Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа № 86" Дніпровської міської ради
Конспект уроку з англійської мови
у 2-А класі
на тему : «Sport»
Вчитель англійської мови
Захарова Олександра Олександрівна
м. Дніпро
План-конспект уроку англійської мови по темі: «Спорт» для 2 класу
Тема уроку: Спорт
Цілі:
1) предметні:
- розвивати уміння і навички усного мовлення:
• вчити розповідати про те, що вмієш робити, використовуючи мовленнєвий зразок: I can ...;
• вчити вести діалог-розпитування, використовуючи питання: Can you ...?
- повторити букви;
2) орієнтовані на особистість дитини:
- виховання культури мовленнєвого спілкування на заняттях і в повсякденному житті.
Тип уроку: № 1
Форма уроку: лекція
Дидактичні матеріали та обладнання: книга для вчителя, робочий зошит, підручник для 2 кл. Биболетова, картки з літерами, геометричні фігури (квадрат, трикутник), картинки з видами спорту.
Мовний матеріал: play football, баскетбол, hockey, badminton, chess, table tennis, tennis.
Макроструктура уроку: етап - час 45 хв.
1. Початковий етап:
1) організаційний момент -1;
2) привітання - 1;
3) рапорт чергового - 2;
4) введення в тему уроку - 1;
5) знайомство з цілями уроку -1;
6) фонетична зарядка - 3;
7) мовленнєва зарядка - 3;
2. Основний етап:
1) Ознайомлення з новою лексикою та її вживання в мові - 6;
2) Парна робота - 5;
3) Навчання монологічної мови - 7;
4) Физминутка - 3;
5) Повторення алфавіту - 8;
3. Заключний етап:
1) інформація про домашнє завдання - 1;
2) підведення підсумків уроку - 1;
3) виставлення оцінок - 1;
4) рефлексія - 1.
Конспект уроку
I. Початковий етап:
1) Орг. момент
2) Привітання. Good morning, children! Glad to see you. (Good morning, good morning, good morning to you! Good morning, good morning, we're glad to see you!)
3) Рапорт чергового. What's the date today? What day today is it? Who is absent today? (All are present).
4) Введення в тему уроку. Children, today we have an unusual lesson - a sport lesson. (На дошці яскравими літерами написано SPORT, поміщені картинки з видами спорту).
5) Знайомство з цілями уроку. Сьогодні Трикки навчить вас грати в різні спортивні ігри.
6) Фонетична зарядка. І почнемо з мови. Учні дивляться на транскрипцію і повторюють за вчителем:
[w] we, swim, window, why
[r] run, read, write, draw
Good! Now, let's do morning exercises.
Children, clap your hands!
Children, step your feet!
Children, run!
Jump!
Fly!
Dance!
Skip! (etc.)
Учні хором:
Clap, clap, clap your hands, clap your hands together.
Step, step, step your feet, step your feet together.
Учні повторюють і зображують дії.
7) Мовна зарядка.
Slava, can you sing?
Anya, you can swim?
Roma, can Anya swim?
Kirill, can Vanya dance?
Nice! You are very good sportsmen.
II. Основний етап:
1) Ознайомлення з новою лексикою та її вживання в мовленні. А зараз Трикки розповість про те, в які спортивні ігри він вміє грати.
а) Учні слухають запис
(упр.1стр.45 підручник Биболетовой М.З.,нова редакція), потім відповідають на запитання.
Tapescript.
Tricky: I can play basketball. I can play chess. I can play badminton. I can play hockey. I can play football. I can play tennis. I can play table tennis.
б) Учні слухають запис ще раз і повторюють слова за диктором і за вчителем.
в) Fine! Well done!
Let's play ball!
Вчитель кидає м'яч учням, вимовляючи слова по-російськи, учень ловить і називає слово по-англійськи.
г) А тепер розкажіть, в які ігри ви вмієте грати і покажіть, як ви це робите.
д) Good of you. Ask Now each other what sport games you can play. Розпитайте один одного, в які спортивні ігри ви вмієте грати.
Very good!
2) Парна робота. Я рада, що ви цікавитеся спортом. Але хотілося б знати, наскільки ви були уважні на уроці. Скажіть, якими видами спорту займаються ваші однокласники. Наприклад:
I think Dima can play chess.
Roma, can you?
Kirill, can you?
3) Навчання монологічної мови. It's great that all of you like sport. Здорово, що ви всі любите спорт. Але адже спортсменам потрібен тренер. Нам треба бути дуже уважними, щоб обрати найдостойнішого. Декілька учнів розповідають про себе за схемою. Very good!
-My name is Ann. I am eight. I can sing, dance and draw. I have got a friend. Her name is Mary. She is smart. She can skip and swim.
-My name Vanya. I am eight. I can play chess and swim. I have got a pet. It's a dog. My dog is kind and funny. It can run. (etc.)
4) Физминутка. Як же нам вибрати тренера? А давайте згадаємо лічилочку.
One, two, three, four
Kitten's playing on the floor.
Учні повторюють лічилочку і вибирають тренера. Тренер проводить зарядку.
Hands up, hands down,
Hands on hips, sit down,
Hands up, to the side,
Bend left, bend right.
One, two, three - hop
One, two, three - stop.
5) Повторення алфавіту. Well done! Відпочили? А тепер за справу. Адже хороший спортсмен повинен бути грамотним.
Now let's revise the ABC.
а) Учні хором повторюють букви за таблицею.
б) Учитель показує картки з літерами, учні називають їх кожен індивідуально.
в) Вчитель називає букву, учні пишуть її в повітрі.
Well, I see you know the ABC. And now we try to read. (На дошці написані слова і пропозиції, які читають спочатку «сильні» учні потім слабоуспевающие).
III. Заключний етап:
1) Інформація про будинок. завданні. Well, open your diaries and write down your homework. The ABC - повторити алфавіт.
2) Підведення підсумків уроку. Сьогодні ви всі молодці і отримуєте добрі і відмінні оцінки.
3) Виставлення оцінок
4) Рефлексія