Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему: "Іграшки"

Про матеріал

Урок- подорож до країни «Iграшколенд» ( «Toys' land» ) містить станції, на яких учнів чекає безліч цікавих завдань та вправ: фонетична зарядка з Mr. Tongue; розучування пісні « I'm a robot»; інтерактивні вправи на вивчення лексики, читання тексту ; фізкультхвилинка; Хвилинка- цікавинка; вправа «Мікрофон»;

Мета: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями за темою «Iграшки»; формувати вміння розуміти англійську мову, сприйняту на слух; давати відповіді на поставлені запитання; формувати навички діалогічного мовлення; розвивати комунікативні вміння та навички, навички читання, письма; увагу , пам'ять, мислення, сприяти розвитку позитивної мотивації щодо вивчення англійської мови; виховувати інтерес до навчання

Перегляд файлу

Тема:  Toys

Мета: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями за темою «Iграшки»; формувати вміння  

            розуміти   англійську мову, сприйняту на слух; давати відповіді на поставлені запитання;

            формувати навички діалогічного мовлення; розвивати комунікативні вміння та навички,

            навички читання, письма; увагу , пам’ять, мислення, сприяти розвитку позитивної мотивації

            щодо вивчення англійської мови; виховувати інтерес до навчання

Обладнання: підручник, тематичні малюнки, картки для самостійної роботи, таблиці для фонетич-

                         ної зарядки

            Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 

  1. Greeting

( Привітання відбуваϵться у формі діалога ; всі розповідають вірш вивчений на попередніх уроках)

Teacher                                                  

                    I wake up in the morning

                   Ready for the day –

                    Hello! Hello! Good morning!

Pupils

                   We wake up in the morning

                   Ready for the day –

                    Hello! Hello! Good morning!

                    What a lovely day!

  1. Aim

        T: My dear children! I want to start our lesson, but I can’t do it. Look at the board. You can see a bad magician there. ( Показую малюнок чарівника, який зачарував тему нашого уроку , перетворивши кожну літеру на питання) Цей чарівник прилетів сюди і перетворив тему уроку на питання. Його магія дуже сильна, але , я вважаю, що ми дамо відповідь на ці питання і дізнаϵмось тему уроку.Кожна перша літера відповіді на запитання і буде складати тему нашого уроку.

?

?

?

?

 

t

o

y

s

 

  1. What day comes after Monday?
  2. What is this? ( Показую малюнок апельсина)
  3. Can you run?
  4. What season is it know?(Spring)

P: The topic of our lesson is  « Toys ».

T: Yes, we did it. Well done. As you understand, today we’ll talk about toys.

Сьогодні наш урок буде незвичайний. Ми відправимось з вами у подорож  до країни «Iграшколенд» ( «Toysland» ) на шляху до якої нас чекають захоплюючі пригоди ,  випробування , цікаві міста зі своїми  жителями .

  1. Waming up

T: Перше місто до якого ми прибули  маϵ назву  - « Merry  notes». Якщо ми виконаϵмо умову жителів цього міста, вивчити пісню, то зможимо продовжити нашу подорож.

(Учні разом з учителем розучують піcню    « Im a robot». Пояснюються нові слова. Учні хором повторюють текст пісні за вчителем, потім хором співають)

I’m a robot. Look at my arms!

Look at my arms! Look at my arms!

I’m a robot. Look at my arms!

My arms move up and down

 

I’m a robot. Look at my legs!

Look at my legs! Look at my legs!

I’m a robot. Look at my legs!

My legs move up and down

T:  Я  думаю, і ви погодитесь зі мною, що ми дуже весело провели час у цьому місті

      4.Phonetic drill

T:  Продовжити нашу подорож нам допоможе  Mr. Tongue, який ϵ почесним жителем цього дивовижного міста.

Mr. Tongue не любить довго спати. Він прокидаϵться раненько, відкриваϵ вікно [ w ] [ w ] [ w ]. Погода чудова, і він каже [ a: ] [ a: ] [ a: ] .  Швиденько робить ранкову гімнастику, прибираϵ в кімнаті, вибиваϵ килим [ p-b ] [ p-b ] [p-b],трохи попрацював пилососом [ t-d ] [ t-d ] [ t-d ]. Подивився у зеркало, а воно забруднилось, і вигукнув  [ ai ]. Похекав на нього [ h ] [ h ] [ h ]. Почав витирати в одну сторону  [ au ] [ au ] [ au ], I в іншу  [ ie ]. Все дзеркало чисте.

Пішов Mr. Tongue  на кухню снідати, п’ϵ чай, але чай гарячий, він його студить [ f-v ] [ f-v ] [ f-v ] . Вибігаϵ з будинку і збираϵться з нами в подорож. Але  вирішив мандрувати на автомобілі. Гріϵ мотор [ r ] [ r ] [ r ]. Нарешті поїхав. А ми його будемо наздоганяти. Are you ready?

  1. Основна частина уроку

 

  1. Presenting Vocabulary

а) T:  Щоб потрапити до країни «Toysland» нам для початку треба вивчити назви іграшок. Я роздам вам малюнки, на яких зображені іграшки. Ваше завдання розфарбувати їх у певний спосіб.

Take the picture of the robot ( показуючи малюнок із роботом) and colour the robot red. Take the picture of the drum ( показуючи малюнок із барабаном) and colour the drum green and yellow. Take the picture of the car ( показуючи малюнок із машиною) and colour the car brown. Take the picture of the plane ( показуючи малюнок із літаком ) and colour the plane blue. Now look at the picture on page 35. Point to the robot/ drum/ car/plane. What colour is it?

 

IMG_0004.bmp

 

в).   T: Наш друг Mr. Tongue дуже засумував,  тож я пропоную вам , діти, завітати до іграшкової крамниці «Toy Shop» за подарунком  для нього.

Ось, ми вже тут як тут. Гвалт! Зникають іграшки. Виявляϵться поруч пролітав маленький  ельф  Феррі і ненароком розсипав пилок, який робить усе невидимим. Поверніть  іграшки на місця -  прочитайте  уважно цінники і намалюйте біля них відповідні «зниклі» іграшки.

 

IMG.bmp           IMG_0001.bmp       IMG_0002.bmp

     Car   $ 15.00                                                   train $ 11.00                             doll $ 10.00

 

IMG_0003.bmp        

            Bricks  $ 8.00                                ball  $ 3.00                       kіte $ 14.00                          robot $ 16.00

 

T: Впишіть у речення англійські назви іграшок відповідно до їх вартості

A ………….. is for $ 15.00.

A ………….. is for $ 9.00.

Together …………… and ……………. are for $ 30.00

( Два – три учня зачитують відповіді )

T: Молодці! Mr. Tongue  дуже задоволенний нашими подарунками для нього. Що ж  нам треба рухатися далі. Але для початку треба трішки відпочити.  Перед нами з’являϵться нова країна «Healthy», в якій всі дуже сильні, швидкі та здорові. Жителі цього міста пропонують нам  провести невеличку гімнастику.

  1. Physical Warp up

А) T: Let’s have a rest and make some exercises singing a song  «Head and shoulders»

Head and shoulders, knees and toes,

Knees and toes,   ( 2 р. )

Eyes and ears and mouth and nose

Head and shoulders, knees and toes

Knees and toes, (  2 р. )

Put your right hand

Put your left hand

Head and shoulders, knees and toes

Knees and toes

В) An interesting minute

T:  Чи знаϵте ви, що іграшці йо-йо більше двох тисяч років? Винайшли її у Стародавній Греції. I подобаϵться вона не лише дітям. Йо-йо залюбки грався Наполеон, великий полководець, що згодом став імператором Франції.Ще декілька цікавинок прочитайте  англійською.

  • The ball comes from Greece
  • Russia is a home of matreshka
  • A kite is from China
  • British children are the first to play with puzzles

T: Наступна зупинка – це річка « Reading » , яку нам треба переплести на човнику. Але ϵ одна проблема, якщо ми прочитаϵмо інформацію на дорожному знаці, то зможемо переплести на інший берег. Зараз дізнаϵмося, хто ж у нас найкращий читач.

  1. Reading , ex. 1 p. 35
  1. Pre-reading Activity

T: Look at the list of the toys. Which of these toys have you got?

  • Robot          - car
  • Drum           - doll
  • Ball               - teddy bear
  • Bike              - plane

T: Look at the picture a - c . Who can you see? What toys can you see?

  1. Reading

T: Read the dialogues.

  1. Post- reading Activity

T: What toy is Eddie talking about?

Тепер ми можемо спокійно переплести через цю річку.  Ну, що помандруϵмо далі .Залишилось у нас останнϵ місто, яке маϵ назву «Kingdom of speaking»

  1. Oral Practise

T: What is your  favourite toy?

 Have you got a robot/ drum/ car etc?

Work in pairs. Учні складають діалоги за зразком ex. 3 p. 36

  1. Підсумок
  1. Homework

T: Ось,  ми і завітали до казкової країни «Toys’ land» , пройшовши безліч пригод.  Все здаϵться вдалося добре. Mr. Tongue також дуже задоволени.Open your dairy, write your hometask for the next lesson.

  1. Summarizing

Iнтерактивна вправа “Мікрофон».

- Чим саме сподобався урок?

- Що найбільше запам’яталось ?

- Який у вас настрій після уроку ? Чому?

Оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

detailsоьрпав.jpg  Міністерство освіти , науки , молоді та спорту України

Птахівська загальноосвітня школа I-III ст.

 

 

Конспект уроку з англійської мови

на тему:

 

 

IMG.bmp              IMG_0002.bmp             IMG_0001.bmp

 

 

 

 

 Вчитель: Лушнікова Т. О.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Yramm Armina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 травня 2018
Переглядів
5279
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку