Конспект уроку. Тема «Виготовлення міні букету з фоміарану».

Про матеріал
Фоаміран легко піддається фарбуванню, так як має пористу структуру, яка дозволяє фарбі добре вбиратися. Фарбувати матеріал можна за допомогою акрилових або олійних фарб. Фоаміран як і інша гума володіє водовідштовхувальними властивостями, тому роботи з нього можна мити і використовувати на відкритому повітрі.
Перегляд файлу

Конспект уроку. Тема: «Виготовлення міні букету з фоміарану».

Мета:

  •  навчити учнів виготовляти  букет з фоміарану;
  • удосконалити уміння та навички набуті на попередніх заняттях;
  • розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, дрібну моторику рук,

          творчі здібності та фантазію дітей;

  • виховувати охайність, працелюбність, вмінню бережливо та

          економно використовувати матеріал, підтримувати у чистоті робоче

          місце та дотримуватись правил техніки безпеки.

Тип уроку: формування і вдосконалення вмінь та навичок

Обладнання: фоміаран, пластилін, ножиці, зубочистки,  стрічка, клей гарячий,  степлер, зразок виробу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Привітання з учнями.

Підготовленість дітей до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Пригадайте, чим ми займалися на попередньому уроці?
  • З яким видом мистецтва ми познайомилися?
  • Що ви знаєте про фоміаран? (розповідь учня)

Фоаміран (скорочене фоам, фом) — це декоративний пінистий матеріал, що використовується в різних видах рукоділля. Має інші назви: пластична замша, спінена гума, ревелюр, фом ЕВА. До складу фоамірана входить полімер етиленвінілацетат. Фоаміран виготовляється у вигляді м'яких тонких листів (середня товщина — 1 мм) в палітрі від 20 до 24 кольорів (в залежності від виробника). Буває китайського, корейського та іранського виробництва. Іранський фоаміран вважається більш якісним і найчастіше використовується при виготовленні реалістичних квітів.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Демонстрація різних сувенірів з фоміарану.

 

  1. Оголошення теми уроку.

Сьогодні ми з вами  будемо виготовляти яскравий букет з фоміарану.

ІV. Основна частина

  1. Властивості фоміарану.

На дотик фоаміран нагадує замшу або щільну губку. Завдяки своїм пластичним властивостям при нагріванні фоаміран легко тягнеться і зберігає нову форму. Відсоток розтягування досить великий, щоб натягнути його на округлу форму. При нагріванні матеріалу можна легко надати будь-яку форму, розкручуючи, вдавлюючи, стискаючи його пальцями, легко піддається тисненню. Нагрівають фоаміран за допомогою праски, фену для ембоссінга, конфорки, запальнички або термопистолета — в залежності від необхідного ефекту.

Фоаміран легко піддається фарбуванню, так як має пористу структуру, яка дозволяє фарбі добре вбиратися. Фарбувати матеріал можна за допомогою акрилових або олійних фарб.

Фоаміран як і інша гума володіє водовідштовхувальними властивостями, тому роботи з нього можна мити і використовувати на відкритому повітрі.

Для склеювання деталей між собою застосовують силіконовий клей для термопистолета, універсальний секундний супер-клей, будь-який клей, яким можна клеїти гуму.

Вироби з Фома можна покривати акриловими лаками — матовим або глянсовим — щоб захистити тонування від стирання.

2.  Повторення правил техніки безпеки.

Перед тим, як розпочати виконувати завдання, давайте повторимо правила

безпечного користування ножицями:

  • Не тримай ножиці кінцями догори.
  •  Не залишай ножиці розкритими.
  • Передавай ножиці лише закритими кінцями в сторону товариша.
  • Не кидай ножиці товаришу.

3. Практична робота.

Послідовність виготовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Взяти шаблон кола та обвести його на фоміарані. Для квітів потрібно їх 5.
  2. Потім вирізати кружечки.
  3. За допомогою степлера скріпити кружечки, попередньо загорнувши краї до центру.
  4. Вивернути надавши форму квітів.
  5. Вставити зубочисткі за кріпивши її на клей.
  6. Далі вирізати листочки та приклеїти їх.
  7. З пластиліну зліпити вазу для букету.
  8. Вирізати прямокутник фоміарану для вази та приклеїти його.
  9. Вставити квіти у букет.
  10.  Потім оздобити букет стрічкою.

(Під час самостійної роботи учнів при потребі допомагаю).

V. Підсумки.

1. Бесіда.

- Що сьогодні ми виготовляли?

- В якій техніці працювали?

- Що ви дізналися цікавого?

- Чи сподобалася вам ваша робота?

2. Прибирання робочого місця.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%BE%D0%B0%D0%BC%D1%96%D1%80%D0%B0%D0%BD

https://svoimirukami.in.ua/shpilki-z-foamirana-svoyimi-rukami-4-ma.html

https://skrynya.ua/article/704710

https://www.pinterest.com/pin/705305991629641842/

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку