Тема уроку: Їжа
Мета: формувати компетенції
Практична: активізувати раніше вивчений лексичний матеріал, удосконалити вміння учнів вести діалог; повторити та закріпити знання числівників від 1 до 10, назви овочів та фруктів; розвивати навички письма.
Освітня: поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; сформувати розуміння особливості свого мислення, збільшення пасивного словника дитини.
Розвиваюча: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, увагу, уяву учнів в умовах гри; розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички імітації.
Виховна мета: виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з товаришами, культуру мовлення; виховувати самостійність.
Основні завдання психосоціального розвитку: розвивати логічне мислення, фантазію, довготривалу та образну пам’ять, уяву та уявлення.
Очікувані результати навчального заняття:
знати: лексичні одиниці з даної теми, вміти вести діалог, знати назви кольорів, овочів та фруктів;
Формування духовних орієнтирів: формувати гуманістичний світогляд учнів, стійку мотивацію щодо вивчення іноземної мови.
Обладнання: підручник, класна дошка, наочний матеріал, телевізор, роздатковий матеріал.
Хід уроку:
І. Початок уроку
1) Організаційна частина
1.Оргмомент. Привітання. Фонетична розминка (вірш «How to Greeting»), повідомлення теми та мети уроку.
Good morning, Good morning
Good morning to you.
Good morning, Good morning
We are glad to see you!
-Take your sits. Glad to see you!
-Today we having an unusual lesson. Many guests are visiting us. Dear guests, we are glad to welcome to our English lesson. Today we have our final lesson on our topic “Food”. During our lesson we’ll play games, read and we revise the songs and the poems which we learnt. Every task will be a game. Let’s start our lesson.
2. Мовленнєва зарядка.
1). Гра “Meeting”.
T. Our game is “Meeting”. I’ll give you a ball and ask a question and your task answer it.
T: (кидає м’яч) Hello, Kate! How are you?
P1: (ловить м’яч) Hello! I’m fine, thank you. (кидає м’яч учителеві)
T: (кидає м’яч) What is your name?
P2: (ловить м’яч) My name is Masha. (кидає м’яч учителеві)
T: (кидає м’яч) How old are you ?
P3: (ловить м’яч) I’m seven. (кидає м’яч учителеві)
T: (кидає м’яч) Are you Max?
P4: (ловить м’яч) No , I’m not. (кидає м’яч учителеві)
-And now let’s sing the song “What is Your Name?”
Game “Speak to you friend”
(Учні працюють у парах, ставлять один одному питання. Складають діалоги, потім 2-3 пари відтворюють їх.)
T: Game “Speak to you friend”. Our children prepared the dialogues.
P1: Hello!
P 2: Hello! What’s your name?
P1: My name is …. And you?
P2: My name is …. How old are you?
P1: I’m 7. How old are you?
P2: I’m 7 too. How are you?
P1: I’m OK. And you?
P2: I’m fine. Nice to see you.
P1: Nice to see you too. Bye.
P2: Good-bye.
2) Гра “Travelling”.
Учитель називає перший рядок будь-якого вірша чи пісні з вивченої теми , а учні мають розповісти цей вірш чи проспівати пісню.
T: Our game is “Travelling”. I begin the poem or song which we learnt your task to finish.
T:1. “One, one, one, little dogs run …”
P-s: One, one, one, little dog run,
Two, two, two, cats see you,
Three, three, three, birds in the tree.
Four, four, four, rats on the floor.
Five, five, five, what a tasty pie!
2. «A bear is white, a bird is blue…»
A bear is white,
A bird is blue,
A dog is black
And puppy is too.
3. «Red, red, red the rose…»
Red, red, red the rose
Blue, blue, blue the dress
Grey, grey grey the rat
And so is the cat .
4. «I like dogs…»
I like dog, all dogs
Big dogs and small dogs
Glad dogs and sad dogs.
5. «A book, a pen, a pencil…»
A book, a pen, a pencil,
A schoolbag and a table,
A pencil-box and my chair.
II. Основна частина уроку
1) Гра “Numbers”.
T: And now next game is “Numbers”. You choose one of the саrd and name numbers in English.
2) Повторення лексичних одиниць за темою “The colours”
T: Let’s play a game. Follow my instructions if you hear the name of your favourite colour. If you like red- clap your hands…
3) Повторення лексичних одиниць за темою “The animals”
T: Before we continue to play game, let’s revise our words.
Учні повторюють назви тварин.
4) Повторення лексичних одиниць за темою “Food”.
T: Now let’s relax and sing the song.
Гра «Увага».
Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. What is missing here?
Читання слів по темі.
5) Гра “Letters and Sounds”. Учні повторюють букви та звуки.
2. Фізкультхвилинка.
Учні співають разом з учителем пісню, відтворюючи слова відповідними рухами (пісня «Head and Shoulders»)
T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!
Руханка із застосуванням цеглинок.
If you see yellow bricks – clap your hands.
If you see blue bricks – swim.
If you see orange bricks – sing a song.
If you see green bricks – write a book.
If you see red bricks – stomp your feet.
Відпрацювання назв рухів у колі ( run, fly, spin, wash your face, shake your hands, comb your hair, go to school, brush your teeth).
- And now let’s sing the song “How about You?”
Розвиток навичок письма та аудіювання.
1) Малювання овочів та фруктів.
2) Учитель називає слово (по темі «Їжа»), а учні знаходять у таблиці відповідний малюнок серед інших і обводять.
III. Заключна частина.
Т: Що ми робили сьогодні на уроці ? Що вам найбільше сподобалося? (Учні висловлюють свої думки.)
T: The lesson is over. Goodbye, children!
P: Goodbye, teacher!