Конспект уроку "Родина Паркерів"

Про матеріал

Урок на тему "Родина Паркерів" має на меті тренувати мовні навички, формувати і розвивати граматичні навички,розвиток читання, виховання культури спілкування з молодшим поколінням, розвивати мовну здогадку, пам'ять, увагу;

Перегляд файлу

Тема: Родина Паркерів.

Мета: Розвиток комунікативної компетенції учнів.

Цілі:

Практичні:

  • Тренування мовних навичок;
  • Формування і розвиток граматичних навичок.
  • Развиток навичок читання.

    Виховні:

  • Виховання  культури  спілкування з молодшим поколінням.

Развиваючі:

  • Розвиток мовної здогадки, пам’яті, уваги;

Обладнання: комп’ютер; роздатковий матеріал; картки зі звуками.

 

Хід уроку:

 

I. Організаційний момент

 

T: Good morning, children!

P: Good morning! Good morning to you!

Good morning! Good morning!

We are glad to see you!

 

II. Мовна зарядка:

 

T: How are you today?

P: Fine, thanks. And you?

 

III. Повідомлення мети уроку

 

 Today We shall learn some grammar rules, do exercises, read the text and sing songs and play games at the lesson.

 

IV. Фонетична зарядка

 


[t]

 

Watched

Walked

Talked

Finished

Looked

 

 

[d]

Played

Learned

Tried

Cried

Smiled

studied

 

[id]

Skated

Wanted

Collected

Painted

needed

 


Тренування в читанні

 

1.Передтекстові вправи

 

Повторити з учнями ЛО на вивчену тему. Чітко пояснити  завдання.

2.Етап читання тексту

 

Читати та перекладати вправу 1 на стр.48.

 

3. Повідомлення про прочитане

 

Учні розповідають про прочитане, спираючись на текст. Так як це новий текст, то можна дозволити учням зачитати найбільш важкі речення.

4.Післятекстові вправи.

 

  • Учні дають відповіді на поставленні питання.
  • Впр.2 на стр.49
  • Продовжити речення
  • Перекласти на англійську мову такі словосполучення:
  1. Смішні запитання.
  2. Найсмішніша людина в сім'ї
  3. Йому 9 років.
  4. Стів – старший за свою сестру.
  5. Молі – на 5 років молодша за свого брата.
  6. Сім'я Паркерів живе в Великобританії.
  7. У Стіва і Молі є багато двоюрідних сестер і братів.
  8. Сімейні вечірки.
  9. Проводити багато часу разом. 

Тренування в граматиці

 

Виконання вправи 3,4 на стр.49.

 

Тренування в аудіюванні

 

Dear  friends,

 

My name is Mike. I am 10. I live in London. I have got a family. My family is large. I have got a mother, a father and a grandmother, an aunt and two uncles. But I have not got a grandfather. I’ve got a sister and a brother. My sister’s name is Ann. She is 4. My brother’s name is John. He is five years old. They are not pupils. Ann and John don’t go to school. They play at home with the toys. My mum’s name is Mary and my dad’s name is Nick. My dad is a doctor. He works in a hospital. My mum is a housewife. She works about the house. She likes to read books about children. My parents have got a dog and a cat. The dog is very clever and the cat is very kind. I love my family very much.

 

 Тест.

1. My name is ….                                                4. My mother is …

Peter                                                                      a) a teacher

Mike                                                                      b) a doctor

Nick                                                                       c) a housewife

 

2. I live in …                                                         5. She likes to read books about…

Oxford                                                                  a) children

Kemerovo                                                             b) toys

London                                                                  c) doctors

 

 

3. My sister’s name is …

 

 

           a) Alice                                                       6. I love my …

 

            b) Ann                                                             a) cat

 

            c) Jess                                                              b) family

 

                                                                                    c) dog

 

 

VI. Релаксація

 

Пісня “Clap your hands

 


Clap, clap, clap your hands

As slowly as you can!

Clap, clap, clap your hands

As quickly as you can!

 

Shake, shake, shake your hands

As slowly as you can!

Shake, shake, shake your hands

As quickly as you can!

 

Roll, roll, roll your hands

As slowly as you can!

Roll, roll, roll your hands

As quickly as you can!

 

Wiggle, wiggle, wiggle your fingers

As slowly as you can!

Wiggle, wiggle, wiggle your fingers

As quickly as you can!

 

Pound, pound, pound your fists

As slowly as you can!

Pound, pound, pound your fists

As quickly as you can!


 

 

VII.Заключна частина уроку.

  1.     Підсумок уроку.

What have you known from the lesson? Do you like the lesson?

  1.     Домашнє завдання.

Впр.5 на стр.49(письмово) та Впр.1 на стр.48.

     Оцінювання.

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Буренко В.М., Михайлик)
Додано
24 липня 2018
Переглядів
868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку