Конспект уроку з англійської мови з теми "Іграшки"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови з теми "Іграшки" в першому класі. Мета уроку: створити умови для активізації лексичних одиниць; повторити вивчені літери англійського алфавіту; забезпечити комунікативне середовище для розвитку навичок монологічного й діалогічного мовлення; вчити утворювати стверджувальні речення, вживаючи конструкцію “ I have got …“; формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; створити умови для розвитку комунікативних здібностей учнів; виховувати культуру спілкування; прищеплювати почуття колективізму.
Перегляд файлу

 

Предмет: Англійська мова

Клас: 1

Тема уроку: Іграшки

Мета: створити умови для активізації лексичних одиниць; повторити вивчені літери англійського алфавіту; забезпечити комунікативне середовище для розвитку навичок  монологічного й діалогічного мовлення; вчити утворювати стверджувальні речення, вживаючи конструкцію “ I have got …“; формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; створити умови для розвитку комунікативних здібностей  учнів; виховувати культуру спілкування; прищеплювати почуття колективізму.

Очікувані результати: учні повинні знати: лексико-граматичний матеріал з теми «Іграшки».

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, ноутбук.

План уроку

І. Мотиваційний етап.

1. Забезпечення емоційної готовності до уроку.

2. Введення в мовне середовище.

3. Ознайомлення з темою уроку.

ІІ. Етап цілевизначення й планування

ІІІ. Етап опрацювання навчального матеріалу

IV Рефлексивно-оцінювальний етап

Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Мотиваційний етап.

Забезпечення емоційної готовності до уроку. Слово вчителя.

Т: Hello, children! 

Ps: Hello!

T. I am glad to see you.

ІІ. Етап цілевизначення й планування

Today we’ll speak about toys, colours,  remember English letters, we’ll play and sing. Let's start our lesson. And now let’s sing a song. ( “Hellosong, відео)

ІІІ. Етап опрацювання навчального матеріалу

1.  Повторення кольорів на картках

2. Вправа “Guess the missing word” ( аудіювання)

 (Вчитель розказує віршик про кольори, а учні називають пропущене слово – колір)

 

Колір лісу і долин

По-англійськи буде … .(green)

 

Колір звірів і мишей

По-англійськи буде … .(grey)

 

А у тітоньки Белли

Улюблений колір … .(yellow)

 

Небо чисте я люблю

Його колір буде … .(blue)

 

Оплески ведмедю, «Браво»

Він – актор, а колір… (brown)

3. Now, we’ll play a game .

 I’ll name you the colour and you must show me this colour. (Учні показують такий колір).

4. Повторення літер алфавіту

Перегляд відео з алфавітом

5. Повторення іграшок.

Our next task is name the toys. (Повторення назв іграшок, вказувати відомі літери в назвах іграшок, роздаткові завдання до теми)

ІV. Рефлексійно-оцінювальний етап.

Режим: вчитель – клас

На столі перед вами знаходяться емоджі. Оберіть одну наклейку, яка відображає ваш настрій в кінці уроку та наклейте її в нашу хмару настрою.

 

Методична ремарка

Урок на тему «Іграшки» є останнім уроком у темі «Toys and Games». Цей урок побудований на засадах особистісно-орієнтованого навчання. Головними завданнями уроку за особистісно-орієнтованою технологією навчання є:

- розвиток індивідуальних здібностей здобувачів освіти;

- розкриття їх індивідуальних, пізнавальних можливостей;

- формування у них ключових компетентностей.

 

 

docx
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку