Конспект уроку: Таблиця множення на 5

Про матеріал
Конспект уроку з математики 2 клас на тему: Таблиця множення числа 5. Підручник: Логачевська С.
Перегляд файлу

Тема: Таблиця множення числа 5

Мета: Ознайомити учнів з таблицею множення числа 5;показати практичне використання даної таблиці; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу, математичне мовлення, логічне мислення та творчу уяву; виховувати охайність, уважність, самостійність.

Обладнання: презентація, відео, підручник Логачевська С. 2 клас .

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=CqOr8xqBiK4

Тип уроку: комбінований

Хід роботи

І. Організація учнів до уроку.

Добрий день!

Сіли рівно, озирнулись,

Одне одному всміхнулись,

Якщо добре працювати –

Вийдуть гарні результати.

Тож не гаємо ми час,

Бо знання чекають нас!

- Зараз у нас урок математики, мене звати Ірина Володимирівна, і сьогодні проведу його я.

- Якщо в ході уроку у вас виникнуть запитання, прошу звертатися до мене.

- Сьогодні на уроці нам будуть потрібні: підручник, зошит, ручка.

- Погляньте, чи в кожного з вас є все необхідне для уроку.

- Отож, починаємо урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  •          Коли я йшла до вас на урок, то почула новину. Сьогодні королева країни Математики святкує свій День народження. Їй надіслали велику кількість подарунків, але чаклун дізнався про це та перехопив їх по дорозі до іменинниці.
  •          Уявіть, які засмучені жителі країни, але вони дуже надіються на вашу допомогу.
  •          Допоможіть феям математики повернути святковий настрій королеві. Чи готові ви допомогти?
  •          Для цього потрібно виконати завдання чарівника. За правильно виконані завдання він віддаватиме по одному подарунку.
  •          Але спочатку феї хочуть перевірити ваші знання перед зустріччю з викрадачем.
  1. Усна лічба
  •          Дайте відповідь на запитання:

- Як називаються числа при додаванні(доданок, доданок, сума)? (при відніманні(зменшуване , від’ємник,, різниця), множенні(множник, множник, добуток ), діленні (ділене, дільник, частка))

- Щоб знайти суму, потрібно…(різницю, частку…)

- Що означає «зменшити в…разів?, «збільшити в … разів?»

  •          Ваші відповіді сподобалися феям. Отже прямуємо до чарівника.
  1. Каліграфічна хвилинка
  •          Давайте запишемо  у зошитах сьогоднішню дату: 29 березня Класна робота.
  •          5 10 15 20 25 30 35 40 45

- Запишіть числа у порядку спадання. (45 40 35 30, 25, 20, 15,10,5)

- Чому дорівнює сума найбільшого та найменшого з чисел? (45+5=50)

- За те, що ви так гарно виконали це завдання, чарівник повертає вам перший подарунок, а у ньому – квіти.

  1. Розв’язування прикладів

- Ой! Подивіться - наші подаруночки! Але вони все ще знаходяться у чарівника. Що ж він каже нам зробити?

- Потрібно розв’язати приклади у зошити.

 

4 · 3 = 12

4 · 2 + 10  = 18

36 : 4 = 9

12 : 4 =3

4 · 5 + 13=33

28 : 4 – 2=5

4 · 6 =24

16 : 4 : 2=2

 

 

 

  •          Ви впорались із цим завданням та повернули ще один із подарунків - тортик.
  •          Ми повернули лише два подарунка. Подивимося, що ж ще приготував для нас чарівник.
  •          Назвіть число у якому 4 одиниці і 5 десятків (45), 2 десятків і 1 одиниця (51), 1 десяток і 5 одиниць (15), 5 десятків і 9 одиниць (59), 2 десятки і 5 одиниць (25)
  •          За правильно виконане завдання ви отримуєте святкові кульки.

 

ІV. Повідомлення теми і завдання уроку.

- Сьогодні на уроці ми з вами пригадаємо вивчені таблиці множення і ознайомимося з таблицею множення числа 5.

- Чуєте, яке завдання стоїть перед нами.

- Отож, почали.

V. Вивчення нового матеріалу.

А зараз попрацюємо з підручником.  

1.Усний рахунок.

Лічба п'ятірками від 0 до 50 і навпаки.

2. Розгляньте записи. Пригадайте переставний закон множення

- Феї вирішили прикрасити зал для свята, тому приготували квіти. Розклали по 2. Давайте порахуємо скільки всього квітів вони зібрали.

смайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайлик

 

2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10 

  •          Добре,  Який у нас доданок? (2)
  •          Скільки разів береться цей доданок? (5)
  •          Як запишемо дією множення?

                   2 · 5 = 10      

  •          Отже, множення – це додавання однакових доданків.   

смайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайлик           смайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайликсмайлики, цветок, смайлик

  •          Пізніше квіти розділили на дві частини. Давайте порахуємо скільки їх в кожній з частин. (Порівну по 5)
  •          А чи змінилась їх кількість, Якою дією ми це дізнаємось? (додаванням)
  •          І скільки це буде?(10)

5 + 5 = 10

  •          Добре,  Який у нас доданок? (5)
  •          Скільки разів береться цей доданок? (2)
  •          Як запишемо дією множення?

5 · 2 = 10

Добре, а тепер зверніть увагу приклад 2 · 5 = 10 та  5 · 2 = 10 дуже схожі, в них однакові множники. А чим же вони відрізняються? (порядком розміщення цих множників)

  •          А чи змінилися в них результати? (ні, однакові)
  •          Чудово, а зараз поглянемо на наступні аналогічні приклади.

 

  •          3 · 5 =
  •          5 · 3 =
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 грудня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку