Тема нашого уроку «Пошук та завантаження даних з Інтернету» мета сформувати поняття ключових слів та пошукової фрази; уявлення про веб-ресурси, призначені для пошуку відомостей в Інтернеті; правила пошуку відомостей у мережі Інтернет; навчити зберігати дані з Інтернету
ПІБ учня_________________________________
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Пошук в Інтернеті.
Вправа 2. Знайдіть в Інтернеті відповіді на питання, подані нижче.
Ваша відповідь:___________________
Ваша відповідь___________________
Ваша відповідь___________________
Ваша відповідь________________
Ваша відповідь_________________
Ваша відповідь________________
Ваша відповідь___________________
Ваша відповідь__________________
Ваша відповідь________________
Ваша відповідь_________________
Ваша відповідь_______________
Ваша відповідь______________
|
|
Тема: «Пошук та завантаження даних з Інтернету»
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Написання очікувань від уроку на стікерів інтерактивної он-лайн дошки.
Повторення правил роботи за комп’ютером Гра «так» «ні»
1. Безпечна відстань від очей до екрана монітора – 50 см. (Так)
2. Персональний комп’ютер розміщують лише на рівній поверхні. (Так).
3. Можна використовувати сторонні предмети під час роботи за комп’ютером. (Ні).
4. Можна торкатися проводів живлення, розеток, задньої панелі системного блока чи монітора? (Ні).
5. Робоче місце має бути чистим. (Так).
6. Руки повинні бути чистими і сухими? (Так).
7. На робоче місце можна приносити їжу та напої? (Ні).
8. Час безперервної роботи за комп’ютером має перевищувати 15 хв? (Ні).
9. При виникненні незвичайної ситуації з комп’ютером негайно повідом учителя у школі, а вдома – дорослих. (Так).
10. Заходити до комп’ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання. (Так).
11. Можна вмикати та вимикати комп’ютери без дозволу вчителя. (Ні).
12. Після закінчення роботи закрити всі активні програми та коректно вимкнути комп’ютер. Прибрати робоче місце. (Так).
Пам’ятайте! Якщо не дотримувати правил техніки безпеки та поведінки, робота за комп’ютером може завдати шкоди вашому здоров’ю.
ІІ. Перевірка домашнього завдання
тестування в програмі My Test
ІІІ. відтворення і коригування опорних знань
Розгадування кросворду(в парах)
Гра «Лови помилку»(взаємоперевірка)
На картках записані групи слів. Учні викреслюють зайве поняття, обмінюються картками, здійснюють взаємоперевірку.
1. Веб-сайт, веб-браузер, мережна папка.
2. Пошук, ключові слова, обліковий запис.
3. Зображення, папка, фрагмент тексту.
4. Гіперпосилання, веб-сайт, ім’я комп’ютера.
5. Локальна мережа, Інтернет, глобальна мережа, комп’ютер.
IV. мотивація навчальної діяльності
— Чи доводилось вам шукати пояснення конкретного слова (терміну, поняття)? Перекладати текст?
— Отже, зазвичай, ми користуємось відповідною літературою (словниками, енциклопедіями).
— А якщо її немає в бібліотеці? Правильно, в пригоді може стати Інтернет.
— Ви всі здогадались, що тема нашого уроку пов’язана з електронними словниками, енциклопедіями та програми-перекладачами.
Як їх знайти і як з ними працювати, ви дізнаєтесь під час вивчення теми уроку.
V. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
Тема нашого уроку «Пошук та завантаження даних з Інтернету»
мета сформувати поняття ключових слів та пошукової фрази; уявлення про веб-ресурси, призначені для пошуку відомостей в Інтернеті; правила пошуку відомостей у мережі Інтернет; навчити зберігати дані з Інтернету;
VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації (використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Фізкультхвилинка
Перш ніж ви приступите до роботи давайте переглянемо відеоролик
перегляд відеоролику
VІІ. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером (вказати час для роботи)
Практична робота 3. Пошук та завантаження даних з Інтернету
Вправи для очей.
VIІI. Домашнє завдання
ІХ. Підсумки уроку
X. Оцінювання роботи учнів