23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Конспект уроку " Складання запитань за повістю Григора Тютюнника "Климко"

Про матеріал

Матеріал дає можливість навчити учнів логічно правильно будувати запитання до художнього тексту з метою кращого розуміння змісту твору, його ідейного навантаження.

Перегляд файлу

Конспект уроку

Тема. Складання запитань за повістю Григора Тютюнника «Климко».

Мета: навчати учнів логічно правильно будувати запитання до художнього тексту з метою кращого розуміння змісту твору, ідейного навантаження; розвивати логічне та образне мислення; виховувати важливі гуманні якості людини – доброту, чуйність, турботу про ближнього.

Тип уроку: розвиток звязного мовлення.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ.Оголошення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

Учитель розповідає легенду про «царицю логіку». Потім пропонується учням із трьох значень слова «логіка» вибрати те, яке підходить для сьогоднішнього уроку.

Наука про закони мислення та його форми. 

Хід роздумів.  

Розумність, внутрішня закономірність чого-небудь. 

ІІІ. Основний зміст уроку.

1.Вибір ключових слів  для побудови питань.

Учні разом з учителем добирають питальні слова,розподіляють їх на групи, записують у зошити.

Що?  Хто? Який? Чий?Де? Коли? (Зміст твору)

Такого типу питання допомагають краще зрозуміти  

Чому? Для чого? З якою метою?Як?(Ідея твору)

Такого типу питання допомагають краще зрозуміти .

Учитель зазначає, що саме питальні слова будуть розташовані на початку речень, що будуватимуть учні.

2. Бесіда про особливості створення запитань. Учитель пропонує розпочати роботу з питань першого типу.

Приклад запитання з можливими варіантами його закінчення.

З якою метою Климко вирушив у    подорож?

До якого      вирушив Климко?

3.Створення асоціативних питань за малюнками до твору.

         

 

  1. Зразки запитань, що були складені учнями:
  2. У яких умовах жив хлопчик-сирота у дядька Кирила?
  3. Чому письменник описує барак, як живу істоту?
  4. Що було найбільшою радістю для Климка?
  5. Які основні епізоди повісті ви можете назвати?
  6. Чому хлопчик не боявся самотності?
  7. Як Климкові вдалося здобути картоплиння?
  8. Яке задоволення отримав герой під час перепочинку під яблунею?

ІV.Підсумок уроку у вигляді бліц-опитування.

V.Домашнє завдання. Дати відповіді на питання, складені однокласниками, що найбільше запамяталися.

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку