Тема. У чому унікальність кожної людини? Практична робота. Готуємося до Нового року. Виготовлення новорічної прикраси.
Мета: показати дітям унікальність кожного учня, усвідомлення неповторності себе й оточення; дати дітям можливість порівняти ознаки людей, відшукати схожі риси та відмінності; пояснити, що таке унікальність; виховувати у дітей шанобливе ставлення до іншої людини.
Навчити учнів виготовляти ялинкові прикраси, вдосконалювати навички в роботі з різними матеріалами під час виготовлення ялинкових прикрас, уміння конструювати, креслити, вирізати; розвивати уяву, фантазію;виховувати працелюбність, допитливість.
ХІД УРОКУ
-
Організаційний момент
-
Мотивація навчальної діяльності.
-
Сьогодні ми далі продовжуємо вивчати людський організм та все що з ним пов’язано, а про що саме піде мова ви дізнаєтесь коли розшифруєте слово за допомогою мовної математики.
У+( ніколи – оли + а)+(діяльність-дія)= ?
-
Вивчення нового матеріалу.
— Що таке унікальність? Пропоную знайти відповідь на це запитання, звернувшись до матінки-природи.
1.Чим схожі кімнатні рослини? Чим вони різняться?
2. Чи можна сказати, що кошенята однакові?
3. Кого ви бачите на цих фотографіях? Чим схожі зображені на них малята? Чим різняться? (Робота за фотографіями із зображенням немовлят.)
- Отже, що таке унікальність?
- У чому полягає унікальність кожної людини? (зовнішність, звички, уподобання, здібності…)
Складання сенкану. (Самооцінювання Шкала успіху)
Фізкультхвилинка для очей.
- А чи є в людей щось спільне?
- Давайте з’ясуємо що для вас є спільним, а що відмінним.
Гра «Спільне. Відмінне»
-
Чи любиш ти морозиво?
-
Чи подобається тобі займатися спортом?
-
Чи любиш ти читати?
-
Чи любиш ти пити чай? (15 грудня – день чаю)
-
Чи любиш ти свята?
-
Чи залюбки ти прикрашаєш будинок до Нового року.
-
Скільки днів залишилося до нового року? (16 днів)
-
А чи знаєте ви звідки з’явилася традиція прикрашати ялинку?
-
Перегляньте відео про цю традицію
https://www.youtube.com/watch?v=BjvRX0q8_3o
-
Як ви прикрашаєте будинок?
-
Діти, для того, щоб зробити оселю гарною перед новорічними святами, зовсім не обов’язково витрачати багато грошей на придбання новорічних прикрас. Чимало прикрас можна виготовити і власноруч. Такі прикраси несуть заряд позитиву, радість, тепло і святковий настрій.
-
А чи є у вас іграшки створені руками вашої родини?
-
Тим у кого є такі іграшки пропоную доповнити колекцію новими прикрасами, а тим хто ще немає, то створити її.
Хочу представити до вашої уваги іграшку яку ми з вами спробуємо виготовити
-
Сьогодні ми будемо виготовляти прикраси для новорічної ялинки.
ІV. Практична робота.
-
Демонстрація зразка та необхідних матеріалів для її створення
-
Повторення інструктажу безпеки.
-
Фізкультхвилинка.
-
Демонстрація послідовності виконання роботи.
-
Практична робота учнями.
-
Демонстрація робіт та підведення підсумків.
Рефлексія
-
Чи сподобалась вам прикраса?
-
Чи задоволений результатом своєї роботи?
-
Які складнощі виникали під час виготовлення новорічної прикраси?
-
Які навички ти вдосконалив на сьогоднішньому уроці?
-
Чи розповіси про сьогоднішній урок своїм друзям то батькам?
-
Де можна використати виготовлену вашу іграшку?
-
Що нового сьогодні дізналися? (Мартін Лютер приніс додому ялинку, в Україні раніше прикрашали дідуха, символ урожаю та багатства, традицію прикрашати ялинку та і саме свято ввів Петро І)
-
VІІ. Підсумок уроку.
Робота кожного із вас на сьогоднішньому уроці – ваш маленький шедевр, ваш успіх, розкриття вашої творчості. Ви свою ялинкову прикрасу зробили власними руками, з великою любов’ю, ці вироби наповнені позитивною енергією, даруватимуть тепло ваших рук і серця.