Конспект уроку з фізичної культури для учнів 10 класу на тему: "Легка атлетика"

Про матеріал

Конспект уроку

1.Повторити техніку «Човникового» бігу 4×9 м.

2.Повторити техніку метання гранати (м'ячика) на дальність з розбігу.

3.Удосконалення техніки відштовхування під час стрибка у довжину з розбігу способом «прогнувшись».

4.Розвиток швидкості та спритності під час бігу вгору.

5.Розвиток швидкісно-силових якостей.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

План – конспект

з фізичної культури

для учнів 10 класу

вчителя фізичної культури

Бондаренко Оксани Петрівни

 

 

Тема уроку: «Легка атлетика»

 

 

Мета уроку: Формування усвідомленої індивідуальної установки на необхідність розвивати свої фізичні якості та рухові здібності. Оздоровлення учнів підвищенням рухової активності та фізичній діяльності.

 

 

Задачі уроку:

  1. Повторити техніку «Човникового» бігу 4×9 м.
  2. Повторити техніку метання гранати (м’ячика) на дальність з розбігу.
  3. Удосконалення техніки  відштовхування під час стрибка у довжину з розбігу способом «прогнувшись».
  4. Розвиток швидкості та спритності під час бігу вгору.
  5. Розвиток швидкісно-силових якостей.

 

 

 

 

Дата проведення

Місце проведення -  спортивний майданчик

Час проведення: 13.25-14.10 

Інвентар: кубіки, фішки, прапорці, ядро, секундомір, гранати, м’ячики,

                   рулетка, граблі.

 

 

 

 

 

 

з/п

Зміст уроку

Дозування

(хв. разів)

Організаційно-методичні вказівки

І Підготовча частина

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

Шикування. Рапорт. Привітання.

 

Повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки.

Перевірка стану здоров’я учнів. Вимірювання ЧСС за 6 с.

Організуючі вправи: повороти на місці.

Повільний біг:

Вправи на відновлення дихання.

 

Загальнорозвиваючі вправи на місці:

1. В.п. – основна стійка, руки на пояс.

1- нахил голови вправо;

2 - нахил голови вліво;

3 - нахил голови вперед;

4 - нахил голови назад.

2. В.п. – ноги на ширині плечей, руки до     

плечей.

  1. поворот вліво, руки випрямити;
  2. в.п.
  3. теж саме виконати в ліву сторону;
  4. в.п..

3. В.п. – о.с.

1-4 оберти прямих рук вперед;

 5-8теж саме назад.

4. В.п. - ноги на ширині плеч, руки 

   позаду в замок.

1-3 нахил тулуба вперед;

4 - в.п.

5. В.п. – ноги на ширині плеч, права 

   рука вгорі, ліва на пояс.

1-2 нахили тулуба вправо;

 3-4 теж саме вліво;

6. В.п. – основна стійка, руки на пояс.

    1-4 оберти тазом вправо;

    5-8 оберти тазом вліво.

7. В.п. – випад правою вперед.

    1-3 згинаємо ногу в коліні;

    4- змінюємо ногу стрибком.

8. В.п. – о.с.

   1- упор присівши;

   2 - упор лежачи;

   3 - упор присівши;

   4 - в.п.

Стрибкові вправи біля скатів:

     - настрибування на скат та 

зістрибування зі скату;

    -настрибуванняна маленький скат,   

на великий скат та вистрибування

зі скату.

 

Спеціальні бігові вправи:

  • біг з високим підніманням стегна;
  • біг з захлестом гомілки;
  • ножиці.

30 с.

 

1 хв.

 

30 с.

 

30 с.

 

400 м.

1,5 кола

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

 

 

10 р.

 

10 р.

 

 

 

2 р × 20 м.

 

2 р × 20 м.

2 р × 20 м.

× × × × × ×

×

 

 

Звернути увагу на учнів у яких пульс завищений.

 

 

По колу в колону один за одним, дистанція 2 кроки.

Звернути увагу на дихання.

× × × × × ×

×

Виконувати плавно.

 

 

 

Ноги не відривати від землі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати енергійні

пружинисті нахили.

Ноги в колінах не згинати.

 

Виконувати пружинисті рухи.

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

Тулуб прямий.

 

 

 

 

 

 

 

Стрибки виконуються одночасно. Під час вистрибування зі скату ноги прямі, під час приземлення напівзігнуті.Звернути увагу на тулуб тавідштовхування під час виконання вправи.

Вправи виконувати стоячи в одну шеренгу.

ІІ Основна частина

10

 

11

 

 

12

 

13

 

 

 

14

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

19

Шикування. Розподіл учнів на пари для подальшої роботи.

Повторити техніку «Човникового» бігу 4×9 м.

 

Стрибки у висоту.

 

Біг вгору:

  • по прямій звичайним бігом;
  • змійкою;
  • приставними   кроками.

Шикування. Розподіл класу на групи.

І група – юнаки.

Повторити техніку метання гранати на дальність з розбігу.

  • з місця;
  • з 5-6 кроків;
  • з розбігу.

ІІ група – дівчата.

Вправи з ядром для розвитку швидкісно-силових якостей:

  • метання ядра стоячи лицем вперед з присяді;
  • метання ядра стоячи спиною вперед з присяді.

 

Удосконалення техніки  відштовхування під час стрибка у довжину з розбігу способом «прогнувшись».

  • стрибки з місця в яму;
  • відштовхування з одного кроку з виведенням таза вперед і винесенням махової ноги вперед;
  • стрибки з відштовхуванням з розбігу 6-8 кроків;
  • стрибки з середнього розбігу;
  • стрибки з розбігу 20-25 м із польотом на дальність.

 

Вправи на відновлення дихання.

 

 

Вимірювання ЧСС за 6 с.

30 с.

 

4 хв.

 

 

30 с.

 

 

2 р.

2 р.

2 р.

1 хв.

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

20 с.

 

 

Біг виконувати в парах.

Виконувати біг якомога швидко.

Стрибки виконувати до підвісних м’ячиків.

Вправи виконуються за командою вчителя. Поточно.

Плечі подати вперед.

 

Перехід до наступного місця в колону по одному.

 

Зберігати техніку безпеки.

Вправу виконувати за командою вчителя.

 

 

Під час виконання вправи спину тримати рівно.

Стоячи лицем вперед після метання виконувати швидке пробігання.

За командою вчителя учні міняються місцями. Дівчатка виконують метання м’ячика.

 

 

 

 

Ноги напівзігнуті.

 

Звернути увагу на ступні ніг та на відштовхування.

Звернути увагу на попадання на планку під час відштовхування.

Слідкувати за повним випрямленням поштовхової ноги. Активне виконання махового руху зігнутою ногою.

Виконувати відновлення дихання колу.

Звернути увагу на дітей у яких завищений пульс.

ІІІ Заключна частина

20

21

 

 22

Шикування.

Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

Домашнє завдання: стрибки у довжину і висоту.

30 с.

2 хв.

 

30 с.

× × × × × ×

×

Відмітити кращих на уроці.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данько Ірина Олексіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
7 січня 2018
Переглядів
7150
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку