Конспект уроку учня "Переміщення, масштабування, групування, вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів"

Про матеріал
Інтерактивний конспект уроку для учня містить інформацію "Вивчаємо на уроці", "Цілі уроку" та "Очікувані результати навчання", інструктивну картку з покроковим виконанням практичного завдання, а також необхідні довідкові матеріали. Інструктивна картка, підручник та деякі довідкові матеріали розгортаються у окремому вікні при натисненні на них.
Перегляд файлу

Інструктивн картк

Переміщенн , масштабуванн , групуванн , вирівнюванн , обертанн , копіюванн т клонуванн об’єкті

Завдання: Створити у редакторі Blender тривимірну модель, розташувавши за зразком куб, конус і тор. Хід роботи

1.                 Запустіть програму Blender.

2.                 Уставте на сцену конус, налаштуйте його положення та розташування. Для цього:

2.1.                Виконайте Додати ⇒ Сіть ⇒ Конус.

2.2.                Перемістіть конус уздовж осі OZ так, щоб він розмістився над кубом. Для цього виберіть кнопку Переміщення та перетягніть синю стрілку так, щоб конус зайняв потрібне положення.

2.3.                imageЗбільште у 1,5 раза радіус основи конуса. Для цього в області Властивості в блоці Масштаб установіть значення 1.5 в полях Х та Y. Зверніть увагу на послідовну зміну вигляду конуса.

3.                 Уставте на сцену тор, налаштуйте його положення та розташування. Для цього:

3.1.                Виконайте Додати ⇒ Сіть ⇒ Тор.

3.2.                Поверніть тор на 90° відносно осі ОХ. Для цього в області Властивості в блоці Обертання установіть значення 90 в поле Х. Зверніть увагу на зміну положення тору.

3.3.                Перемістіть тор уздовж осі ОY так, щоб він розмістився перед         передньою         гранню      куба, використовуючи інструмент Переміщення.

3.4.                imageЗменште у 2 рази всі розміри тора, указавши значення 0.5 у всіх полях блока Масштаб в області Властивості.

4.                 Переконайтеся в правильності розміщення об’єктів, переглянувши їх з різних точок перегляду. Для цього переведіть вказівник у Вікно 3D-огляду та натисніть на додатковій цифровій клавіатурі клавішу, щоб побачити:

• 1 – вид спереду; • 3 – вид справа; • 7 – вид зверху; • 9 – вид з протилежного боку.

Якщо під час перегляду в одному з видів стане помітно, що деякий об’єкт розташовано неправильно, то виберіть ім’я цього об’єкта в області Структуратор і змініть його положення, використовуючи інструмент Переміщення.

5.                 Відновіть на сцені перспективну проєкцію, перемістивши у Вікні 3D-огляду вказівник з натиснутим коліщатком прокручування миші.

6.                 Перегляньте одночасно чотири види сцени та з’ясуйте їхні особливості. Для цього:

6.1.                imageНатисніть сполучення клавіш Ctrl+Alt+Q.

6.2.                Визначте за написами у верхньому лівому куті утворених блоків вид проєкції та напрямок перегляду кожного виду.

6.3.                Змініть точку перегляду сцени у блоці перспективної проєкції, перетягнувши кольорові

маркери на інструменті гізмо. Визначте, чи впливає це на вигляд сцени у інших блоках.

6.4.                Виберіть конус в одному з блоків. Зверніть увагу на його відображення в інших блоках.

6.5.                Натисніть повторно сполучення клавіш Ctrl+Alt+Q.

7.                 Перегляньте створену модель через об’єктив камери, налаштуйте положення камери. Для цього:

7.1.                Натисніть   клавішу      0        на     додатковій цифровій клавіатурі.

7.2.                Змініть положення камери таким чином, щоб модель повністю вміщувалась у кадрі. Для цього:

7.2.1.               Виберіть      ім’я   камери      Camera      в        області Структуратор.

7.2.2.               Змініть перетягуванням числові значення в полях блоків Розташування та Обертання в області Властивості. Слідкуйте за зміненням зображення в кадрі до досягнення потрібного результату.

7.2.3.               Повторно натисніть клавішу 0.

8.                 Збережіть проєкт у вашій папці у         файлі з        іменем

Урок_12_Прізвище.blend. Для цього виконайте Файл ⇒ Зберегти, відкрийте у вікні Перегляд файлу Blender свою папку, уведіть ім’я файлу Урок_12_Прізвище, виберіть кнопку Зберегти файл Blender.

9.                 Закрийте всі відкриті вікна.

image

Перегляд файлу

image

zip
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку