Конспект уроку:"Як дзвоник кличе?"

Про матеріал

Вчити дітей організовувати свій відпочинок під час перерви; розвивати навички культурної поведінки; виховувати турболиве ставлення до товаришів, дівчаток, малюків, бути вихованим.

Перегляд файлу

Урок № 21

Тема. Як дзвоник кличе? 

Мета: вчити дітей організовувати свій відпочинок під час перерви; 

розвивати навички культурної поведінки; виховувати турболиве ставлення до товаришів, дівчаток, малюків.

Обладнання: ілюстрації до різних ситуацій, скоромовки, мирилки.

Хід уроку

I. Організація класу

II. Актуалізація опорних знань

Наче вулик - наша школа.

Вся вона гуде, як рій.

І здається, що довкола 

Розквітають квіти мрій.

Бігають, сміються діти.

Та лиш дзвоник задзвенить - 

Стане тихо, ніби в квіти

 Поховались бджоли вмить.

Діти, сьогодні ми познайомимося з правилами поведінки на перерві.

III.Мотивація навчальної діяльності 

1. Послухайте вірш про те, як пройшла перерва у звірят – учнів Лісової школи.             

На перерву дзвоник викликає,

З класу Заєць вилітає,

В Сови книгу вибиває

 І її не піднімає

 Ведмедик їсти взяв чимало,

раптом булочка упала

її лисичка розтоптала

 - У крихтах вся підлога стала,

їжак шукав портфель і книжку

А витяг паперову мишку

Він грався всю перерву нею.

Так і злетів час за гульнею.

-Діти, чи правильно поводилися звірята під час перерви?

-Яких помилок допустилися - Заєць, Лисичка, їжак?

IV. Основна частина

Чимало цікавих занять може бути під час перерви.

 Он дівчатка сперечаються, хто без помилок скоромовку розкаже.

-А які скоромовки знаєте ви?

(Діти розповідають)

Швидко, без помилок навчилися дівчатка промовляти скоромовки і усі посварилися.             

-Діти, давайте пригадаємо мирилки і помиримо дівчаток. (Розповідають мирилки)

Фізкультхвилинка

Сядьмо, діти, у ракети,

Полетімо до планети.

А планета та високо,

І її не бачить око.

А хто спізниться із вас,

Полетить у інший раз.

Робота за малюнками.

Як ви вчините, коли побачите, що хлопчик ображає дівчинку на перерві?

Старшокласниця посковзнулася і впала. Два хлопчики стоять біля класу і сміються.

-Як би тут повівся ти?

V.Закріплення вивченого матеріалу

Читання проблемної ситуації «На перерві»

Дзвоник. Людмила Миколаївна звертається до класу:

Урок закінчено. Відпочивайте,

Ура! Перерва! - кричить Сергій і миттю вилітає з класу. У коридорі ще нікого немає. Сергій летить стрімголов. Ось і сходи. Він відчайдушно злітає вниз по перилах прямо в руки чергової старшокласниці.

Вибачте, я більше не буду. Чесне слово! - злякано сказав хлопчик.

Добре, йди. Але дивись мені!.. - пригрозила йому дівчинка, і Сергійко поплівся до свого класу.

Там у коридорі бігали Максим із Дениском. Побачивши Сергія, Максим штовхнув його. Сергій відлетів убік, і наштовхнувся ще на когось. Повернувшись, він побачив, що йде директор школи Віктор Петрович.

«Оце так не пощастило!» - подумав Сергійко і хотів утекти. Але Віктор Петрович зупинив його: «Стривай! Чому ти не вибачився?»

Так я не винен! Це Максим мене штовхнув, - сказав Сергійко.

Хай він і вибачається!

Віктор Петрович здивувався.

-Діти, чи можна кататися по перилах?

-Чому?

-Як ви думаєте, чому здивувався Віктор Петрович?

-Діти, пам’ятайте, що штовхатися не можна.

-Штовханина - не тільки брутальна і негарна справа, але й нерозумна: насамперед від неї страждає той, хто штовхається.

Краще пограти у якусь гру, розказати казку, вірш, почитати.

VI. Підсумок уроку

-Про що ви дізналися на уроці, чому навчилися?

-Що вам найбільше сподобалося на сьогоднішньому уроці?

 

doc
Додано
27 квітня 2018
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку