Тема: Використання графічних зображень у текстовому редакторі.
Мета:
сформувати вміння:
встановити:
розвивати:
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Активізація базових знань (перевірити контрольні питання, які діти придумали вдома і отримати відповіді на них).
ІІІ. Новий матеріал.
Вчитель: повторити та систематизувати знання сьогодні на уроці нам допоможуть казкові герої.
Я думаю Ви знаєте казку "Цветик - семицветик".
Жила – була дівчина, яка була дуже розсіяна. І от одного разу вона пішла в магазин і заблукала. І допомогла їй бабуся:
- Дівчинка пострибала, потім плаче.
- Бабуся: Внученько, а чому ти плачеш?
- Дівчинка: Я заблукала.
- Бабуся: Не плач, я тобі дам чарівну квіточку. Відірвеш пелюстку і скажеш "Лети, лети лепесток через запад на восток, через север, через юг. Возвращайся, сделав круг. Лишь коснешься ты земли, быть по – моему вели". Все і виповнюеться.
- Дівчинка: Спасибі! (співає.) Так щоб його побажати?! Ага треба підготуватися до інформатики.
- питання. Відриває пелюстку, діти відповідають, і так 6 раз.
- Дівчинка: залишилася одна пелюстка. Ті пелюстки витратила, а могла б і сама виконати завдання з інформатики. Що ж його загадати? Хочеться побажати, щоб приємне людям зробити. Побажаю, щоб всі діти хотіли вчитися, щоб не лінувалися.
Надписи на пелюстки:
Мотивація навчання
Word дає можливість малювати серед тексту і пересувати створені малюнки в будь-яке місце документа . Можна запозичити малюнок з іншого документа у свій документ. Можна знайти файл малюнка на компакт-диск і ставити серед свого тексту. Можна фотографію, картину або креслення ввести в документ за допомогою сканера. Можна малюнки збільшувати або зменшувати, використовувати частину з них, комбінувати фрагменти з кількох малюнків для створення нового.
Малюнки в документах використовуються, щоб привернути увагу (наприклад, об'ява ), ілюструвати текст у книгах, діаграмами стило подати інформацію про фінансову діяльність підприємства. Документ з малюнками стає виразним і цікавим.
У текстовому документі Word можуть знаходитися:
* прості малюнки, створені в середовищі Word;
* малюнки, створені графічними редакторами Windows;
* малюнки, одержані за допомогою сканера;
* малюнки, одержані в Internet;
* малюнки, скомбіновані з фрагментів інших малюнків;
* малюнки, запозичені із документів Word, Excel тощо.
Сьогодні працюємо з такими об'єктами.
Використовуючи цю панель, можна намалювати довільний графічний об'єкт.
Для цього необхідно вибрати інструмент з панелі малювання, поставити курсор у потрібне місце і, не відпускаючи ліву кнопку миші, протягнути рамку до потрібного розміру.
Щоб намалювати фігуру правильної форми, використовують клавішу Shift , а якщо фігуру малювати від центра – Ctrl. Зміна розмірів об'єкта здійснюється за допомогою маркерів, жовтий – для деформації фігури, а зелений – для її повороту. Щоб усередину об'єкта помістити текст треба клацнути на ньому правою кнопкою миші й вибрати команду – Добавить текст.
Над об'єктами можна виконувати такі дії:
IV. Робота з комп'ютером (виконання роботи оцінюється в бітах. 1 біт – це одна двійкова цифра, тобто одиниця вимірювання інформації на комп'ютері). Отже, за виконану роботу в повному обсязі ви отримаєте 12 бітів або 96 байтів.
V. Підсумки уроку.
- Як створити напис за допомогою об'єкта Word Art?
- Як додати об'єм автофігурі?
- Як розмістити фігуру на задньому плані?
Домашнє завдання: вивчити конспект, придумати і намалювати малюнок, використовуючи панель малювання.