Урок Баскетбол 10 клас "Удосконалювати техніку ведення м’яча та кидка м’яча в корзину після подвійного кроку."

Про матеріал

Завдання: 1 Закріпити техніку кидка м'яча в корзину з середньої відстані (3 – 4м).

2. Удосконалювати техніку ведення м'яча та кидка м'яча в корзину після

подвійного кроку.

3. Повторити техніку передачі м'яча двома руками від грудей та з відскоком

від підлоги.

4. Сприяти розвитку сили, швидкості, спритності та координації рухів.

Перегляд файлу

ПЛАН – КОНСПЕКТ

УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

У 10 КЛ. НА ТЕМУ «БАСКЕТБОЛ»

 

Завдання:    1   Закріпити техніку кидка мяча в корзину з середньої відстані (3 – 4м).

                      2.  Удосконалювати техніку ведення мяча та кидка мяча в корзину після

                            подвійного кроку.

                      3.  Повторити техніку передачі мяча двома руками від грудей та з відскоком

                           від підлоги.

                      4. Сприяти розвитку сили, швидкості, спритності та координації рухів.

Інвентар : Свисток, секундомір, баскетбольні мячі, 4 стійки.

Місце проведення:  Спортивний зал.

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно - методичні вказівки

П І Д Г О Т О В Ч А  Ч А С Т И Н А  ( 10 -12хв.)

 

 

 

 

   І

 

1. Шикування. Рапорт. Привітання.  

    Пояснення завдань уроку.

    Правила безпеки.

 

 

2. Вимірювання ЧСС за 15 с.

 

 

3. Стройові вправи:

   Команди: «Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!».Повороти на місці право-руч , ліво-руч, кругом.

4. Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Ходьба:

- звичайним кроком;

- на носках;

- на п’ятах;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній сторони стопи;

5. Спортивна ходьба з переходом на біг.

 

 

 

 

6. Біг:

    - звичайний;

    - з високим підніманням стегна;

   - приставним кроком правим та лівим   

      боком;

   - із закиданням гомілки назад – назовні;

 

   - із винесенням зігнутої в колінному

      суглобі ноги вперед – усередину;

 

 

  • стрибковим кроком;
  • приставним кроком правим та     

             лівим  боком - стійці                 

            баскетболіста у захисті;

  • спиною вперед;
  • прискоренням;

 

7. Відновлення дихання.

 

 

 

8. Перешикування з колони по одному в

     колону по два.

 

 

 

9. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем.

 

а) в. п. – м’яч в прямих руках перед 

               грудьми.

    1 –    зігнути руки перед грудьми;

    2 –    підняти руки вгору, піднятись на  

             носках;

    3 -    зігнути руки перед грудьми;

    4 –    в.п.

 

б) в.п. – м’яч в прямих руках над

               головою.

  1 – 2  відвести м’яч назад не згинаючи 

            руки;

  3 – 4  відвести м’яч вниз до землі коліна

            не згинати.

 

в) в.п. – м’яч в прямих руках над

               головою.

 1 – 2  зігнутись  вліво, руки не згинати;

 3 – 4  зігнутись  вправо, руки не згинати.

 

г) в.п. -  м’яч в прямих руках над

               головою.

   1 - 4 –  колові оберти тулуба вліво;

   5 – 8 – колові оберти тулуба вправо.

 

д) в.п. – м’яч в прямих руках вниз.        

  1 -  м’яч в  руках над головою.

  2 - м’яч в прямих руках перед 

        грудьми.

  3 – присідання з м’ячем вперед;

  4 – в.п.

 

 

 

е) в. п. – м’яч в прямих руках перед 

               грудьми, ноги ширше плеч.

    1 – 2  присід, зігнути праву ногу;

    3 – 4  нахил вліво, зігнути ліву ногу.

 

ж) Стрибки на обох ногах  (20 раз), на  

     праву та ліву ногу(по 15 раз).

 

10. Вимірювання ЧСС за 15 с.

 

 

1-1,5 хв.

 

 

 

 

30 с.

 

 

1 - 1,5 хв.

 

 

1,5-2хв.

 

 

по

10-15м

 

 

 

20-30с

 

 

 

 

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

 

2х10м

 

20-30с

 

 

 

20-30с

 

 

 

 

3 - 4 хв.

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

Нагадувати правила безпеки та поведінки.

Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

Звернути увагу на чітке та правильне виконання команд.

Зберегти поставу.

В русі. Дистанція 2 – 3 кроки. Стежити за поставою.

Темп середній.

Руки в гору.

Руки за голову.

Руки на пояс. Спину тримати рівно.

Поступово прискорювати темп ходьби. Стежити за правильною постановкою стопи та активним рухом рук.

Дистанція два – три кроки.

Темп середній.

Стежити за роботою рук і ніг.

 

Руки позаду, дістати п’ятками долоні.

Руки попереду. Діставати серединою внутрішньої стороною стопи долоні.

 

Доставати до кошика.

Імітувати ведення м’яча правю та лівою рукою.

 

 

 

 

Темп виконання повільний. Рухи руками вгору – вдих, униз – видих. Дихання глибоке.

   0 0 0 0 0 0 -----→

   0 0 0 0 0 0 -----→

Кожний учень бере по одному м’ячу.

 

На місці в дві шеренги. Інтервал витягнути руки.

Спіну тримати рівно.

Звернути увагу на правильну роботу рук.

 

 

 

 

 

 Стежити за амплітудою   

  рухів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на відповідність руху  тулуба.

Стежити за амплітудою   

  рухів.

 

П’ятки не відривати від підлоги.

Звернути увагу на правильну роботу рук.

 

 

 

 

 

Звернути увагу на розтягування протилежної ноги.

 

 

Спіну тримати рівно.

 

 

Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

 

                                             О С Н О В Н А  Ч А С Т И  Н А  ( 28 - 32хв.)

 

 

ІІ

 

1.1. Пряма  передача м’яча двома руками 

       від грудей з кроком.

 

1.2. Передача м’яча з відскоком від 

        підлоги.

1.3. Передача м’яча двома руками в русі  

       та кидок в кошик.

1.4. Передача м’яча з відскоком від 

       підлоги в русі та кидок в кільце.

 

 

 2.   Кидок м’яча в корзину двома руками  

       з середньої дистанції   (3 – 4 м)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.    Біг з веденням м’яча, кидок в  

       кільце, покласти м’яч на підлогу,      

       вправа на згинання та розгинання    

       рук в упорі лежачи (хл. – 2 рази,

       дівч. – 1 раз), ведення м’яча,  

       передача м’яча партнеру у своїй  

       колонні.

                                 Хл.         Дівч.

                            ООООО / ООООО

о                                                                  о

                            ООООО / ООООО

 

 

4.    Ведення м’яча з обведенням кругом

       стійок і кидок у корзину після

      подвійного кроку.

                                 ООООООООО

 

 

            ООООООООО

 

5. Ведення м’яча  з обов’язковим   

    влучанням в кожну з  6 корзин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

по

5 – 6 раз

 

 

 

по

4 – 5 разів

 

 

 

2 - 3 рази

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 спроби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 – 6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

6 - 8 хв.

 

Вправа виконується в парах.

Стежити за рухи рук.

 

Стежити за відскоком м’яча

Нагадати правила двох кроків.

         0000   /   0000

0←   ↑↓       /       ↑↓    →0

         0000   /   0000

 

          хл.         дівч.

Змагальний метод.

 Кидки з двох точок.

 (М’яч винести руками, зігнутими в ліктьових суглобах, тулуб трохи відхилити назад. Основна фаза: руки випрямити вгору і виконати енергійний кидок м’яча кистями й пальцями. Заключна фаза: після кидка руки опускаються розслаблено вниз, гравець стає у вихідне положення для боротьби за відскок м’яча у випадку дуже важливого промаху. Для точності кидка дуже важливо поєднання рухів рук і ніг.)

Повідомлення умов та правил змагання.

Виконувати один з правого боку щита , другій з лівого боку.

Після 2 – х спроб підбити підсумки.

Виграє команда, яка першою закінчить естафету і отримує – 3 очки. Команда яка програла – 1 очко + за кожний влучний кидок додається 1 очко.

Нагадати правила  подвійного кроку.

 Вчитель демонструє вправу.

2 - 3 хв. в одному напрямку, потім в протилежному.

 

 

Учні групуються по двоє на один м’яч, по  периметру зала. Один з них виконує ведення м’яча і кидок в кошик в обхід кімнати, а другій учень пасивно захищається та наглядає чи правильно виконує суперник. Після одного кола учні міняються ролями. 3 – 4 хв. в одному напрямку, 3 – 4 хв. В другому.

                               З  А  К  Л  Ю  Ч  Н  А   Ч  А  С  Т  И  Н  А  ( 3  -  5 хв. )

 

  ІІІ

 

 1. Шикування

 

 2. Вправи на відновлення:

              -   легкий біг;

              - ходьба.

 

 3. Гра на увагу.

      Передача м’яча у парах з 4 – 5 метрів.

 

 

 

 

 

 

 

 4. Вимірювання ЧСС за 15 с.

 

 

5. Підбиття підсумків уроку.   

    Оцінювання. Домашнє завдання.

 

6. Прощання з класом та організований

    вихід із спортивного залу.       

 

20 – 30с

 

1- 1.5хв.

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

1хв.

 

 

 В одну шеренгу, на швидкість.

 В обхід спортивної кімнати. Дихання глибоке. Під час ходьби рухи руками вгору, вниз розслаблено.

Один короткий сигнал – передача двома руками від грудей;

 два коротких сигнали – передача з відскоком від підлоги;

один довгий сигнал – передача м’яча двома руками із-за голови.

Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень.

Визначити кращих учнів.

 

 

 

 

 

doc
Додано
25 березня 2018
Переглядів
927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку