Конспект уроку ЯДС "Які традиції українців ми хочемо бачити в майбутньому?"

Про матеріал
Конспект уроку ЯДС з теми "Які традиції українців ми хочемо бачити в майбутньому?" для учнів 4 класу.
Перегляд файлу

Тема: Які традиції українців ми хочемо бачити в майбутньому?

Мета:

  • нагадати про традиції та звичаї українського народу;
  • активізувати пізнавальну діяльність дітей;
  • збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;
  • розвивати самостійне мислення, уміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам'ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування, естетичний смак;
  • виховувати повагу до традицій та звичаїв українського народу.

Очікувані результати навчання:

  • дитина вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності;
  • висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
  • підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;
  • зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;
  • ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;
  • наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
  • робить висновки зі спостережень і досліджень разом з учителем або самостійно;
  • систематизує та узагальнює інформацію;
  • знає традиції та звичаї українського народу.

Обладнання:

Презентація, карта України, пазли, колоски, дидактичні матеріали, підручник

« Ядосліджую світ» ( О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко).

І. Вітання. Ранкова зустріч. Музика.

Доброго ранку! Я всіх вітаю!

Тренінг « Настрій дня».

Усміхніться один одному, візьміться за руки, заплющимо очі. Вдихнемо і видихнемо. Подумки побажаємо один одному гарного, спокійного дня без тривог. Успіхів та продуктивної праці на уроках.

Привітання до гостей.

 Обмін інформацією.

   Сьогодні ми з вами поведемо мову про  найдорожче серцю кожної людини.

Красивий, щедрий рідний край

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься ….(Україна)

Доберіть синоніми до слова Україна?

Чи знаєте ви, за якими ознаками можна впізнати українця? ( мова, вишиванка, вінок…).

Отже, наша Батьківщина -це земля, де народились і живемо ми, наші батьки, дідусі і бабусі.

Робота з картою (Об’єднайтеся у пари та розкажіть про відвідані місця України.)

Уважно розгляньте карту України. Вона поділена на частинки. Як ми з вами всі різні утворюємо єдиний клас, так і Україна, яка складається з областей, утворює єдину державу.

Сьогодні ми будемо досліджувати нашу рідну мову, Україну та українців.

ІІ. Організація уроку

  1. Емоційне налаштування.

Я дарую вам усмішку, гарний настрій, тепле слово і бажаю успіху на уроці.

  1. Вправа « Збери речення »

Погляньте на екран та відновіть речення. Прочитайте.

немає минулого Без майбутнього

гасло нашого уроку.

  1. Відео
  •          Перегляньте відео, щоб дізнатися ключове слово уроку.
  •          Про що йде мова? Яке ключове слово? Ще як?

Підказка: ми святкували минулого року і святкуватимемо далі, бабуся передала мамі, мама- дочці.

ТРАДИЦІЇ ( на стіну слів)

ІІІ. Повідомлення теми уроку

  •          Як думаєте, про що будемо говорити на уроці?

ТЕМА: Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому?

  •          Які цілі уроку?
  •          Я пригадаю про традиції українців;
  •          Я продовжу досліджувати традиції українців.

ІV. Вивчення нової теми

  1. Вправа « Поясни»
  • Підручник с.68.  Прочитайте визначення терміну традиції.
  • Об’єднайтесь у пари. Обговоріть, як ви це розумієте.
  1. Відео 1. Вишиванка.

Пригадайте традицію, яка була першою у відео.

      Пригадайте традицію, яка була першою у відео.

Зараз дізнаємося, які візерунки вишиванок характерні для кожного регіону нашої України. В цьому допоможе нам математика.

Обчисліть вираз на пазлі і за результатом знайдіть відповідну область на карті, прикріпіть. (допомога учневі)

                          Україна вишивана!

  •          Чи є ця традиція у ваших родинах?
  •          Поділіться світлинами.
  1. Відео 2. Новорічно-різдвяні свята.
  •          Яка традиція була другою? Святвечір. Різдво.
  •          Об’єднайтеся у пари. Знайдіть назви свят на колосках, які є у класі із Новорічно-різдвяного циклу та прикріпіть на дошку. (дають по колоску, пучок колосків)

Робота зі словами.

  •          Давайте перевіримо чи правильно віднайшли слова. Просигналізуйте лайк/ дизлайк.

А колосок до колоска і вийшов дідух - символ різдвяного святвечора (у вазу)

  •          Погляньте на екран.
  •          Ці традиції теж є у ваших сім’ях, поділіться світлинами.
  1. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Україно, ти моя надія »
  2. Робота в групах

-Попрацюємо у групах.

- Прочитайте текст.

-Оберіть пелюстку (обирають) - рознести пелюстки.

- Запишіть своє питальне речення та оберіть найцікавіше для однокласників.

Пам’ятайте правила роботи в групі.

Сигнал

  •          Озвучте запитання. Вибери, хто відповідає.
  •          Чи дотримується ваша родина цих традицій?
  •          Поділіться світлинами Великодня.
  •          Діти, а що цікавого в цьому слові?
  •          Проведіть мовне дослідження.
  •          Як воно утворилося?
  •          Яка орфограма?
  1. Підсумок
  •          Чи досягнули ви цілі уроку? Обґрунтуйте відповідь.
  •          Я радію, що у ваших родинах підтримуються українські традиції.
  •          А для вас залишаю настанову. Зберіть  її з літер за маршрутом.

Любіть Україну та шануйте традиції свого народу.

Оцініть роботу на уроці за чек-листом.

  1. Письмо для себе

А зараз письмо для себе. Традиція, яку я передам своїм дітям.

 

 

 

docx
Додано
1 жовтня
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку