Конспект уроку "Використання графічних зображень в тексті"

Про матеріал
Матеріал призначений для вчителів інформатики при вивченні теми "Тексовий редактор" в 5 класі.
Перегляд файлу

 

 

Тема: Використання графічних зображень у текстовому редакторі.

 

Мета:

сформувати вміння:

  • комбіновано використовувати засоби програми Microsoft Office Word;
  • домагатися засвоїти прийоми і способи вставки авто фігур в текст документа;

встановити:

  • рівень засвоєння знань, вмінь і навичок учнів;

розвивати:

  • здібності самонавчання, самореалізації;
  • творчі здібності.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Активізація базових знань (перевірити контрольні питання, які діти придумали вдома і отримати відповіді на них).

 

ІІІ. Новий матеріал.

Вчитель: повторити та систематизувати знання сьогодні на уроці нам допоможуть казкові герої.

   Я думаю Ви знаєте казку "Цветик - семицветик".

   Жила – була дівчина, яка була дуже розсіяна. І от одного разу вона пішла в магазин і заблукала. І допомогла їй бабуся:

  - Дівчинка пострибала, потім плаче.

  - Бабуся: Внученько, а чому ти плачеш?

  - Дівчинка: Я заблукала.

  - Бабуся: Не плач, я тобі дам чарівну квіточку. Відірвеш пелюстку і скажеш "Лети, лети лепесток через запад на восток, через север, через юг. Возвращайся, сделав круг. Лишь коснешься ты земли, быть по – моему вели". Все і виповнюеться.

  - Дівчинка: Спасибі! (співає.) Так щоб його побажати?! Ага треба підготуватися до інформатики.

  - питання. Відриває пелюстку, діти відповідають, і так 6 раз.

  - Дівчинка: залишилася одна пелюстка. Ті пелюстки витратила, а могла б і сама виконати завдання з інформатики. Що ж його загадати? Хочеться побажати, щоб приємне людям зробити. Побажаю, щоб всі діти хотіли вчитися, щоб не лінувалися.

 

Надписи на пелюстки:

  1. Які можливості текстового редактора  Word? (можна накреслити таблицю, надрукувати текст, створити привітальну листівку)
  2. Яку клавішу потрібно натиснути, щоб перейти на початок рядка наступного абзацу? (Enter)
  3. Яке розширення мають текстові документи Word? (doc, txt)
  4. Яким може бути написання шрифту? (жирний, курсив, масштабний, підкреслений, закреслений)
  5. За допомогою якої клавіші можна зробити абзац? (Tab)
  6. Сполученням яких клавіш можна перейти з однієї мови на іншу? (Alt+Shift)

 

Мотивація навчання

Word дає можливість малювати серед тексту і пересувати створені малюнки в будь-яке місце документа . Можна запозичити малюнок з іншого документа у свій документ. Можна знайти файл малюнка на компакт-диск і ставити серед свого тексту. Можна фотографію, картину або креслення ввести в документ за допомогою сканера. Можна малюнки збільшувати або зменшувати, використовувати частину з них, комбінувати фрагменти з кількох малюнків для створення нового.

          Малюнки в документах використовуються, щоб привернути увагу (наприклад, об'ява ), ілюструвати текст у книгах, діаграмами стило подати інформацію про фінансову діяльність підприємства. Документ з малюнками стає виразним і цікавим.

           У текстовому документі Word можуть знаходитися:

            * прості малюнки, створені в середовищі  Word;

            * малюнки, створені графічними редакторами Windows;

            * малюнки, одержані за допомогою сканера;

            * малюнки, одержані в Internet;

            * малюнки, скомбіновані з фрагментів інших малюнків;

            * малюнки, запозичені із документів Word, Excel тощо.   

 

 Сьогодні працюємо з такими об'єктами.

 Використовуючи цю панель, можна намалювати довільний графічний об'єкт.

 Для цього необхідно вибрати інструмент з панелі малювання, поставити курсор у потрібне місце і, не відпускаючи ліву кнопку миші, протягнути рамку до потрібного розміру.

 Щоб намалювати фігуру правильної форми, використовують клавішу Shift , а якщо фігуру малювати від центра – Ctrl. Зміна розмірів об'єкта здійснюється за допомогою маркерів, жовтий – для деформації фігури, а зелений – для її повороту. Щоб усередину об'єкта помістити текст треба клацнути на ньому правою кнопкою миші й вибрати команду – Добавить текст.

Над об'єктами можна виконувати такі дії:

  • Встановити порядок розміщення;
  • Вирівняти, розподілити повернути.

IV. Робота з комп'ютером (виконання роботи оцінюється в бітах. 1 біт – це одна двійкова цифра, тобто одиниця вимірювання інформації на комп'ютері). Отже, за виконану роботу в повному обсязі ви отримаєте 12 бітів або 96 байтів.

  1. Зробити жовте об'ємне сонце (1 б.)
  2. Зробити зелений циліндр з тінню(1 б.)
  3. Зробити рожеву пляму і на ній розмістити паралелепіпед (2 б.)
  4. Зробити вертикальний блакитний сувій, розвернути на 45о, зробити напис на ньому (2 б.)
  5. Зробити усміхнене обличчя і овальну виноску, зробити копію, відобразити згори вниз. (1 б.)
  6. Намалювати квадрат, скопіювати його і додати його. (3 б.)

 

 

  1.   Додати  об'єкт Word Art(2 б.)

V. Підсумки уроку.

- Як створити напис за допомогою об'єкта Word Art?

- Як додати об'єм автофігурі?

- Як розмістити фігуру на задньому  плані?

 

Домашнє завдання: вивчити конспект, придумати і намалювати малюнок, використовуючи панель малювання.

doc
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку