Тема уроку: School Life (Шкільне життя)
Мета:
-
Ознайомити учнів з новою лексикою за темою "Шкільне життя".
-
Розвивати навички говоріння, читання, письма та аудіювання.
-
Формувати позитивне ставлення до навчання та спілкування англійською мовою.
Очікувані результати:
-
Учні знають нові слова за темою "Школа".
-
Учні вміють складати прості речення про шкільне життя.
-
Учні використовують лексику у коротких діалогах.
Обладнання:
-
Флешкартки із зображеннями шкільних предметів (pen, pencil, book, ruler, bag, desk, board).
-
Аудіозаписи з діалогами.
-
Робочі зошити.
-
Інтерактивна дошка або картки для гри.
Хід уроку:
1. Організаційний момент (3 хвилини)
-
Привітання:
-
Teacher: Good morning, children!
-
Students: Good morning, teacher!
-
Teacher: How are you today?
-
Students: We are fine, thank you!
-
Перевірка готовності до уроку: Are you ready to start?
2. Вступна частина (7 хвилин)
-
Актуалізація знань:
-
Повторення лексики попереднього уроку (наприклад, кольори чи цифри).
-
Постановка теми уроку:
-
Teacher: Today we will talk about school life. What do we use at school? (Учитель показує флешкартки).
3. Основна частина (25 хвилин)
1) Ознайомлення з новою лексикою (10 хвилин):
-
Учитель показує флешкартки та називає слова:
-
This is a pen.
-
This is a book.
-
Учні повторюють за вчителем хором та індивідуально.
-
Гра "Guess the Word": Учитель ховає предмет і запитує:
2) Розвиток навичок аудіювання (5 хвилин):
-
Слухання діалогу:
-
A: What do you have in your bag?
-
B: I have a pen, a book, and a ruler.
-
Учні повторюють діалог за вчителем.
3) Розвиток говоріння (5 хвилин):
-
Учні працюють у парах:
-
Один учень запитує: What do you have in your bag?
-
Інший відповідає: I have a ...
4) Робота у зошитах (5 хвилин):
-
Учні вписують назви предметів у пропуски в реченнях або розфарбовують картинки відповідно до вказівок учителя.
4. Заключна частина (5 хвилин)
-
Підбиття підсумків:
-
Teacher: What did we learn today?
-
Учні відповідають: We learned about school things.
-
Рефлексія:
-
Учитель запитує: Did you like the lesson? Учні показують "великий палець" або кажуть Yes/No.
-
Домашнє завдання:
-
Намалювати свою шкільну сумку і підписати предмети англійською мовою.
Додатково:
-
Гра "Bingo" із новими словами.
-
Використання інтерактивних платформ (за наявності технічного забезпечення).