"Конспект уроку у 1 класі на тему "Школа. Шкільне приладдя"

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови у 1 класі "Школа. шкільні інструкції" передбачає повторити та систематизувати лексичний матеріал з теми «My School» (назви шкільних предметів, літери алфавіту, назви тварин, шкільні інструкції); закріпити застосування граматичної конструкції запитання Is it a …?, а також відповіді It is а... із застосуванням раніше вивчених лексичних одиниць.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови для 1 класу

Урок

Вчитель: Іванченко А.Ю.

Дата:

Тема: «My School»

Підтема: Моя школа. Шкільне приладдя.

Цілі уроку:

практичні: повторити та систематизувати лексичний матеріал з теми «My School» (назви шкільних предметів, літери алфавіту, назви тварин, шкільні інструкції);

закріпити застосування граматичної конструкції запитання Is it a …?, а також відповіді It is а... із застосуванням раніше вивчених лексичних одиниць;

практикувати вживання у мовленні вивчених лексичних одиниць;

продовжити навчати учнів виконувати інструкції англійською мовою;

формувати вміння працювати з підручником та робочим зошитом, роздаткових матеріалом;

освітня: поглибити знання учнів про літери алфавіту та слова, що з них починаються;

розвиваючі: розвивати фонематичний слух учнів, артикуляцію англійських  звуків: [еі], [bi:],[si:], [di:], [і:], [ef]; здатність до імітації; пам'ять; увагу; вміння працювати у групах, вирішувати поставлені завдання;

виховні: виховувати у дітей старанність та наполегливість, стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови, доброзичливість.

.

Тип уроку: урок, що спрямований на формування мовленнєвих умінь; систематизація та узагальнення знань та навичок.

Наочність: флеш-карти із зображенням літер, шкільного приладдя, тварин, «рибки» з літерами, вудки, смайлики, відео «Повідомлення від Сови», карта, роздатковий матеріал.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, НВК “English with Smiley” (відео-додаток до підручника англійської мови для першого класу О.Д. Карп’юк, зошит, підручник).

Схематичний план уроку:

Початок уроку:

І. Організація класу – 3 хв.

ІІ. Мовленнєва зарядка – 3 хв.

Основна частина:

ІІІ. Тренування мовлення: повторення вивчених ЛО – 6 хв.

ІV. Практика у мовленні: виконання різних завдань -  15 хв.

V.Систематизація вивченого –  6 хв.

Заключна частина:

VІ. Підсумки уроку, оцінювання – 2 хв.

 

Хід уроку:

Етап. Прийом

Зміст

Початок уроку

І. Organizational moment

1. Greeting

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Aim

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Warming up

  1. Speaking

 

 

 

  1. «Searching game»

 

Основна частина уроку

1.Pronunciation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 III. Revise Letters

  1. Speaking

 

 

 

 

2. Physical Activity

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.Practice

 

  1. Games

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Physical Activity

 

 

 

 

 

 

  1. Writing

 

 

 

 

 

 

Закінчення уроку.

  1. 1. Summarizing

T: Stand up, please. Good morning, children!

Ps: Good morning.

T.: How are you today?

Ps.: I am fine. Thank you.

 T.: Let see. Go to the blackboard and sing the song.

На екрані мультимедійного проектора демонструється пісня “Hello Song”. Діти співають разом з учителем:

Hello, hello, hello!

Hello, friends, hello!

Hello – Hi!

Hello – Hi!

Hooray! Hello – Hi!

Hooray! Hello – Hi!

   Sit down, please.

Т.: Сьогодні ми у нас з вами останній урок з теми «My School», ми повторимо вивчені літери, слова; будемо виконувати багато цікавих завдань та грати в нові ігри.

Let’s start our lesson. Почнемо наш урок.

   Звук повідомлення у скайпі.

Т.: Do you hear? Ви чуєте? What is it? Що це? Look. Подивимось. Ми отримали повідомлення. Let’s see. Давайте подивимось.

 Хто це? – Smiley. Він запрошує нас до лісової школи Мудрої Сови. І надсилає карту. Do we go to school? Підемо?

 

T: Але спочатку нам потрібно зібрати a bag. What is it? Правильно, портфель.

TP1.

  •      What is it? (a pen, a book, a pencil, a pencil-box, a bag).
  • Take a … , please.   Отже, портфель ми зібрали, вирушаємо.

 

Т: Look at the map. Дивимось на карту. Ми заходимо до лісу.

   Сьогодні наш друг Mr. Tongue теж вирішив прогулятися лісом (вчитель включає касету із записом шумів лісу). Close your eyes.  Закриваємо очі. Отже, ми з вами в осінньому лісі. Під ногами у нас шарудять листочки: [∫-∫-∫]. 

   І раптом на нас нападають комарі і дзижчать: [z-z-z]. А ми їх відганяємо ось так: діти плескають в долоні. Комарі злякалися і відлетіли, і ми далі йдемо по лісу: [∫-∫-∫]. 
     Раптом на нас нападають бджоли і дзижчать: [ð-ð-ð]. Ми не робимо різких рухів, і бджоли відлітають, а ми з вами виходимо на красиву галявину, на ній багато різноколірних метеликів і ми говоримо: [wau-w-wau]. 

Ми лягаємо на травичку і відпочиваємо: [о:-о:-о:]. 

 

Т: Поки ми відпочиваємо, давайте пригадаємо літери англійського алфавіту, які ми вже знаємо.

Listen and repeat. (плакат)

  •                Який віршик ми знаємо про літеру A, B, C, D, E, F?

 

T.: Are you tired? Time for rest.

      Використовується НМК “English with Smiley” (Unit 2, “Songs”). Учні виконують рухи та співають пісню.

Stand up,

Sit down,

Keep moving.

We are at school today!

Open your books,

Close your books,

Keep moving.

We are at school today.

 

Т: Ми пригадали літери алфавіту, можемо вирушати далі. Look. Але що це? – Річка. І 2 човни, напевне в один усі не помістимось. Потрібно поділитись на дві команди (складаємо пазл човнів).

Т.: Поки ми будемо плисти, lets fishing.

- гра «Fishing»: потрібно впіймати літери англійського алфавіту та розташувати їх в правильному порядку (кожен член команди ловить по 2 рибки).

T.: Well done. Lets go.

(відео «Рій бджіл»). Це бджоли.  Ви боїтесь бджіл? Як ви думаєте: чому вони літають і так гудуть?

T.: Бджілки збирали мед, перелітаючи з квітки на квітку і заблукали. Допоможемо їм знайти свій вулик?

(Віднайти вулик з великою літерою)

 

Т.: Нарешті ми прийшли до лісової школи. Тут наші давні знайомі. Пригадаємо: who is this? – It is an ant/ a bear/ a cat/ a dog/ a elephant/ a fox.

 

- Answer: (учитель показує на тварину і запитує)

 Is it a …? – Yes, it is. / No, it is not.

 

  • Тепер ми маємо представити себе усім учням школи.

 

Т.: Hands up, hands down
Hands on hips, sit down
Bent left to the side
Bent left bent right
1, 2, 3 hop 1, 2, 3 stop!
 

 

Т: Робота у робочих зошитах (WB, Unit 2, Lesson 5, Ex. 2, 3, p.16).

  • Учитель пропонує обвести ту саму літеру (Ex. 2, р. 16)
  • На картках: з’єднати велику літеру з малою та тваринкою, яка їй відповідає.

 

T: Наш урок закінчується. Ви сьогодні були молодці, активно працювали, тому отримуєте ось такі медалі.

   Тепер кожен оцініть урок: чи сподобався вам чи ні? (учні показують смайлики)

Smiley says: “Goodbye, children”.

Учні співають пісню “Goodbye Song”(НМК “English with Smiley”, Unit 2, “Songs”).

 


 

 

 

 

 

Конспект відкритого уроку у 1 класі

 на тему:

 

My School

 

 

 

 

Вчитель: Іванченко А.Ю.

 

 

1

 

doc
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
11398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку