28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Презентація до теми "Do you like carrots?"

Про матеріал
Розробка уроку у вигляді презентаціїї містить теоретичну частину, покрокове опрацювання змісту уроку (Lesson 1), посилання на додаткові матеріали. Презентація розроблена до підручника "English with smiling Sam 2" О. Карпюк.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

UNIT 7. DO YOU LIKE CARROTS?Lesson 1. Святкування Дня народження. Тема: розглянути і вивчити назви продуктів харчування; розглянути питальні конструкції у Present Simple;Мета: розглянути і вивчити назви продуктів харчування; розглянути питальні конструкції у Present Simple;

Номер слайду 2

Інструкція щодо виконання: Розглянути зміст презентації;Розглянути зміст сторінок підручника (с. 86-87);Подивитись начальне відео;Розібрати схеми загальних питань та побудови відповіді на них у Present Simple;

Номер слайду 3

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 86, впр. 1). Завдання: слухай та показуй: прослухати аудіо файл (натиснути на значок «динаміка» в низу слайда); прослухавши аудіофайл, розглянути картинки в підручнику, з’ясовуючи, які ситуації ілюструють картинки; спробувати прочитати репліки самостійно;2. Розглянути сторінку підручника (с. 86, впр. 2). Завдання: слухай та повторюй: прослухати аудіофайл з попередньої вправи, спробувати повторити наступні конструкції: How old are you? – I am seven. ([ха олд а ю? – Айм севен.])2. Happy birthday! [хепі бьоздей]

Номер слайду 4

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 86, впр. 3). Завдання: слухай, показуй та повторюй:прослухати аудіо файл (натиснути на значок «динаміка» в низу слайда), розглянути картинки в підручнику, пригадуючи, які слова вже знайомі, а які нові: Chiken [чікен] – курча Lemonade [лемонейд] – лемонад. Juice [джус] – сік Sweets [світс] – цукерки Fruit [фрут] – фрукт, фрукти. Yogurt [йогут] – йогурт Sandwich [сендвіч] – сендвіч, бутерброд. Cake [кейк] – тістечко, торт. Pizza [піце] – піца Salad [се:лед] – салат Виділені червоним кольором слова – вивчити!

Номер слайду 5

Загальне питання в Present Simple Питальне речення (загальне питання) в Present Simple утворюється за допомогою допоміжного дієслова do (з I, we, you, they) або does (з he, she, it), що стоїть перед підметом. Після підмета йде смислове дієслово в словниковій формі. Розглянемо приклад речення: We speak English. – Ми говоримо англійською. Для того щоб утворити загальне питання з речення треба: 1 крок: допоміжне дієслово do або does ставимо на перше місце; 2 крок: всі інші члени речення пишемо в тому порядку, в якому вони йшли в реченні без змін: We speak English. – Do we speak English? 1 2 3 + 1 2 3

Номер слайду 6

Як відповісти на загальне питання? 1. Відповідь «Так»: Yes, we do. – спочатку пишемо “Yes”, далі – ставимо кому (обов’язково), а далі пишемо займенник той, що і в запитанні (he, she, it, I, we, you, they), і останнє – допоміжне дієслово do або does (з якого допоміжного слова починається питання, те і в короткій відповіді ). 2. Відповідь «Ні»: No, we do not. – спочатку пишемо “No”, далі – ставимо кому (обов’язково), а далі пишемо займенник той, що і в запитанні (he, she, it, I, we, you, they), наступне –допоміжне дієслово do або does (з якого допоміжного слова починається питання, те і в короткій відповіді )і останнє – заперечна частка “not”. Розглянемо приклад питання і варіанти відповіді на нього: Do you like juice? – Yes, I do. – No, I do not.

Номер слайду 7

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 87, впр. 4). Завдання: у парах задавайте питання, давайте відповіді: за поданою схемою проговорити питання, використовуючи назви продуктів харчування т адати відповіді на них.2. Розглянути сторінку підручника (с. 87, впр. 5). Завдання: послухай та заспівай: прослухати аудіофайл (натиснути на значок «динаміка» в низу слайда); прочитати за можливості текст пісеньки; прослухати аудіофайл другий раз, спробувати проспівати пісеньку;

Номер слайду 8

Робота з підручником: Розглянути сторінку підручника (с. 87, впр. 6). Завдання: перепиши питання, напиши відповіді: за зразком у підручнику, переписати запитання, дати по одній короткій відповіді за зразком: Do you like fish? – Yes, I do. – No, I do not. Зразок оформлення письмової роботи: The 8𝑡h of April  

Номер слайду 9

Домашнє завдання: Повторити теоретичний матеріал;Подивитись навчальне відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Num. WETHgp. SAВиконати усні завдання; Вивчити нові слова;Написати письмове завдання (с. 87, впр. 6):

pptx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
30 квітня
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку