Конспект уроку розвитку мовлення для 1 класу "Поговоримо про побутову техніку".

Про матеріал
Конспект уроку розвитку зв'язного мовлення для 1 класу "Поговоримо про побутову техніку" складений до робочого зошита Катерини Пономарьової "Я пишу". Конспект побудовано з урахуванням основних положень Концепції "Нова українська школа", на засадах компетентнісного і діяльнісного підходів.
Перегляд файлу

Тема: Урок розвитку мовлення «Поговоримо про побутову техніку»

Мета:  розширити знання учнів про назви меблів, активізувати тематичну групу слів із теми, розвивати вміння узагальнювати, розповідати за малюнком; збагачувати словниковий запас, формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну і здоров’я, збережувальну компетентності; виховувати бережливе ставлення до навколишнього світу; чистоту, охайність.

Обладнання: дидактичний та ілюстративний матеріали,  відеоматеріали.

 

Хід уроку

І.Організаційний момент

Гра «Комплімент»

Вчитель підходить до учня і говорить: «Ти мені подобаєшся, бо ти добрий»; учень повертається до сусіда і продовжує комплімент: «Ти мені подобаєшся, бо ти…»  і т.д.

Вправа «Моя мрія»

Учні складають долоньки і пошепки промовляють у них свою мрію. Потім всі разом розкривають долоньки.  Випускають мрію в небо (усміхаються).

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Сьогодні урок нам допоможуть проводити казкові герої, а які вам підскаже це відео (мультфільм про домовичка). https://www.youtube.com/watch?v=yLVOrQjeMPc Діти придумують ім’я домовичку.

 

Домовой Кузя

Домовичок приготував вам завдання.

 

Завдання від домовичка. Відгадування загадок. Виконання звукових моделей до слів відгадок.

 

 В нас на кухні — білий кіт.
Він прив’язаний за дріт.
День і нічку муркотить,
В животі мороз сидить.(Холодильник)

 

От загадка, то загадка:
Де поїду — стане гладко.
Тільки пальцем не торкай,
Обпечешся, так і знай!
Щоб зручніше було тобі —
Маю ручку на собі.(Праска)

 

Запам’ятав науку —
Збирать-ковтать пилюку.(Пилосмок)

 

Товстопуза біла пані
Крутить одяг в барабані.(Пральна машина)

 

Підійду я до коробки
І одну натисну кнопку.
Враз він прокидається –
Мультики вмикаються! (Комп’ютер)

 

Гучно музика десь грає…
Із кишені долинає.
Це ж друзяка мій, Антон,
Подзвонив на … (Телефон)

 

ІІІ. Оголошення теми і завдань уроку

ІV. Мотивація навчальної діяльності

Наш домовинок потрапив у біду. Він розгубився у магазині. Давайте допоможемо йому і зробимо екскурсію по магазині «Побутової техніки».

 

 

 

V. Основна частина

1. Робота з зошитом

(Катерина Пономарьова « Я пишу» 1 частина с.64)

-У який магазин потрапив домовинок ?

-Що там продається?

2. Гра « Мікрофон»

Одна дитина з мікрофоном проводить опитування в класі:

-Яка побутова техніка допомагає прати?

- … пилососити?

- … прасувати?

- … варити страви?

- … морозити продукти?

- … зайти в інтернет?

3.Пригадайте правила користування побутовими приладами. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pravila-bezpeki-pri-koristuvanni-elektropriladami-436135.html

4. Домовичок  проводить фізхвилинку.

 Сірий котик міцно спав, 

(імітація дії)

Навіть пісню не співав.

Та, нарешті, пробудився 

(вправи для шиї)

І довкола обдивився.

Став смачненько потягатись 

(потягування)

І чистенько умиватись

(масаж дрібних м'язів обличчя)

 

5.Гра «Причина – наслідок»

Робота в групах.

Перша група моделює ситуацію «причина» (діти порушують правила користування побутовими приладами).

Друга група моделює ситуацію «наслідок» (діти розказують про наслідки, які можуть трапитись).

Потім групи міняються завданнями.

6.Гра « Склади речення»

Предметні малюнки перевернуті іншою стороною.

Учні вибирають наосліп картинку і складають речення за предметними малюнками.

-Для чого призначена дана техніка?

7. Колективне складання розповіді на тему «Побутова техніка в нашому житті».

 

VI. Заключна частина.

  1. Бесіда

- Про що говорили на уроці?

- Які побутові прилади нам допомагають у повсякденному житті?

-Навіщо потрібно дотримуватися правил користування побутовими приладами?

2.Гра «Так – ні» (Учитель ставить запитання. А діти піднімають цеглинки LEGO, зелена – так, червона – ні.)

- Зварив їсти у холодильнику.  

- Знайшов інформацію на комп’ютері.

- Попрасував одяг феном.

- Виправ одяг у чайнику.

-Підігрів їжу у мікрохвильовій печі.

3.Рефлексія. Вправа «Сенкан»

Учні обирають предметну картинку із зображенням побутової техніки і складають сенкан.

ЩО?

ЯКИЙ? ЯКИЙ?

ДІЯ? ДІЯ? ДІЯ?

РЕЧЕННЯ

ЩО?

Гра «Дзвіночок мамі»

    Поділіться враженнями від уроку.

За допомогою смайликів оцініть:

  свою роботу на уроці

  загальне враження від уроку

Картинки по запросу смайлики  Картинки по запросу смайлики  Картинки по запросу смайлики  Картинки по запросу смайлики нейтральний вираз обличчя

 

docx
Додано
29 січня
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку