Конспект уроку
1.Повторити техніку «Човникового» бігу 4×9 м.
2.Повторити техніку метання гранати (м'ячика) на дальність з розбігу.
3.Удосконалення техніки відштовхування під час стрибка у довжину з розбігу способом «прогнувшись».
4.Розвиток швидкості та спритності під час бігу вгору.
5.Розвиток швидкісно-силових якостей.
План – конспект
з фізичної культури
для учнів 10 класу
вчителя фізичної культури
Бондаренко Оксани Петрівни
Тема уроку: «Легка атлетика»
Мета уроку: Формування усвідомленої індивідуальної установки на необхідність розвивати свої фізичні якості та рухові здібності. Оздоровлення учнів підвищенням рухової активності та фізичній діяльності.
Задачі уроку:
Дата проведення
Місце проведення - спортивний майданчик
Час проведення: 13.25-14.10
Інвентар: кубіки, фішки, прапорці, ядро, секундомір, гранати, м’ячики,
рулетка, граблі.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування (хв. разів) |
Організаційно-методичні вказівки |
І Підготовча частина |
|||
1
2
3
4
5
6
7
8
|
Шикування. Рапорт. Привітання.
Повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки. Перевірка стану здоров’я учнів. Вимірювання ЧСС за 6 с. Організуючі вправи: повороти на місці. Повільний біг: Вправи на відновлення дихання.
Загальнорозвиваючі вправи на місці: 1. В.п. – основна стійка, руки на пояс. 1- нахил голови вправо; 2 - нахил голови вліво; 3 - нахил голови вперед; 4 - нахил голови назад. 2. В.п. – ноги на ширині плечей, руки до плечей.
3. В.п. – о.с. 1-4 оберти прямих рук вперед; 5-8теж саме назад. 4. В.п. - ноги на ширині плеч, руки позаду в замок. 1-3 нахил тулуба вперед; 4 - в.п. 5. В.п. – ноги на ширині плеч, права рука вгорі, ліва на пояс. 1-2 нахили тулуба вправо; 3-4 теж саме вліво; 6. В.п. – основна стійка, руки на пояс. 1-4 оберти тазом вправо; 5-8 оберти тазом вліво. 7. В.п. – випад правою вперед. 1-3 згинаємо ногу в коліні; 4- змінюємо ногу стрибком. 8. В.п. – о.с. 1- упор присівши; 2 - упор лежачи; 3 - упор присівши; 4 - в.п. Стрибкові вправи біля скатів: - настрибування на скат та зістрибування зі скату; -настрибуванняна маленький скат, на великий скат та вистрибування зі скату.
Спеціальні бігові вправи:
|
30 с.
1 хв.
30 с.
30 с.
400 м. 1,5 кола
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
10 р.
10 р.
2 р × 20 м.
2 р × 20 м. 2 р × 20 м. |
× × × × × × ×
Звернути увагу на учнів у яких пульс завищений.
По колу в колону один за одним, дистанція 2 кроки. Звернути увагу на дихання. × × × × × × × Виконувати плавно.
Ноги не відривати від землі.
Виконувати енергійні пружинисті нахили. Ноги в колінах не згинати.
Виконувати пружинисті рухи.
Ноги в колінах не згинати.
Тулуб прямий.
Стрибки виконуються одночасно. Під час вистрибування зі скату ноги прямі, під час приземлення напівзігнуті.Звернути увагу на тулуб тавідштовхування під час виконання вправи. Вправи виконувати стоячи в одну шеренгу. |
ІІ Основна частина |
|||
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 |
Шикування. Розподіл учнів на пари для подальшої роботи. Повторити техніку «Човникового» бігу 4×9 м.
Стрибки у висоту.
Біг вгору:
Шикування. Розподіл класу на групи. І група – юнаки. Повторити техніку метання гранати на дальність з розбігу.
ІІ група – дівчата. Вправи з ядром для розвитку швидкісно-силових якостей:
Удосконалення техніки відштовхування під час стрибка у довжину з розбігу способом «прогнувшись».
Вправи на відновлення дихання.
Вимірювання ЧСС за 6 с. |
30 с.
4 хв.
30 с.
2 р. 2 р. 2 р. 1 хв.
6 хв.
6 хв.
8 хв.
1 хв.
20 с. |
Біг виконувати в парах. Виконувати біг якомога швидко. Стрибки виконувати до підвісних м’ячиків. Вправи виконуються за командою вчителя. Поточно. Плечі подати вперед.
Перехід до наступного місця в колону по одному.
Зберігати техніку безпеки. Вправу виконувати за командою вчителя.
Під час виконання вправи спину тримати рівно. Стоячи лицем вперед після метання виконувати швидке пробігання. За командою вчителя учні міняються місцями. Дівчатка виконують метання м’ячика.
Ноги напівзігнуті.
Звернути увагу на ступні ніг та на відштовхування. Звернути увагу на попадання на планку під час відштовхування. Слідкувати за повним випрямленням поштовхової ноги. Активне виконання махового руху зігнутою ногою. Виконувати відновлення дихання колу. Звернути увагу на дітей у яких завищений пульс. |
ІІІ Заключна частина |
|||
20 21
22 |
Шикування. Підведення підсумків. Виставлення оцінок. Домашнє завдання: стрибки у довжину і висоту. |
30 с. 2 хв.
30 с. |
× × × × × × × Відмітити кращих на уроці. |