12 жовтня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність на уроках української мови: фейки, перевірка інформації та створення медіапроєктів

Конспект уроку з англійської мови на тему "Розваги на вулицы".

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 2 класу. Даний конспект ставить на меті видати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Адресовано вчителям англійської мови, які викладають в початкових класах. Різноманітні методи та прийоми роботи, запропоновані в конспекті, спрямовані на збагачення словникового запасу учнів, закріплення та систематизацію набутих знань, розвиток уяви, уваги та мислення.
Перегляд файлу

Тема : Розваги на вулиці

Мета : Вчити учнів розповідати про свої розваги; вчити учнів вживати структуру I can…;

             навчати діалогічного мовлення за темою;

             розвивати пам'ять, увагу, мислення, комунікативні навички;

             виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання: предметні малюнки, схеми, картки, звуки.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Привітання

2. Бесіда з черговим

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

III Фонетична зарядка

I can fly a kite.

I can play with dolls.

I can ride a bike.

I can bounce balls

IV АОЗ

1. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Mind map

    run                                            I can…                                           play football

                   jump            sing                 read                         paint

                            write                 swim                skip

2) Розділи ланцюжок на слова

Readgreenrepeatpencilruncomputerjumpsingbookswimstrongplay

V. Основна частина уроку.

1. Введення нової лексики

Go          play       dance

Ps: I can play./ I can dance.

1) Вживання структури I cannot…

T: I cannot swim/ fly/ …

Ps: I cannot run/ sing a song/ play football.

2. Фізкультхвилинка

3. Game “Brothers Can and Cannot”

Учні отримують картки can/ cannot

T: paint

Ps: I can paint/ I cannot paint (піднімають відповідну картку)

4. Вживання структури Can you…?

Work in groups

P1: Can you sing?

P2: Yes, I can. / No, I cannot.

5. Reading

Ex4

6. Writing

1) dance, I, can.

2) can, sing, I.

3) read, I, can.

4) can, jump, I.

7. Listening.

T: Listen and match

Ann                      swim

Kate                      sing a song

Tom                      read a book

Bill                        run

T: Ann can sing a song.

     Kate cannot swim. She can read a book.

     Tom can run.

      Bill cannot fly a kite. He can swim.

IV Заключна частина уроку

Підсумок уроку

Game “Chain”

 

 

 

docx
Додано
29 квітня
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку