Предмет: Англійська мова
Клас: 1
Тема уроку: Іграшки
Мета: створити умови для активізації лексичних одиниць; повторити вивчені літери англійського алфавіту; забезпечити комунікативне середовище для розвитку навичок монологічного й діалогічного мовлення; вчити утворювати стверджувальні речення, вживаючи конструкцію “ I have got …“; формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; створити умови для розвитку комунікативних здібностей учнів; виховувати культуру спілкування; прищеплювати почуття колективізму.
Очікувані результати: учні повинні знати: лексико-граматичний матеріал з теми «Іграшки».
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, ноутбук.
План уроку
І. Мотиваційний етап.
1. Забезпечення емоційної готовності до уроку.
2. Введення в мовне середовище.
3. Ознайомлення з темою уроку.
ІІ. Етап цілевизначення й планування
ІІІ. Етап опрацювання навчального матеріалу
IV Рефлексивно-оцінювальний етап
Підведення підсумків уроку.
Хід уроку
І. Мотиваційний етап.
Забезпечення емоційної готовності до уроку. Слово вчителя.
Т: Hello, children!
Ps: Hello!
T. I am glad to see you.
ІІ. Етап цілевизначення й планування
Today we’ll speak about toys, colours, remember English letters, we’ll play and sing. Let's start our lesson. And now let’s sing a song. ( “Hello” song, відео)
ІІІ. Етап опрацювання навчального матеріалу
1. Повторення кольорів на картках
2. Вправа “Guess the missing word” ( аудіювання)
(Вчитель розказує віршик про кольори, а учні називають пропущене слово – колір)
Колір лісу і долин
По-англійськи буде … .(green)
Колір звірів і мишей
По-англійськи буде … .(grey)
А у тітоньки Белли
Улюблений колір … .(yellow)
Небо чисте я люблю
Його колір буде … .(blue)
Оплески ведмедю, «Браво»
Він – актор, а колір… (brown)
3. Now, we’ll play a game .
I’ll name you the colour and you must show me this colour. (Учні показують такий колір).
4. Повторення літер алфавіту
Перегляд відео з алфавітом
5. Повторення іграшок.
Our next task is name the toys. (Повторення назв іграшок, вказувати відомі літери в назвах іграшок, роздаткові завдання до теми)
ІV. Рефлексійно-оцінювальний етап.
Режим: вчитель – клас
На столі перед вами знаходяться емоджі. Оберіть одну наклейку, яка відображає ваш настрій в кінці уроку та наклейте її в нашу хмару настрою.
Методична ремарка
Урок на тему «Іграшки» є останнім уроком у темі «Toys and Games». Цей урок побудований на засадах особистісно-орієнтованого навчання. Головними завданнями уроку за особистісно-орієнтованою технологією навчання є:
- розвиток індивідуальних здібностей здобувачів освіти;
- розкриття їх індивідуальних, пізнавальних можливостей;
- формування у них ключових компетентностей.