Розвивати вміння проявляти дисциплінованність , упорне поставлення поставленної мети. Формувати цінністні орієнтири на здоровий спосіб життя. Виховувати цікавість до занять фізичної культури.
План – конспект уроку
Для учнів 2 класу
Тема уроку: Кругове тренування.
Ціль уроку: Урок спрямований на розвиток всіх груп м’язів.
Задачи уроку:
1) Формувати вміння проявляти дисциплінованність , упорне поставлення поставленної мети.
2) Формувати цінністні орієнтири на здоровий спосіб життя.
3) Виховувати цікавість до занять фізичної культури.
Дата проведення: 13 грудня 2016г
Місце проведення: спортивный зал Закотненської ЗОШ І-ІІ ступенів
Кількість учнів за списком: 11 чоловік
Обладнання та інвентар: комп’ютер, музичні записи, «шведська стінка»,гімнастичні мати,крейда.
Зміст уроку |
Дозування |
Орг..-методичні вказівки |
І. Підготовча частина. |
18хв. |
|
1.Шикування.Повідомлення завдань уроку. 2.Організовуючі вправи: -повороти правору,ліворуч,кругом, перешикування на місці в 2 та 3 шеренги. 3.Повільний біг. 4.Різновиди ходьби: -на носках,руки в гору; -на п’ятах,руки за голову; -напівприсяді,руки в сторони; -гострий крок, руки на пояс; -високий крок; -схресний крок; -вальсовий крок; -перемінний крок; -крок польки; -звичайна ходьба,з упорядкуванням дихання. 5.Перешикування в колону по одному. Виконання стрибків на двох ногах, на одній, самостійно та групою. 6.Перешикування в 2 шеренги. ЗРВ на місці.
7. «Дитяча дискотека». |
1хв.
2хв.
2хв. 4хв.
1хв.
5хв.
3хв. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Самопочуття. Фронтально. Чіткість повороту на п’ятці й носку.
В колону по одному.Тримати дистанцію.Чіткість виконання команд.
Виконання танка «Ленка-єдка».Груповий метод.
Виконання розвивальних вправ під музичний супровід.
Виконаня різних рухів, під збірку різних мелодій. На розвиток творчої уяви дітей. |
ІІ.Основна частина |
20хв. |
|
1.Перехід та шикування біля гімнастичної драбини. 2.Бесіда: «Правила поведінки під час пожежі». 3.Відпрацювання техніки та навиків лазіння та перелізання по «шведській стінці». 4.Перехід на гімнастичні мати. 5.Виконання вправ на розвиток гнучкості. 6.Виконання акробатичних вправ: - «міст»; -стійка на лопатках; - «коробочка»; -перекид уперед. 7.Рухлива гра «На прогулянку!». |
30с.
2хв.
3хв.
30с. 2хв.
8хв.
4хв. |
В шеренгу.Фронтально.
Діференційований підхід до учнів.Виконання вправи на висоті зручної для учня.
Нахили вперед з положення сидячи ноги нарізно, ноги разом. Виконання вправ зі страховкою вчителя.
Розподілити на дві групи. Намалювати в одній частині зала кола на полу ,на одне менше ніж дітей. По команді «На прогулянку!», діти перебігають в іншу частину зала та граються там. По команді «Дощ!», діти повинні вернутися назад і зайняти свій «будиночок». Той учень якому не хвате «хатинки» виконує покарання.(наприклад:присідання на місці, віджимання від підлоги, вистрибування з упору присівши,тощо). |
ІІІ.Заключна частина. |
2хв. |
|
1.Шикування. 2.Вправи на відновлення дихання. 3.Підсумки уроку.
4.Перехід до класу. |
30с. 30с. 30с. |
В шеренгу.
Наголосити на основних моментах уроку. В колону по одному. |