Конспект уроку фізичної культури для учнів 10 класу. Модуль Гімнастика"

Про матеріал

Конспект уроку фізичної культури для учнів 10 класу. Модуль Гімнастика"

1.Сприяти розширенню функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей.

2.Сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

3.Формування навичок самостійних занять фізичними вправами, стійкий інтерес до занять фізичною культурою.

Перегляд файлу

План – конспект уроку

фізичної культури для учнів 10-Б  класу

Вчитель Кліщевська Я.В.

Тема уроку: модуль «Гімнастика»

Завдання уроку:

  1. Сприяти розширенню функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей.
  2. Сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.
  3. Формування навичок самостійних занять фізичними вправами, стійкий інтерес до занять фізичною культурою.

Інвентар: сікундомер, м’ячі набивні, пляшки з піском та водою, олівці, папери, мати, стрічки, обручі, гімнастичні палки, диск «Здоров’я”,  гімнас тичний ослін.

Види завдань учням

Час

Організаційно – методичні вказівки

Дівчата

Хлопці

Методичні особливості

Регулювання навантаження

Методичні особливості

Регулювання навантаження

Підготовча частина  10-12 хв.

Теоретичне завдання «Фізичні якості в модулі «Гімнастика».

 

  1.         хв
  1. Робота з фракталом  модуля «Гімнастика» за допомогою довільних питань. Наприклад:
  • Гнучкість- за допомогою, яких вправ розвивається або
  • Вправи на брусах, опорні стрибки, стрибки через скакалку –яку фізичну якість ми розвиваємо? Тощо.
  • Розглянути повністю весь фрактал

ЧСС 80 – 100 уд/хв

Орг

момент

1-2 хв

2.Самооцінка учнями свого стану, інструктаж з техніки безпеки, вимір показників ЧСС в положенні сидячи після нетривалого спокою. Мотивація.

ЧСС 80 – 100 уд/хв

Дихальні вправи

1 хв.

Активізація серцево-судинної та дихальної систем

1. Вдих – пауза – видих – пауза;

2. Руки до гори – вдих – пауза, повільний нахил – видих – пауза. 

Учні об’єднуються по гендерним ознакам в підгрупи. Зал об’єднано в дві робочі зони.

Розминка «Обмін досвідом».

«Пропонуй вправи з своїм інвентарем»

4 – 5 хв

Групі дівчат пропонується 3-4 вида інвентарю: гім. палки, обручі, скакалки, тощо.

Дівчата об’єднуються в підгрупи по3-4учениці за вибором інвентарю. В кожній підгрупі свій лідер, який керує вправами.

Комплекс вправ може виконуватись з будь-якого положення.

4 вправи для розвитку гнучкості верхнього поясу;

4 вправи для тулуба;

4 вправи для нижніх кінцівок.

Дихальні вправи. Кожна вправа по 10 – 12 разів. Межі ЧСС 120 – 130 уд/хв

Групі хлопців пропонується 3-4 вида інвентарю: гантелі, набивні м’ячі, еспандери, тощо.

Хлопці об’єднуються в підгрупи по3-4учня за вибором інвентарю. В кожній підгрупі свій лідер, який керує вправами.

Комплекс вправ може виконуватись з будь-якого положення.

5 вправи для розвитку гнучкості верхнього поясу;

5 вправи для тулуба;

5 вправи для нижніх кінцівок.

Дихальні вправи.  Кожна вправа по 8 – 10 разів. Межі ЧСС 120 – 130 уд/хв

Основна частина 30 -33 хв.

 Колове тренування, робота по станціям. Учні залишаються працювати в своїх підгрупах. На кожній станції пропонується розгадати рухову дію, та відповісти, яку фізичну якість будуть розвивати. На кожній станції окремий тренер, який обучає рухам.(тренери змінюються по кількості учнів в підгрупах).

 

«Вчимося граючи»

«Інтелектуальний фітнес».

6-7хв

 

 

 

 

 

 

 

6-7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7 хв.

 

 

 

 

 

1.Станція «ГНУЧКІСТЬ».

*  Підвідні вправи до виконання акробатичної зв’язки: перекати, складка, шпагат, «колесо», «міст», хв.1льному, перекиди вперед.

*Виконання акробатичної зв’язки з 6-7 елементів.

2.Станція «Рівновага».

*Вправи на гімнастичній колоді та ослоні: – ходьба приставним кроком, поворот кругом махом лівої (правої) – поворот праворуч (ліворуч) на 90гр. – упор присівши – стійка ноги нарізно – поворот ліворуч (праворуч) – стійка вздовж – зіскок.

3.Станція «Грація».

На станції знаходяться 3 види обладнання: обручі, диск «Грація», гімнастичні стрічки. Відповідно до обладнання запропонувати комплекс вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ЧСС – 130 – 140 уд/хв..

 

 

 

 

 

 

 

ЧСС – 130-140уд/хв..

 

 

 

 

 

ЧСС-140-150 уд/хв..

 

1.Станція «Акробати».

 *  Підвідні вправи до виконання акробатичної зв’язки: перекати, складка, стійка на руках, голові, «колесо», «міст»,перекиди вперед, назад.

*Виконання акробатичної зв’язки з 6-7 елементів.

2.Станція «Силачи»

*Вправи з набивними м’ячами вага (1кг): різновиди кидків

- з-за голови;

-з пів присіду;

-правою та лівою руками від плеча;

-спиною вперед.

 

3.Станція «Стрибунці».

*Стрибки через гімнастичний ослін(кожен пропонує свій).

*Опорний стрибок через гімнастичного «козла»:

-ноги нарізно;

-піджав ноги.

*

 ЧСС –130 – 140 уд/хв..

 

 

 

 

 

 

 

Учні з с.м.г. виконують вправи з волейбольни м’ячем.

ЧСС-140-150уд/хв..

10-20 разів на кожний різновид.

 

 

 

Учні з с.м.г. виконують вправу «повзунок» на ослоні.

 

 

Учні з с.м.г. виконують страховку.

 

6-7 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7 хв.

 

 

.

4.Станція «Стрибунці».

*Стрибки зі скакалкою різними способами: по-одинці; в трійках,  обертаючи навколо.

Учні з с.м.г.-виконують вправи для ніг, та рук (колові рухи,тощо)біля гімнастичної стінки

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Станція«Гарна постава».

*Піднімання тулуба в сід.

*Піднімання тулуба, лежачи на животі.

*Піднімання тазу з положення лежачи на спині. Ноги зігнуті в колінах.

*Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧСС- 160-175 уд/хв..

О.м.г.-4/50р. в швидкому темпі, через 40сек. Відпочинок

п.м.г.-3/50р. в хв.1льному темпі.ЧСС- 150-160уд/хв..

С.м.г.-не стрибає, ЧСС- 140-150уд/хв..

 

 

О.м.г.-3/20 р.

п.м.г.-3/10-15р.

с.м.г.-3/5-10-р.

 

Відповідно до вибраного способу.

 

«козла»:

-ноги нарізно;

-піджав ноги.

 

4.Станція

 «Я можу так!

*Виконання вправ на кращий результат:

-згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги(максимальний результат);

-підтягування на перекладині (кількість разів);

-піднімання тулуба в сід за30 сек.

Хлопці займуть більше часу на останній станції, за рахунок змагання, тому учні виконують 4 станції.

 

Учні з с.м.г. виконують страховку.

ЧСС-150-160 уд/хв..

 

О.м.г.-160-175уд/хв..

П.м.г.-150-160уд/хв...

Учні з с.м.г. виконують вправи без натуження в хв.1льному темпі.

 

 

 

 

Від ослону, від стіни.

 

 

 

 

ЧСС-о.м.г.-150-160уд/хв..; 140-150уд/хв..; 130-140уд/хв..

 

 

Мозковий штурм

«Склади речення з слова»

3 хв

Дівчатам запропонувати декілька слів, наприклад: гімнастика, скакалка, колода, рух, тощо, з яких вони повинні скласти 2-4 рифмованих речення.

 

 

 

ЧСС-130-120 уд/хв...

 

Те саме хлопцям, але ключові слова будуть інші, наприклад: сила, фізкультура, спорт, гантелі, тощо.

 

 

 

130-120 уд/хв..

Оздоровча система «Стрейчинг», вправи на розтягування.

5хв

Дівчата і хлопці об’єднуються в одне коло для проведення стрейченгу . Вчитель заздалегідь підготував двох учнів для проведення цього комплексу.

 

 

 

110-120уд/хв..

Заключна частина 2-3 хв.

 

Орг.

Момент

2-3 хв

Підведення підсумків уроку. Оголошення оцінок. Самооцінка учнями власного самопочуття. Оцінка роботи тренерів. Що нового пізнали на уроці? На що більше звернути уваги в роботі на цьому «модулі»? Побажання на наступне заняття. Домашнє завдання.

ЧСС до 100 уд/хв...

 

docx
Додано
19 липня 2018
Переглядів
929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку