Конспект уроку з англійської мови для 1 класу з теми "I can" до підручника Start up

Про матеріал
Дана розробка уроку стосується учнів 1 класу, які навчаються за підручником І.Доценко, О.Євчук. У конспекті розкрито модальне дієслово "CAN" та правила його використання. Сподіваюся, що конспект буде корисним колегам з англійської мови.
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови для 1 класу

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Тема:

 

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент

Добрий ранок, шановні діти! Рада зустрічі з вами! Сьогодні ви навчитеся розповідати про те, що вмієте робити найкраще, а на допомогу вам прийде слово CAN. 

  1. Мовленнєва/ Фонетична зарядка:

Любі друзі, розкажіть мені, будь ласка, How are you today? (слова на допомогу, хто забув: good, OK, well, fine/ so-so, not so good).

А тепер дамо коротку відповідь - якщо у вас такий настрій – пальчик догори та відповідь - Yes, I am. Якщо не дуже гарний настрій - No, I am not.

Діти, а давайте ми з вами ще  пригадаємо певну інформацію про себе.  Давайте  скажемо,  як ви будете відповідати на такі запитання:

What is your name?

How old are you?

Where are you from?

ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Подача нового матеріалу. Звісно, ми розпочинаємо з вивчення нових слів, які допоможуть розказати, що ви вмієте.

 

Картинка допоможе зрозуміти та перекласти слово:

 

 

 

 

RUN - (ран) - БІГАТИ

 

CLIMB - (клайм) - ЛАЗИТИ

FLY - (флай) - ЛІТАТИ

JUMP - (джамп) - СТРИБАТИ

SWIM - (свім) - ПЛАВАТИ

  1.  Тренування у мовленні.  А тепер давайте  за малюнками скажемо про себе, що я ВМІЮ це робити. Речення починаємо словами - I can…. (ай кен)

 

Чудово! А давайте тепер скажемо, що вміють робити тварини. Для початку повторимо їх нАзви:

 

a wolf

е вулф

ВОВК

a bear

е беа

ВЕДМІДЬ

a monkey

е манкі

МАВПА

a fox

е фокс

ЛИСИЦЯ

a parrot

е перот

ПАПУГА

a fish

е фіш

РИБА

А речення будемо складати так:

A wolf can - (е вулф кен) - Вовк вміє….

Тобто, на початку речення НАЗВА тварин, далі - слово CAN,яке ми сьогодні вчимо і в кінці ЩО САМЕ  вміє робити тварина. Потренуйтеся.

 

  1. Практика в мовленні. Молодці! У вас гарно виходить! А тепер давайте поглянемо на нові звуки, які сьогодні прийшли до нас в гості - Qq,  Rr.

 

Нові звуки та картинки до них. Кожна  з картинок починається цим звуком:

Qq (“кв”)

Rr (“р”)

А тепер давайте потренуємося читати слова, на початку яких звуки Qq  та Rr. Читаємо і повторюємо зі мною:

rin  (рін)              rub (раб)

ran   (рен)           hub (хаб)

rist    (ріст)          stub(стаб)

  1. Систематизація вивченого.

 “Поле чудес” - пригадай якомога більше тварин: УСНО

 

Скажи, хто з них вміє:

  • стрибати - JUMP
  • бігати - RUN
  • літати - FLY
  • лазити по деревах - CLIMB (буква B  не читається в кінці)!

ПІДСУМОК УРОКУ

  1. Пояснення домашнього завдання
  2. Підсумки, аналіз вивченого, рефлексія.
docx
Додав(-ла)
Мурич Ю. С.
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
1024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку