Урок "У зоопарку. Літери Ll, Mm"

Про матеріал

План-конспект уроку англійської мови в 1 класі (за підручником А.Несвіт)

Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови в 1 класі

(за підручником А.Несвіт)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: У зоопарку. Літери

Ll, Mm

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вчитель англійської мови

                                     Дмитренко Лілія Володимирівна

 

 

 

 

Мета:

Освітня:

  • Ввести нові ЛО:  the Zoo,big, small, tall, a monkey, a lion, закріпити їх уживання в усному мовленні.
  •  Автоматизувати вміння учнів у вживанні структур «I can», «Where is…?», «Where are…?».
  • Ознайомити учнів з літерами  L l, M m та навчити їх писати.
  • Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
  • Тренувати учнів у вживанні прийменників місця under, in, on.
  • Повторити вивчені раніше літери.

Розвиваюча:

  • Формувати в учнів уміння мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації у малих групах.
  • Розвивати навички говоріння та письма.

Виховна:

  • Виховувати в учнів розуміння необхідності захищати природу.
  • Підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Мовний матеріал: Where is…? Where are…? I can

Обладнання: підручники, картки для гри «Увага! Що зникло?», картки «Літери», плакат «чарівне деревце», «листочки», м’яч

 

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття до іншомовного мовлення

Greeting

Привітання.

T:  Good morning!

Ps: Good morning. (учні сідають)

Т: How are you? (вчитель проводить опитування,використовуючи м’яч)

P1: (учень ловить м’яч і відповідає на запитання)

-Fine, thank you.

T: Great! Sit down, please.

Т: What is your name?

P1: My name is …

T: Well done! Sit down, please.

(у швидкому темпі учитель ставить різні запитання усім учням)

 

 

 

 

Game “Magic Ball

Aim

Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні на уроці ми  повторимо слова, які вчили на минулому уроці й вивчимо нові слова. Ми будемо грати в ігри, розігрувати діалоги, повторимо вже вивчені літери та ознайомимося з новими й навчимось їх писати. Також ви будете вчитись читати. Урок наш незвичайний.  Погляньте,  на дошці чарівне дерево, але листочки з нього геть злетіли, але ми прикрасимо наше чарівне дерево листочками. Кожна правильна відповідь-це і буде ваш  дарунок чарівному дереву. Lets start our lesson.

 Плакат

з деревом

Warming up

Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша. Учитель розповідає вірш, який вчили на попередньому уроці, учні повторюють. Після цього діти разом з учителем розповідають весь вірш. Потім один-два учні самостійно декламують вірш перед класом. (Діти прикріплюють листочки на чарівне деревце).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Основна частина

Pronunciation

Practice

Тренування у вимові звуків.

Т: Спочатку ми з вами потренуємося правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me.

Учитель вимовляє звуки, учні повторюють.

Т: [s],[p], [t], [e], [i], [d], [b],[l],[m].

Потім учитель вимовляє слова, учні повторюють.

 

 

Запис на дошці «Звуки»

 

 

 

Vocabulary

Presentation

and Practice

Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.

1) Т: Подивіться на малюнки до першої вправи на сторінці 42. Кого ви бачите?

чні відповідають на запитання вчителя.) Щоб прикрасити деревце чарівним листочком давайте вивчимо діалоги до малюнків. Слухайте та повторюйте. Listen and repeat.

Учитель читає вправи, учні повторюють . Найактивніші прикріплюють листочки на дереві.

2) Т:  (Учні  повторюють нові слова,перекладають)

-Repeat after me the new words: the Zoo,big, small, tall, a monkey, a lion .

 

 

Впр. 1

(с. 42)

 

 

 

 

 

 

 

Physical

Activity

 

Фізкультхвилинка .

I can walk.

I can jump.

I can run.

I can stamp.

I can clap.

 

-Активізація вживання структури Where is…? Where are…? ( Учні грають в Гру « Де  знаходиться іграшка?»)

 

 

 

 

 

Revision

of Letters

Повторення літер.

1) Учитель поділяє клас на дві команди і показує по одній літері на картках  у будь-якому порядку. Учні з кожної команди по черзі називають літери. За кожну правильну відповідь команда прикріплює чарівний листочок на деревце на дошці.

2) Учитель поділяє клас на дві команди і називає літери, які було вивчено на попередніх уроках. Учні команд ланцюжком виходять до дошки й записують їх. За кожну правильно записану літеру команда прикріплює чарівний листочок на деревце.

 

Гра «Назви літеру»

 

 

 

 

Гра «Напиши літеру»

Presentation of Letters

Подання літер: Ll, Mm.

1) Учитель ознайомлює учнів із літерами Ll, Mm.

Учитель кріпить до дошки картку з літерою та літерою і називає їх. Учні повторюють. Учитель пропонує учням подивитись у підручник і показати літеру

T: Show me letter  Ll, Mm in your books.

2) Учитель демонструє на дошці, як правильно писати літери Ll, Mm, а потім пропонує дітям «написати» їх у повітрі.

Фізкультхвилинка.

 

Впр. 4

(с. 44)

 

 

 

 

Reading

Навчання читання.

Учитель зачитує слова , учні вголос читають за ним. Діти самостійно читають слова вправи ланцюжком.

 

Впр. 5

(с. 44)

Writing

Розвиток навичок письма.

  1. Написання букв Ll, Mm у прописах.

 

 

ІІІ. Заключна частина

Summarizing

Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Т: -Скажіть, а які завдання ми виконували сьогодні на уроці?

-Скажіть, будь ласка, що нового ви сьогодні вивчили на уроці?

  • Які слова запам’ятали?
  • Які завдання вам сподобалися більше за все?

 

 

Saying

Goodbye

Закінчення уроку.

 

T: -Погляньте на наше чарівне дерево, воно  радіє листочками!  Ви гарно працювали на уроці,  тому і так багато листочків.

-Stand up, please! Goodbye, children!

Ps: Goodbye!

 

 

 

doc
Додано
3 січня 2018
Переглядів
5028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку