Конспект уроку з англійської мови у 1 класі НУШ на тему " Моя сім'я"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови у 1 класі НУШ на тему " Моя сім'я" (До конспекту додаються відео та презентація)
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови у 1 класі НУШ

 (За підручником Оксани Карп’юк  English with Smiling Sam)

 

Тема: Моя сім’я.

Мета: Закріпити лексичний матеріал за темою; повторити мовні вирази знайомства і вітання та раніше вивчені лексичні одиниці, граматичні структури, пісні та римівки; удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків;

розвивати навики аудіювання, діалогічного мовлення, вміння вести бесіду, слухати співрозмовника;

виховувати любов до членів сім’ї, повагу до сімей однокласників; формувати мотивацію до вивчення мови як засобу спілкування між людьми.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, записи пісень та відео, малюнки, сімейні фотографії.

Хід  уроку

І. Організаційний момент.

1. Вітання з учнями.

-Good morning. Nice to meet you! How are you?

2. Повідомлення теми та мети уроку.

- Погляньте на екран. (слайд 1) Що ви бачите? (A family) Отже, здогадалися про кого ми будемо говорити на уроці? (Mother, father…) А ще ми повторимо з вами пісні та вірші, які ви вже знаєте та вивчимо нову пісню. Оскільки ви принесли фотографії своєї family, то також  зможете познайомити нас зі своїми рідними. Допомагатиме нам у цьому наш friend... (продовжують діти: Smiling Sam)  та герой мультфільму дракончик (Gogo)

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

а) Повторення пісні Whats your name? How are you?” (слайд 2)

б) Виконання пісні за ролями.

ІІ. Основна частина.

  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Повторення вимови звука th /ð/.
  2. Повторення вірша “This is my father”.  
  3. Перегляд відео та виконання пісні “This is my father”. (слайд 3)
  4.  Рольова гра. У мене в руках … (magic wand). Уявімо, що вона перенесла нас в Англію (слайд 4), де всі розмовляють англійською мовою. Щоб вам не було там самотньо, ви заводите друзів. Розіграйте ситуацію вітання, знайомства та розкажіть новому другові про вашу family, показуючи членів родини на фотографіях.
  5. Фізукльтхвилинка (виконання рухливої пісні).
  • А тепер Magic wand наказує нам “Keep moving”! (слайд 5)
  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Перегляд відео Story Time. (слайд 6) (у підручнику – с. 42)
  • Open your books. Кого ми тут бачимо? (Boy, girl) Хочете послухати їхню розмову? Щоб добре її зрозуміти згадаємо переклад слів he та she.
  1. Пояснення значення слова love.
  2. Прослуховування пісні  “Is This Your Father?” (слайд 6)
  3. Виконання пісні разом з учнями.
  1. Закріплення вивченого.
  1.  Діалог з учнями (показуючи на  фотографії):
  • Is this your father?
  • Yes, he is.
  • Is this your mother?
  • No, she isn’t.
  1. Перегляд відео “Gogo’s Family” (слайд 7)
  2. Бесіда з учнями:
  • Who’s she/he?
  • She’s my mother.
  1. Підведення підсумків.
  1. Well done, boys and girls!

Ви добре працювали сьогодні. Чи запам’ятали ви нові слова? Що вам найбільше сподобалося?

  1. Пісня “Goodbye” (слайд 8)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 квітня 2019
Переглядів
7721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку