18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку + презентація з алгебри для 7 класу: "Розв’язування вправ за темою «Сума і різниця кубів. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники»"

Про матеріал
Даний матеріал призначений для роботи з учнями 7 класу. У ньому використоується інтерактивна презентація у Power Point з надбудовою Mouse Mischief.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цілі вирази. Сума і різниця кубів. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники

Номер слайду 2

Найдосконаліший мозок іржавіє без діїШерлок Холлмс

Номер слайду 3

Гра “Бачено- небачено”Множник математика сума кубів двох виразів одночлен квадратний тричлен дія різниця квадратів двох виразів неповний квадрат двочлена функція нерівність квадрат суми двох виразів кома винесення спільного множника за дужки степінь спосіб групування формули скороченого множення інтеграл похідна подільність чисел куб суми куб різниці системи рівнянь геометрія квадрат різниці двох виразів різниця кубів двох виразів добуток розкладання многочлена на множники

Номер слайду 4

За допомогою рівнянь і теорем Я купу розв’язав проблем .

Номер слайду 5

1-3. Відповіді за порядком до завдання 737 (822)4. сума відповідей першого і другого завдань5.різниця відповідей першого і другого завдань{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ос чре481746541026

Номер слайду 6

Чосер-англійський поет

Номер слайду 7

Серед всіх наук, які відкривають шлях до пізнання законів природи, найбільшою є математика

Номер слайду 8

Який із перелічених способів є способом розкладання многочленів на множники?графічний (н)групування (с)додавання (к)

Номер слайду 9

Добуток суми двох виразів на їх різницю дорівнює:квадрату різниці двох виразів (и)різниці квадратів двох виразів (о)сумі квадратів двох виразів (е)

Номер слайду 10

(х-у)(х+у)=х²-у² (ф)х²+у² (і)х²-2ху+у² (п)

Номер слайду 11

Розкласти на множниких²-49(х-49)(х+49) (к)(х-7)(х+7) (і)(7+х)(7-х) (р)

Номер слайду 12

(5a-9x)²=25 a²-90ax+ 81x² (я)25 a²- 81x² (ш)5 a²-45ax+ 9x² (е)

Номер слайду 13

Формула різниці кубів двох виразів має вигляд:a³-b³= (a-b)(a²+2ab+b²) (а)a³+b³= (a+b)(a²-ab+b²) (л)a³-b³= (a-b)(a²+ab+b²) (к)

Номер слайду 14

Розкласти на множниких³+64(x+4)(x²-4x+16) (о)(x-4)(x²-4x+16) (л)(x+4)(x²-8x+16) (н)

Номер слайду 15

Розкласти на множниких³-125(x-5)(x²+5x+25) (в)(x+5)(x²-5x+25) (г)(x-125)(x²+5x+25) (н)

Номер слайду 16

(2m+4x)²=2m²+8mx+ 8x² (о)4m²+16mx+ 16x² (а)4x²+16mx+ 4m² (д)

Номер слайду 17

Якщо потрібно застосувати кілька способів розкладання многочленів на множники, то спочатку дивимося, чи можна…використати спосіб групування (и)застосувати формули скороченого множення (ш)винести спільний множник за дужки (л)

Номер слайду 18

Розкласти на множники 2х²-8а²= 2(x-2a)(х+2а) (е)2х(x²-2a²) (г)2(x-2a)(х-2а) (о)

Номер слайду 19

Розкласти на множники c+d-c²+d²=(c+d)(c+d) (г)(c+d)(1-c+d) (в) (c+d)(c-d) (ь)

Номер слайду 20

Розв’язати рівняння х³-х=00 (л) 0;1 (е)0;1;-1 (с)

Номер слайду 21

Для розкладання многочлена х³-1 на множники потрібно використати формулурізниці квадратів двох виразів (р)різниці кубів двох виразів (ь)суми кубів двох виразів (к)

Номер слайду 22

Для розкладання многочлена х²-1 на множники потрібно використати формулурізниці квадратів двох виразів (к)різниці кубів двох виразів (ь)суми кубів двох виразів (с)

Номер слайду 23

Для розкладання многочлена на множники використовуються формули додавання (т)скороченого множення (а)Віднімання (ь)

Номер слайду 24

Софія ковалевська-математик

Номер слайду 25

Люди, які не знайомі з алгеброю, не здатні уявити тих речей, яких можна досягти за допомогою зазначеної науки

Номер слайду 26

Встановити відповідність: Ц (11а+р)²Е (а+р)(а²-ар+р²)Л (а-р)(а+р)І (3а-2р)(3а+2р)Й (2а+р)³К (а+2р)³Н (а-2р)³Ь (а+р)3 Б (а-р)(а²+ар+р²)

Номер слайду 27

Готфрід лейбніц-німецький філософ,математик, фізик

Номер слайду 28

Я думаю,отже я існую. Рене Декарт

Номер слайду 29

Рене декарт-французький математик

Номер слайду 30

Завдання 683 (762) із підручника

Номер слайду 31

Домашнє завдання Виконати 5 завдань своєї групи (за вибором) із уроку-аукціону

Номер слайду 32

Продовжіть речення. Сьогодні на уроці мені найлегше вдавалося…Найважчим для мене було…Найцікавіше було…Я сьогодні на уроці навчився (навчилася)…Запам’яталося…

Номер слайду 33

Усе,що ти робиш зараз- це для твого майбутнього. Подумай про це. Математика не вчить нас,як примножувати любов або зменшити ненависть, але вона дає нам зрозуміти, що кожна проблема має рішення. ANONIMUS

Перегляд файлу

Тема. Розв’язування вправ за темою «Сума і різниця кубів. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники»

Мета. Удосконалювати вміння і навички учнів у застосуванні різних способів розкладання многочленів на множники; узагальнити і систематизувати знання учнів з даної теми; ознайомити із висловлюваннями відомих людей про доцільність вивчення математики; розвивати пам’ять, увагу, мислення; виховувати інтерес до уроків математики, взаємоповагу.

Тип уроку. Узагальнення та систематизація знань.

Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, індивідуальні картки, фішки, ноутбук, радіомишки, презентація Power Point з надбудовою Mouse Mischief, підручник.

 Хід уроку 

  1. Організація учнів до уроку:
  • Доброго дня, діти. У мене в руках гайка і болтик.
  • Для чого їх використовують?
  • Що з ними станеться, якщо їх не змащувати, піддавати впливу води? (заржавіють)
  • (Презентація) Шерлок Холмс сказав: «Найдосконаліший мозок іржавіє без дії». Тому сьогодні ми, як і на інших уроках, «доглядатимемо» за нашим мозком – діятимемо. Вкотре матимемо можливість переконатися, що математика є важливою в нашому житті. Нам у цьому допоможуть висловлювання відомих людей. А от яких – ви маєте відгадати, розв’язуючи запропоновані завдання, за які отримуватимете фішки із балами. Будьте уважними , чітко висловлюйте свою думку, поважайте думку інших.
  1. Оголошення теми і мети уроку (оголошую,  записую на дошці, діти- у зошитах)
  2. Перевірка домашнього завдання
  1. №737 (822) виконує один учень біля дошки + 2 учні працюють у зошитах, виконуючи завдання із індивідуальних карток

№737 (822)

Виконуючи дане завдання та використовуючи таблицю із презентації, розташуйте букви в певному порядку і отримаєте прізвище автора слів: «За допомогою рівнянь і теорем я купу розв’язав проблем»

x + y = 6

xy = -3

  1. x³y² + x²y³ = x²y² ·(x + y) = (xy)²·(x + y) = 6 · 9 = 54
  2. (x - y)² = x² - 2xy + y² = 42 – 2 · (-3) = 48

(x + y)² = x² + 2xy + y²

6² = x² - 6 + y²

x² + y² = 36 + 6

x² + y² = 42

  1. x⁴ + y⁴ = 1746

x² + y² = 42

(x² + y²)² = 42²

x⁴ + 2x²y² + y⁴ = 1764

x⁴ + y⁴ = 1746 – 2 * 9 = 1764 – 18 = 1746

(Відповідь: Чосер)

  1. Узагальнені та систематизація знань учнів
  1. Гра «Бачено небачено» (робота у великій групі на мультимедійній дошці під час виконання домашнього завдання)
  • На дошці записані математичні терміни. Виділити маркером ті, які ми, на вашу думку, використовували для вивчення даної теми (по 1 учневі – до дошки)
  1. Робота в парах з радіомишками над презентацією (усні та письмові вправи)
  • Наступна цитата: «Серед всіх наук, які відкривають шлях до пізнання законів природи найбільшою є математика»
  • Прізвища та ім’я автора ви дізнаєтесь після відповіді за допомогою радіомишок на запитання, які ви бачите на екрані. Виписуйте букви навпроти правильних відповідей із кожного слайду (даю фішки дітям, які першими відповіли; правильна відповідь: (Софія Ковалевська)
  1. Пальчикова гімнастика.
  2. Робота в парах (завдання на відповідність)
  • «Люди, які не знайомі з алгеброю, не здатні уявити тих речей, яких можна досягти за допомогою зазначеної науки» (Готфрід Лейбніц)
  • Виконати завдання на відповідність та відгадати прізвище автора.
  1. Робота з підручником

№683 (762) (якщо буде час)

«Я думаю, отже я існую» (Рене Декарт)

  • Цим висловлюванням керуватимемось, розв’язуючи наступне завдання.
  1. Повідомлення домашнього завдання.
  • Виконати 5 завдань своєї групи (за вибором) із уроку-аукціону (по рівнях за вибором дітей)
  1. Підсумок уроку.

Продовжіть речення:

  • Сьогодні на уроці мені найлегше вдалося…
  • Найважчим для мене було…
  • Найцікавішим було…
  • Я сьогодні на уроці навчився (навчилася)…
  • Запам’яталося…
  • Діти, пам’ятайте (цитую):

«Усе, що ти робиш зараз – це для твого майбутнього. Подумай про це».

Математика не вчить нас як примножувати любов або зменшити ненависть, але вона дає нам зрозуміти, що кожна проблема має рішення» (ANONIMUS).

zip
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники
Додано
7 березня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку