Конспект уроку з англійської мови "Різдвяна ялинка", 1 клас

Про матеріал
Розробка допоможе першокласникам освоїти тему "Різдвяна ялинка", навчитись називати та розповідати про символи Різдва за допомогою веселих ігор та цікавих карток
Перегляд файлу

Дата:

Клас: 1

Тема: Свята

Підтема: Різдвяна ялинка

Цілі: формувати комунікативну та фонологічну компетентності (предметні): навички усної взаємодії іноземною мовою, практикувати у вживанні вивчених лексичних одиниць, повторити вивчені кольори та цифри; розвивати ключові компетентності здобувачів освіти:

спілкування іноземними мовами – розвивати мовну здогадку;

ініціативність та підприємливість – ініціювати усну взаємодію іноземною мовою за допомогою ігрових форм навчання;

здоров’язберігаючу - залучати здобувачів освіти до підтримання свого здоров’я протягом уроку шляхом фізкультхвилинок та релаксації;

інформаційно-цифрова компетентність - спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій;

Очікувані результати: на кінець уроку здобувач освіти зможе:

      розповідати короткими реченнями про різдвяну ялинку, називаючи кольори на ній, використовуючи цифри;

      називати власні емоції;

      співати пісеньку англійською;

      ставити запитання та відповідати на них в межах вивченої лексики.

Інтегрована змістова лінія, що реалізується: Громадянська відповідальність (здобувач освіти вибудовує товариські стосунки з оточуючим світом)

Хід уроку

1. Початок уроку

І. Організація класу. Привітання.

Greeting

II. Мовна розминка

Warming-up

T: Let's sing the song “How are you?”.

T: I am happy today. And how are you today?

P: I am … (fine, ok, so-so, happy, sad, hungry, good, great, wonderful) today.

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

 

III. Повідомлення теми та визначення цілей

Окреслення очікувальних результатів

2. Основна частина уроку

IV. Розучування пісеньки

https://www.youtube.com/watch?v=ZUi1YJVChpg

C:\Users\Admin\Desktop\Capture-decran-2022-12-13-a-10.17.05-721x1024.png

 

 

 

(Після розучування пісеньки – завдання на картці)

C:\Users\Admin\Desktop\december_fun_1.jpg

 

V. Вивчення нових лексичних одиниць, практика у мовленні

Робота з підручником: вправи 1,2,4, ст.50-51 («Start Up»)

 

 

 

 

 

 

Повторення цифр до 10

C:\Users\Admin\Desktop\Screenshot_1.png VI. Повторення кольорів (гра «Touch…»? діти ходять по класу й торкаються того кольору, який називає учитель)

VII.  Робота з картками

 

C:\Users\Admin\Desktop\зображення_viber_2023-11-26_17-12-27-682.jpg

 

VІII. Фізкультхвилинка

(Follow and repeat the actions while reviewing the words happy, angry, scared, and sleepy)

https://www.youtube.com/watch?v=wqvQAcloTRQ

 

IX. Онлайн-взаємодія

Робота в парах (Вправа «Випадкове колесо», name the color)

https://wordwall.net/resource/1373778/colours

 

3. Заключна частина уроку

X.  Підсумки

Рефлексія

1) Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок?

2) Що нового ви сьогодні дізналися?

3) Яка частина уроку вам найбільше сподобалася/не сподобалася? Чому?

Т:Stand up, children! The lesson is over. Thank you for the lesson. Goodbye!

 

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2023
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку