Урок
ТЕМА уроку: Сила Лоренца.
Хід уроку. І. Актуалізація базових знань.
Перелік задач і завдань, які вчитель може використати на свій розсуд (для фронтального розв’язання, для роботи на картках індивідуально, для роботи в групах або парах) та в оптимальній кількості):
![image](/uploads/files/2064203/307038/333808_html/images/307038001.jpg)
![image](/uploads/files/2064203/307038/333808_html/images/307038002.jpg)
![image](/uploads/files/2064203/307038/333808_html/images/307038003.jpg)
![image](/uploads/files/2064203/307038/333808_html/images/307038004.jpg)
![image](/uploads/files/2064203/307038/333808_html/images/307038008.png)
Сила Лоренца завжди перпендикулярна до швидкості руху частинки, тому вона не виконує роботу і не змінює кінетичну енергію частинки, — під дією сили Лоренца заряджена частинка рухається рівномірно. Проте траєкторія руху частинки буде різною:
ІІІ. Формування практичних навичок.
Перелік задач і завдань, які вчитель може використати на свій розсуд (для фронтального розв’язання, для роботи на картках індивідуально, для роботи в групах або парах) та в оптимальній кількості):
![image](/uploads/files/2064203/307038/333808_html/images/307038014.jpg)
![image](/uploads/files/2064203/307038/333808_html/images/307038015.jpg)
![image](/uploads/files/2064203/307038/333808_html/images/307038016.jpg)
ІV. Д/з: §12(вивч.), §10-11(повт.) впр. 12(2,4,5)