори які зачаровують своєю красою та мальовничістю - це гори Карпати та Кримські.

А зараз послухайте, як наші Карпати описують у вірші.

Вірш про Карпати

(42 – й слайд)

Чудес на світі є багато,

Про них ми чули і не раз,

Але таких, як в нас Карпати...

Це гори - казка, вищий клас!

Вони чудові влітку, взимку,

Весною гарні й восени.

І хто хоч раз бував в Карпатах,

Запам'ятає назавжди.

Хто йшов карпатськими стежками,

Джерельну воду пив з руки,

Відпочивав під смереками,

Той буде пам'ять берегти.

 

(розповідь ученя №3 «Карпати»)

(43 – й слайд) Карпа́ти — гірська система на сході Центральної Європи, на території України, Угорщини, Чехії, Польщі, Словаччини, Румунії, Сербії та Австрії. Найбільша висота — 2 655 м (гора Ґерлаховскі штіт в Татрах), (44 – й слайд) в Україні — гора Говерла (2 061 м). Карпатські гори відносно молоді, сформовані в альпійську епоху горотворення і мають вік понад 25 мільйонів років.

Учитель. Діти, скажіть, чи є на території нашого краю гори які зачаровують своєю красою.

(розповідь учня №4 «Чорна гора»)

(45 – й слайд) Чорна гора виринає на схід від міста Виноградова на правому березі річки Тиси, як жива згадка про вулканічну давнину. Чорна гора фауно – флористичний заказник з одноіменною назвою «Чорна Гора», яка досягає висоти 565 м. (46 – й слайд) Південні схили гори це найтепліше місце в Закарпатті. На південному заході схилів гори збереглися руїни замку «Канків».

 

Учитель.

Учні, пошукова система ГУГЛ передала нам цікаву інформацію з Інтернету про найвищі гори материків, але вірус пошкодив деякі файли. Давайте спробуємо відновити інформацію.

  1. Робота з картою в атласі. (47 – й слайд)

 

Гори

Вершина

Висота

Материк

Гімалаї

г. Джомолунгма

8850 м

Євразія

Кордильєри

г. Мак-Кінлі

6194 м

Пн Америка

Анди

г. Аконкагуа

6959 м

Пд. Америка

Великий Вододільний хребет

г. Косцюшко

2228 м

Австралія

Кіліманджаро

 

5895 м

Африка

 (48 – й слайд) А зараз давайте звіримось чи правильно виконали дане завдання.

 

Висновок. Найвища гірська система світу — Гімалаї з вершиною г. Джомолунгма (8850 м); Анди – найдовша гірська система світу (г. Аконкагуа 6959 м). В Україні – на заході розташовані середньовисотні гори Карпати, на півдні - Кримські гори.

 

VІ. Закріплення вивченого матеріалу

  1.  «Кольоровий» диктант.

Наступне завдання вашій увазі «Кольоровий диктант»

(49 – й слайд) Учні мають картки двох кольорів: зеленого, що відповідає рівнинам, та коричневого, що відповідає горам. Учитель називає певні терміни, поняття, географічні об’єкти вивченої теми. Якщо поняття належать до рівнини, учні піднімають зелений квадрат, якщо до гір – коричневий. Наприклад:

  1. Низовина
  2. Гімалаї
  3. Західносибірська
  4. Вершина
  5. Підніжжя
  6. Височина
  7. Східноєвропейська
  8. Складчасті
  9. Плоскогір’я
  10.  Амазонська
  11.  Кордильєри
  12.  Декан
  13.  Хребет
  14.  Карпати
  15.  Середньосибірське
  1. Прийом «П’ять речень»

Учні формують по декілька речень стосовно теми уроку.

(50 – й слайд)

  • Гори - це ділянки земної поверхні з розчленованим рельєфом, високо підняті над прилеглою поверхнею.
  • Гори утворюються внаслідок горизонтальних та вертикальних рухів земної кори, які є проявом внутрішньої енергії Землі.
  • Гори на Землі класифікують за утворенням (тектонічні, вулканічні), будовою (складчасті, складчасто – брилові та брилові), висотою (низькі, середні та високі) та віком (молоді та старі).
  • Найвища гірська система світу — це Гімалаї з найвищою вершиною – Еверест 8850 м. На території Європи простягається гірська система – Альпи з вершиною Монблан 4810 м яка є найвищою в Альпах. Анди – найдовша гірська система світу, з протяжністю 9000 км, найвища вершина – Аконкагуа 6959 м.
  • На території України на заході розташовані середньовисотні гори Карпати, а на півдні Кримські гори. Найвища вершина Українських Карпат – гора Говерла з висотою 2061 м.

VIІ. Підсумок уроку                                                

Оцінювання учнів за роботу на протязі уроку.

VIІІ. Домашнє завдання (51 – й слайд)

  1. Вивчити §26;
  2. Знайти в Інтернеті легенду про Говерлу;
  3. Зафарбувати відповідними кольорами гірські системи позначені в класі;
  4. Випереджальне завдання (окремим учням): знайти в Інтернеті інформацію та підготувати короткі повідомлення про дослідження глибин Світового океану.

 

  1. Географічний кросворд

ЛІТОСФЕРА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.К

 

3.В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Г

Л

О

Б

У

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

 

Л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Г

 

 

Д

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Р

І

В

Н

И

Н

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М

 

 

Л

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

Ь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Л

 

 

Є

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.П

А

М

І

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ї

 

 

И

 

 

 

1. Складчасті гори Америки.

2. Модель земної кулі.

3. Конусоподібна гора із заглибленням на вершині, через яке виливається

вогняна рідка маса.

4. Велика ділянка суші з рівною чи горбистою поверхнею.

5. Найвищі гори світу.

6. Гори в Євразії.

  1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кокарєва Лідія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
11 січня 2018
Переглядів
12521
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку