План-конспект уроку фізичної культури 10 клас (хлопці)

Про матеріал

План-конспект

уроку фізичної культури 10 клас (хлопці)

Варіативний модуль: Гімнастика

Завдання:

  • -Повторити техніку виконання акробатичних вправ
  • -Удосконалити фізичні якості засобами TABATA
  • -Удосконалити вправи на паралельних брусах
  • -Загартування, збереження та зміцнення здоров'я засобами фізичної культури.
  • -Розвиток морально-психологічних якостей.

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар: гімнастичні мати, паралельні бруси, мультимедійне обладнання.

Перегляд файлу

План-конспект

уроку фізичної культури 10 клас (хлопці)

 

Варіативний модуль: Гімнастика

 

Завдання:

  • Повторити техніку виконання акробатичних вправ
  • Удосконалити фізичні якості засобами TABATA
  • Удосконалити вправи на паралельних брусах
  • Загартування, збереження та зміцнення здоров’я засобами фізичної культури.
  • Розвиток морально-психологічних якостей.

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар: гімнастичні мати, паралельні бруси, мультимедійне обладнання.

 

 

Частини     уроку

Зміст уроку

Д

Методичні та організаційні

вказівки

Підготовча частина

(до 15 хв)

  • Шикування, привітання.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Інструктаж з техніки безпеки

 

  • Вимірювання ЧСС
  • Розважальна розминка «Повтори за мною»

ЗРВ в русі:

- нахили голови вперед-назад в поєднанні з обертами кистей;

- ходьба з коловими обертами в ліктьових суглобах;

- ходьба зі схресними рухами рук «ножиці»;

- ходьба з коловими обертами в плечових суглобах вперед, назад;

- ходьба з випадами;

- ходьба в напівприсяді;

- ходьба з нахилами вперед;

 

Бігові вправи:

-  з високим підніманням стегна;

 

- з закиданням гомілок;

- - біг з вистрибуванням;

- за сигналом, біг у зворотному напрямку

 

  • ходьба з вправами для відновлення дихання
  • Вимірювання ЧСС

 

1

1’

1,5’

 

До 30’’

1,5

 

 

8 р.

 

12 р.

 

10 р.

 

12 р.

 

8 р.

10 м

10 р.

 

 

до10 м

 

до10 м

4-5р

4-5р

 

 

До 30’’

 

До 30’’

 

 

Оцінка форми, перевірити самопочуття.

Націлення на основне завдання.

Демонстрація на мультимедіа, у формі бесіди

Результати помножити на 6________

Навчальний відеофільм, підвищення емоційного стану

 

Виконувати вправу з помірною амплітудою.

Руки перед грудьми.

 

Руки в ліктьових суглобах не згинати.

З вистрибуванням

 

Глибокий пружній випад.

Руки на вперед в сторони.

Руки на пояс, намагатися дістати підлоги.

Зберігати дистанцію

Стегно якомога вище, руки працюють вздовж тулуба.

Слідкувати за чіткістю виконання.

Виконувати якомога вище.

Виконувати за сигналом вчителя

Слідкувати за правильною технікою виконання

 

 

Результати помножити на 6_______

 

Основна частина

( до 27  хв)

  • Повторити техніку виконання акробатичних вправ (перекид вперед, назад, довгий перекид вперед, переворот боком, перекати)
  • Удосконалити фізичні якості засобами TABATA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Вимірювання ЧСС

 

  • Удосконалити вправи на паралельних брусах
  • Упор на брусах
  • Махи в упорі
  • Сід ноги нарізно
  • Зіскок махом назад

 

8-9

 

 

 

 

8-9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До 30’’

 

8-9

 

В колону по два, за показом вчителя, слідкувати за якістю виконання та групуванням, дотримуватись безпечної дистанції, заходів безпеки. Темп повільний

 

Демонстрація навчального відеофільму, намагатися повторити якомога точніше, темп індивідуальний. Одночасне виконання. Чергування інтервалів роботи та відпочинку

Опис комплексу:

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати помножити на 6_______

 

Почергово один за одним, забезпечити страхування, почерговий спосіб, звернути увагу на якість виконання. Махи виконувати з великою амплітудою. Вказати на недоліки та шляхи їх усунення.

Заключна частина (до 5 хв)

  • Рухлива гра «Заборонений рух».

 

  • Підсумок уроку

 

  • Вимірювання ЧСС
  • Домашнє завдання.

До 2’

 

До 2’

 

До 30’’

До 30’’

 

 

 

Див. картку № 1. Привести організм до спокійного стану.

Оцінити діяльність учнів. Оцінити рівень вирішення завдань уроку.

Результати помножити на 6________

Скласти комплекс вправ для ТАБАТА протоколу

 

 

 

 

Вчитель          С.В. Кормілець

 

 

 

Картка №1

Естафета «Заборонений рух»

Вчитель пропонує гравцям виконувати всі рухи крім «забороненого». Він починає виконувати рухи, а учні повторюють. Хто помилився і виконає «заборонений» рух чи не повторить руху за керівником, штрафується.

 

Гравці повинні повторювати всі рухи, крім «забороненого». Оштрафовані учні продовжують грати.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. K Sergey
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кормілець Тетяна Борисівна
    Вдячна автору за цікаву розробку. Надзвичайно актуальний спосіб зацікавити сучасну молодь та сприяти її фізичному розвитку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 березня 2018
Переглядів
1840
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку