Розробка уроку у вигляді презентаціїї містить теоретичну частину, покрокове опрацювання змісту уроку (Lesson 1), посилання на додаткові матеріали. Презентація розроблена до підручника "English with smiling Sam 2" О. Карпюк.
UNIT 7. DO YOU LIKE CARROTS?Lesson 1. Святкування Дня народження. Тема: розглянути і вивчити назви продуктів харчування; розглянути питальні конструкції у Present Simple;Мета: розглянути і вивчити назви продуктів харчування; розглянути питальні конструкції у Present Simple;
Номер слайду 2
Інструкція щодо виконання: Розглянути зміст презентації;Розглянути зміст сторінок підручника (с. 86-87);Подивитись начальне відео;Розібрати схеми загальних питань та побудови відповіді на них у Present Simple;
Номер слайду 3
Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 86, впр. 1). Завдання: слухай та показуй: прослухати аудіо файл (натиснути на значок «динаміка» в низу слайда); прослухавши аудіофайл, розглянути картинки в підручнику, з’ясовуючи, які ситуації ілюструють картинки; спробувати прочитати репліки самостійно;2. Розглянути сторінку підручника (с. 86, впр. 2). Завдання: слухай та повторюй: прослухати аудіофайл з попередньої вправи, спробувати повторити наступні конструкції: How old are you? – I am seven. ([ха олд а ю? – Айм севен.])2. Happy birthday! [хепі бьоздей]
Номер слайду 4
Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 86, впр. 3). Завдання: слухай, показуй та повторюй:прослухати аудіо файл (натиснути на значок «динаміка» в низу слайда), розглянути картинки в підручнику, пригадуючи, які слова вже знайомі, а які нові: Chiken [чікен] – курча Lemonade [лемонейд] – лемонад. Juice [джус] – сік Sweets [світс] – цукерки Fruit [фрут] – фрукт, фрукти. Yogurt [йогут] – йогурт Sandwich [сендвіч] – сендвіч, бутерброд. Cake [кейк] – тістечко, торт. Pizza [піце] – піца Salad [се:лед] – салат Виділені червоним кольором слова – вивчити!
Номер слайду 5
Загальне питання в Present Simple Питальне речення (загальне питання) в Present Simple утворюється за допомогою допоміжного дієслова do (з I, we, you, they) або does (з he, she, it), що стоїть перед підметом. Після підмета йде смислове дієслово в словниковій формі. Розглянемо приклад речення: We speak English. – Ми говоримо англійською. Для того щоб утворити загальне питання з речення треба: 1 крок: допоміжне дієслово do або does ставимо на перше місце; 2 крок: всі інші члени речення пишемо в тому порядку, в якому вони йшли в реченні без змін: We speak English. – Do we speak English? 1 2 3 + 1 2 3
Номер слайду 6
Як відповісти на загальне питання? 1. Відповідь «Так»: Yes, we do. – спочатку пишемо “Yes”, далі – ставимо кому (обов’язково), а далі пишемо займенник той, що і в запитанні (he, she, it, I, we, you, they), і останнє – допоміжне дієслово do або does (з якого допоміжного слова починається питання, те і в короткій відповіді ). 2. Відповідь «Ні»: No, we do not. – спочатку пишемо “No”, далі – ставимо кому (обов’язково), а далі пишемо займенник той, що і в запитанні (he, she, it, I, we, you, they), наступне –допоміжне дієслово do або does (з якого допоміжного слова починається питання, те і в короткій відповіді )і останнє – заперечна частка “not”. Розглянемо приклад питання і варіанти відповіді на нього: Do you like juice? – Yes, I do. – No, I do not.
Номер слайду 7
Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 87, впр. 4). Завдання: у парах задавайте питання, давайте відповіді: за поданою схемою проговорити питання, використовуючи назви продуктів харчування т адати відповіді на них.2. Розглянути сторінку підручника (с. 87, впр. 5). Завдання: послухай та заспівай: прослухати аудіофайл (натиснути на значок «динаміка» в низу слайда); прочитати за можливості текст пісеньки; прослухати аудіофайл другий раз, спробувати проспівати пісеньку;
Номер слайду 8
Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 87, впр. 6). Завдання: перепиши питання, напиши відповіді: за зразком у підручнику, переписати запитання, дати по одній короткій відповіді за зразком: Do you like fish? – Yes, I do. – No, I do not. Зразок оформлення письмової роботи: The 8𝑡h of April
Номер слайду 9
Домашнє завдання: Повторити теоретичний матеріал;Подивитись навчальне відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Num. WETHgp. SAВиконати усні завдання; Вивчити нові слова;Написати письмове завдання (с. 87, впр. 6):