Урок англійської мови до підручника Ростоцька М.Є., Карп'юк О.Д. з поглибленим вивченням на тему "Моя зовнішність" 1 клас. Що має на меті повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Повторити й закріпити вживання конструкції «have/has got» в усному мовленні. Формувати навички аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення. Розвивати навички письма. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
51 1 КЛАС
Тема: Шкільне життя (школа, мій клас, предмети у класі)
Підтема: Моя зовнішність.
Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Повторити й закріпити вживання конструкції «have/has got» в усному мовленні. Формувати навички аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення. Розвивати навички письма. Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, аудіо запиc, картки, малюнки.
Хід уроку
І. ПІД ГОТОВ КА ДО СПРИЙНЯ ТТЯ ІН ШОМОВНО ГО МОВЛЕННЯ
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Сьогодні на уроці ви повторите назви частин тіла та будете описувати свою
зовнішність.Також повторите літери та вірш. Як і завжди, ви будете грати в ігри, інсценувати діалоги і писати. Let’s start our lesson!
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення вірша.
A head and a neck,
An arm and a leg,
Two ears and a nose,
Two eyes and ten toes.
2) Гра «Відчуття ліктя».
Учні стають у коло і повертаються попарно обличчям один до одного. Коли ведучий (вчитель або учень) промовляє фразу «Elbow to elbow», учні в парах мають доторкнутися ліктями один до одного. Далі даються команди «Head to head», «Nose to nose», «Ear to ear», «Hand to hand», «Leg to leg», «Knee to knee», використовуючи назви різних частин тіла, а учні в парах їх виконують. Учитель стежить за ходом гри.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Тренування у вимові звуків.
Потрібно знайти слова із звуком [p].Тоді почувши слово із звуком [p] сплесніть в долоні. Аге you ready? Ви готові?
Pen, ten, lip, ball, hips, leg, pet, cat, pencil, rabbit, red, pig, map, clap, nose, body, pig, lesson, hand, pink.
Very good. Now repeat after me words with a sound [p]. Pen, lip, hips, pet, pencil, pig, map, clap, pig, pink.
2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1) Перегляд відео. Talking Flashcards - My Face and My Body
2)Розгадування загадок.
При будь-якій погоді,
Турбуюсь я про тіло … body
Від плеча до ніг! Все- сам,
Руку називаю … arm.
Допоможе мені завжди friend.
Руку ми ж назвали …hand
А щоб «не розбити глек»
Ногу ми назвали …leg.
Правди, друзі, ніде діти
Палець по-англійськи … finger.
В коліні ногу ти зігни
Коліно по-англійськи … knee.
Від заборонених конфет
Розболілась сильно … head
За погане, що затієм,
Ми отримаєм по … ear
3) Гра “What is missing?”
3. Розвиток умінь мовлення.
1) Розповідь за зрзком.
Look at me!
I have got two legs.
I have got two eyes.
I have got one nose.
4. Фізкультхвилинка.
Head Shoulders Knees And Toes1
5. Аудіювання.
Прослухайте і поставте номер біля відповідної частини тіла
Number 1 – a foot
Number 2 – a head
Number 3 – a hand
Number 4 – a leg
Number 5 – an arm
Number 6 – a body
6.Повтореня літер англійської абетки.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Підведення підсумків уроку.
Бесіда з учнями.
2. Закінчення уроку.
Т: Goodbye, children.
Ps: Goodbye, teacher