Конспект уроку. Природознавство 5 клас. Тема: "Небесні тіла"

Про матеріал
Вивчення нового та узагальнення опрацьованого матеріалів через формування відповідального ставлення до власної діяльності.
Перегляд файлу

Природознавство 5 клас

Тема: Небесні тіла.

Мета: Учень / учениця

(З) називає: великі та малі небесні тіла; наводить приклади: впливу космічних чинників на Землю;  небесних тіл, що складають наш Всесвіт;

(Д) описує: відмінності між небесними тілами; порівнює: за розмірами і температурою Сонце з іншими зорями; пояснює на моделях форму і будову небесних тіл, їхній рух навколо Сонця і в космосі, будову Сонячної системи;  розрізняє: небесні тіла;

(Ц) усвідомлює необхідність вивчення Всесвіту; виявляє ставлення до розвитку астрономічних і космічних досліджень; оцінює значення: зоряного неба в історії людства; телескопічних спостережень.

Змістова лінія: «Громадянська відповідальність» здійснюється через формування відповідального ставлення до власної діяльності.

Методи та методичні прийоми: словесні, наочні; бесіда, самостійна робота; репродуктивні, частково-пошукові.

ФОПД: індивідуально-відокремлена, фронтальна, групова.

Обладнання: моделі Сонячної системи та сузір’я; фотографії малих небесних тіл; відео; презентація, робочий зошит – Природознавство 5 кл/О.Янкавець.

 

Хід уроку

І. Вступна (організаційна) частина.

Привітання, забезпечення психологічного настрою учнів на комфортну роботу:

- оцінити свій настрій та налаштування на результат роботи: поставте собі оцінку, яка відповідає вашій готовності до уроку (вивчення домашнього завдання)

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація.

  • Яку тему вивчаємо?З якими об’єктами познайомились?

Перегляд відео - https://www.youtube.com/watch?v=905BcgBIPG0 : по ходу відео виясняємо види зірок; що людству дає вивчення космосу.

 

ІІІ. Контроль вивченого матеріалу.

Ст..28-29 № 1, 4, 5 – взаємоперевірка (кожна відповідь – 0,5 бала), максимум 6 б.

C:\Users\User\Desktop\2022-01-30_12-19-26_626.jpg            C:\Users\User\Desktop\2022-01-30_12-20-17_928.jpg

 

 

Фізкультхвилинка.

 

 

ІV. Повідомлення теми, мети і завдання уроку. Вивчення нового матеріалу.

- які джерела знань вам відомі?

- чи може бути мультфільм джерелом знань?

 

Перегляд відео – вивчення матеріалу (https://www.youtube.com/watch?v=9oZ1dmA6-l0),

складання схеми – підказки.

 

Презентація для уточнення інформації - https://docs.google.com/presentation/d/1KQfhKFTo5ImYOc8FTo7tJ7TPx1-WQdcK/edit?usp=sharing&ouid=118194947832133995998&rtpof=true&sd=true

.

V. Діагностування правильності засвоєння знань.

Ст.. 26-27 № 1, 2, 3 – взаємоперевірка (15 : 3 балів).

C:\Users\User\Desktop\2022-01-30_12-20-51_857.jpg           C:\Users\User\Desktop\2022-01-30_12-21-26_081.jpg

 

Скласти бали – виставити собі оцінку.

 

VІ. Закріплення нового матеріалу.

В групах намалювати небесні тіла з урахуванням особливостей складу і будови, їхнього руху.

 

VІІ. Рефлексія.

  • оцінити свій настрій в кінці уроку: покращився чи погіршився?
  • Чи співпала прогнозована оцінка з отриманим результатом?

 

VІІІ. Повідомлення домашнього завдання.

  • Презентація і відео в Classroom
  • Повідомлення про небесні тіла

 

docx
Додано
30 січня 2022
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку