Конспект уроку "Порівняння натуральних чисел"

Про матеріал
Конспект уроку по темі "Порівняння натуральних чисел". Розрахований на другу годину вивчення даної теми.
Перегляд файлу

Урок 16

Тема: Порівняння натуральних чисел. Числові нерівності.

Мета:

  • закріпити знання учнів у порівнянні натуральних чисел; вчити чітко і зрозуміло формулювати назви нерівностей; вдосконалити знання про цифри і числа; повторити запис числа у вигляді суми розрядних доданків; вчити сприймати і перетворювати інформацію, що поєднує екологічний і математичний зміст, використовуючи знаки порівняння «більше», «менше» чи дорівнює; ознайомити із можливістю встановлювати кількісні і просторові відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності;
  • розвивати зацікавленість у пізнанні світу та розуміння важливості вчитися впродовж життя;
  • виховувати повагу до рідної мови, усвідомлення важливості математичних методів і моделей для опису та пізнання навколишнього світу.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Обладнання: ноутбук, кросворд, картка ландшафтного заповідника «Мальованка».

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Розгадування кросворду

  1. Як називається результат дії додавання?
  2. Яке найменше натуральне число?
  3. Скільки нулів має мільйон?
  4. У числі 18 256 у розряді тисяч стоїть цифра….
  5. Яке число записане римськими цифрами ви бачите ХІХ?
  6. Яку цифру використовують для запису числа 99 999?
  7. Скільки існує цифр для запису чисел?
  8. Який знак потрібно поставити між числами 15 та 25?
  9. Назвіть найменше чотирицифрове число?
  10. Як називають результат дії ділення?
  11.  У дії множення компонентом крім добутку є ще і …..
  12.  Геометрична фігура у якої всі сторони рівні?
  13.  Відрізок, який сполучає дві точки кола і проходить через центр кола?

 

С

У

М

А

О

Д

И

Н

 

Ш

І

С

Т

Ь

 

В

І

С

І

М

Д

Е

В

Я

Т

Н

А

Д

Ц

Я

Т

Ь

Д

Е

В

Я

Т

Ь

Д

Е

С

Я

Т

Ь

М

Е

Н

Ш

Е

Т

И

С

Я

Ч

А

Ч

А

С

Т

К

А

М

Н

О

Ж

Н

И

К

К

В

А

Д

Р

А

Т

Д

І

А

М

Е

Т

Р

IV. Мотивація навчальної діяльності.

V. Повідомлення теми і мети уроку.

- На сьогоднішньому уроці ми з вами продовжуємо працювати із натуральними числами, а також порівняння натуральних чисел.

VI. Закріплення вивченого матеріалу.

  • Пригадаємо, що для порівняння використовуємо знаки >, <  та =.
  1. Робота з підручником ( О. С. Істер)

№ 151, № 152, № 154.

  1. Розв’язування екологічної задачі.
  1. На території ландшафтного парку «Мальованка» є 6 природно-заповідних територій. Лісовий заказник «Полонський» площею 911 га, гідрологічні заказники: «Мальованський» (107 га), «Савицький» (56 га) та «Горіле болото» (54 га); ботанічний заказник «Русалчині поляни» (60га), пам'ятка природи «Дуб черешчатий» (21 га), а також вольєр для диких свиней      (6 га). Яка загальна площа території парку «Мальованка»?

«Мальо́ванка» — регіональний ландшафтний парк в Україні. Розташований у межах Шепетівського та Полонського районів Хмельницької області.

Площа 7560 га. У 2004 році рішенням Хмельницької обласної ради територію парку розширили, і тепер вона становить 16919,4 га, в тому числі заповідної зони — 3160,4 га (18,7 %). Створений у 1998 році з ініціативи співробітників Міжвідомчої комплексної лабораторії наукових основ заповідної справи Національної Академії Наук України та Міністерства екологічних ресурсів України з метою збереження унікальних типів і форм рельєфу, рідкісних та зникаючих видів рослин та тварин, занесених до Червоної книги України.

  • Площа якого заповідника найбільша?
  • Площа якого заповідника найменша?
  • На скільки площа заказника «Мальованський» більша за площу заказника «Савицький»?
  • На скільки площа заказника «Горіле болото» менша за площу заказника «Русалчині Поляни»?

VII. Підсумок уроку.

  • Як називаються компоненти при множенні?
  • Яке найменше натуральне число?
  • Яке найбільше натуральне число?
  • Чим цифри відрізняються від чисел?
  • Які знаки для порівняння натуральних чисел ви знаєте?

VIІI. Домашнє завдання.

Виконати № 153, 155 та 157.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дешура Олександр Олексійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 вересня 2022
Переглядів
727
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку