Комунальний заклад Сумської обласної ради
"Шосткинський ліцей спортивного профілю"
Конспект уроку
з фізики в 8 класі
по темі:
«Теплові двигуни.
Принцип дії теплових двигунів»
Підготувала
вчитель фізики
вищої кваліфікаційної категорії,
старший вчитель
Дудукова В.А.
Шостка – 2022
Тема: Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Обладнання уроку: комп’ютер, проектор, картки з завданнями, мобільні телефони.
Мета і завдання уроку:
Очікувані результати:
Учні зможуть:
Компетентності, що формуються:
ключові (вміння вчитися - спостерігати, аналізувати, робити висновки; інформаційні - вміння осмислювати й використовувати інформацію з різних джерел (мовлення вчителя, однокласників, результати спостережень); комунікативні – вміння вільно висловлюватися, оптимально використовувати власні знання та навчальну інформацію уроку для результативної комунікації;
соціальні – вміння продуктивно співпрацювати з однокласниками, вчителем;
Інновації уроку: проблемно-пошукові метод шляхом використання електронних засобів навчання.
Епіграф уроку.
«Ми навчаємося не для школи, а для життя.»
Сенека Анней Люцій
(давньоримський філософ)
Хід уроку
І. Організаційна частина
На початку уроку необхідно учнів об’єднати в три групи.
ІІ. Актуалізація опорних знань
У кожного учня в групі є по дві картки з відповідями на запитання які підготував учитель. Учні повинні швидко зорієнтуватися і обрати правильну відповідь. (Правильна відповідь в групі є тільки одна.)
Доходить до завершення вивчення теми «Теплові явища», тому запитання будуть саме з цієї теми.
Запитання
III. Вивчення нового матеріалу
Правила роботи в групах:
Бути уважними та активними ;
Слухати один одного;
Поважати думку іншого;
Учитись оцінювати свої знання та знання друзів;
Не сміятися над чужими помилками;
Завжди допомагати один одному.
Пошук необхідної інформації. Для цього учні використовують підручник та інтернет джерела.
Узагальнення і систематизація інформації.
Презентація. ( для кожної групи 1-3 хвилини)
Взаємооцінювання (в кожній представленій роботі необхідно знайти 1-3 позитива і надати 1 рекомендацію)
IV. Рефлексія
Зараз кожен учень вибере смайлик для визначення свого емоційного стану.
Самооцінювання.
ПІ |
Від 1 до 3 балів |
Відповіді на запитання |
|
Робота в групі |
|
Валіза |
|
1 – Багато помилок, потребую допомоги.
2 – незначні помилки, потребую підтримки.
3 – Виконаю все сам, допоможу іншим.
V. Д.З
Скласти сенкан до слова Двигун
Скласти кросворд
Додаткове завдання
Наповни рюкзак.
Рюкзак наповнюємо тим матеріалом, який відповідає темі уроку.
Тепловий двигун — це машина, яка працює
циклічно й перетворює енергію
палива на механічну роботу.
Робоче тіло – газ, який виконує
роботу в процесі свого розширення.
Нагрівник – пристрій, від якого робоче
тіло одержує певну кількість теплоти.
Холодильник – об'єкт, якому робоче
тіло віддає певну кількість теплоти.