Конспект уроку-подорожі на тему "Екскурсія Лондоном "

Про матеріал

Дана розробка містить план-конспект уроку-подорожі з англійської мови на тему "Екскурсія Лондоном" за підручником А.Несвіт, 4 клас, 2015 рік видавництва.

Розробка допоможе перевірити рівень засвоєнності лексики по темі „Місто”, активізувати тематичну лексику в читанні, мовленні , аудіюванні; ознайомити учнів з інформацією про Лондон, столицю Великої Британії.

Перегляд файлу

Тема: Екскурсія Лондоном

Мета: -  перевірити рівень засвоєння  лексики по темі „Місто”, активізувати тематичну   лексику в читанні, мовленні , аудіюванні; ознайомити учнів з інформацією про Лондон, столицю Великої Британії;

         -  розвивати пам’ять, перекладацькі здібності, самостійне логічне мислення, навички  мовлення, аудіювання, читання, перекладу;

         -  виховувати дружні стосунки в класі, ввічливість у спілкуванні на вулиці, інтерес до предмету.

Обладнання: підручник, тематичні малюнки, віршик, відеофайл «Лондон» (уривок з циклу «Window on Britain»), картки з завданнями, пісенька «London Bridge is Falling Down».

Тип: урок - подорож

Структура уроку      

 

І. Організаційний момент. Привітання.  Початок уроку:

- Good morning, pupils! I am glad to see you. How are you? Take your seats. Let’s start our lesson.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети, завдань уроку:

  • Dear pupils! Today we have an unusual lesson. It’s an excursion to London, the capital of Great Britain. Have you ever been there? Never? Let’s start! On the way you will speak and listen to your friends, watch a film, play games.

 

ІІІ. Введення в іншомовну атмосферу. Фонетична розминка: віршик In the street

Trams and cars in our town

Run up and down.

Stop! Look at the light!

First look to the left, then to the right.

  •              сприйняття віршика;
  •              тренування окремих звуків до віршика;
  •              репродуктивне відтворення віршика;
  •              запропонувати учням скласти віршик з фрагментів та прочитати його, звертаючи увагу на артикуляцію.

ІV. Перевірка домашнього завдання (ex.5, p.82): 

Tell s some words about your way to school.

V. Today we’ll have a longer trip. Imagine we visit London today! It’s an unusual lesson, it’s an excursion. First we revise words we need during our excursion.

Активізація ЗУН учнів. Виконання лексичних вправ:

-  командна гра Match the Pair за лексикою попередніх уроків:

Вежа                    bridge

Музей                  tower

Театр                   square

Площа                 museum

Міст                    theatre

  •              Odd one out: museum, cat, gallery

                              cinema, theatre, book

                               run, bridge, theatre

-  гра „Відгадай слово”: sub tops, necima, usb psas, mumues, arkp.

- на малюнках на дошці визначити споруди англ. мовою.

VI.  Практика з аудіювання. Перегляд відеофайлу «Лондон»:

We are ready! The video will help you feel yourself in London. Let’s watch.

1. запропонувати учням по першим кадрам відгадати місто, про яке буде розказано у фільмі;

2. перегляд відеофайлу;

3. обговорення побаченого:

What is the capital of Great Britain?

What are the famous London sights?

Which sights would you like to visit? Why?

VІ. Фізкультхвилинка. London Bridge is Falling Down.

https://www.youtube.com/watch?v=JUke3Hnv8o4

VІI. Узагальнення матеріалу уроку ( ex. 5, p.83)

Complete the sentences.

VІII. Підсумки уроку. Did you like the lesson? Why?  Was it useful?

ІХ. Виставлення оцінок за урок: You were great! Your marks are

Х. Пояснення домашнього завдання: ex.2, p.83

ХI. Завершення уроку:  The lesson is over. You may go. Goodbye. 

doc
Додано
12 січня 2019
Переглядів
1467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку