Тема: Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів . Різновиди ходьби і бігу . Стрибки зі скакалкою . Вправи для розвитку гнучкості . Елементи акробатики( перекати в групуванні , перекид вперед). Рухлива гра "Мак".
Конспект уроку 2 клас
Тема: Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів . Різновиди ходьби і бігу . Стрибки зі скакалкою . Вправи для розвитку гнучкості . Елементи акробатики( перекати в групуванні , перекид вперед). Рухлива гра "Мак".
Завдання уроку:
1)формувати навички і вміння швидко і чітко виконувати в ігровій формі стройові вправи;
2)закріпити вміння виконувати стройові вправи та команди;
3)розвивати правильну поставу;
4)сприяти вихованню морально-вольових якостей: витривалості, поваги, взаємодії, справедливості, почуття колективізму.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: спортивні мати, скакалка.
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
Підготовча частина – 12 хв. |
|||||
1. |
Шикування,привітання. – Рівняйсь! Струнко!
|
1' |
В одну шеренгу.
|
||
2. |
ІБЖ Повідомлення завдань уроку. Стройові вправи, команди «Праворуч», «Ліворуч», «Стрибком кругом», і т.д. |
1 ' |
Звернути увагу на спортивний одяг і взуття. Всі команди виконуються при вживанні слова «клас» |
||
3. |
ЗРВ в русі
- « Кроком руш !» |
3' |
В колоні по одному; зберігати дистанцію |
||
4. |
Ходьба на п’ятах, руки за спину |
1' |
Вправа на розвиток м’язів ніг |
||
5. |
Ходьба упівприсяді,напівприсяді, руки на колінах («гусячий крок») |
1' |
Спину тримати прямо |
||
6. |
Перекатним кроком з п’ятки на носок, руки за голову; |
1' |
Вправа на розвиток м’язів ніг |
||
7. |
«Голка і нитка» - біг в колоні один за одним, тримаючись руками за пояс спереду стоячого. |
1' |
Вся колона рухається за направляючим – «голкою», рухаючись повільно, щоб не розірватись. |
||
8. |
Біг (руки в сторони) – «літачки» |
1' |
|
||
9. |
Ходьба: 1. Руки вгору – вдих 2. Руки вниз – видих
|
30'' |
Відновлення роботи серця |
||
10. |
ЗРВ в колі В.п. о.с. 1. Руки вгору 2. Руки вперед 3.Руки в сторони 4 В.п. |
5-6'
4-6р. |
Перешикування в русі з колони по одному в коло за направляючим. Звертати увагу на помилки і виправляти їх |
||
11. |
В.п. о.с. 1-2. Кругові рухи руками вперед 3-4. Назад |
4-6р. |
Намагатись робити найширшу амплітуду |
||
12. |
В.п.‒ широка стійка, руки на поясі 1-2. Повороти тулуба вправо 3-4.В.п. 5-6. Повороти тулуба вліво 7-8. В.п. |
4-6р. |
Ноги не відривати від підлоги |
||
13. |
«Вітрячок» В.п. стійка ноги нарізно з нахилом, руки в сторони 1. Правою рукою достати лівого носка 2. Лівою рукою достати правого носка 3-4. Нахил вправо (вліво) ліва (права) рука вгору |
4-6р. |
Усно оцінювати. Руки прямі, не згинати в ліктях. Далі відводити назад |
||
14. |
В.п. – широка стійка 1. Нахил вперед 2. Нахил вперед, руки перед собою 3. Нахил, руки в сторони 4. В.п. |
4-6р. |
Присід повинен бути швидкий, піднімання повільним; акцентувати на пунктах 2 і 3 |
||
15. |
В.п. – о.с. 1. Перестрибування ногами права перед собою, ліва перед собою. 2. В.п. |
4-6р. |
Перестрибувати потрібно швидко, руки на поясі. |
||
16. |
Ходьба на місці |
довільно |
Вправа активного відпочинку та відновлення дихання |
||
Основна частина – 25 хв. |
|||||
17. |
1. Стрибки зі скакалкою В.п. – О.С. 1. стрибки вперед на двох ногах. 2. стрибки назад на двох ногах. 3. стрибки на правій нозі. 4. стрибки на лівій нозі.
|
1,5'-2'
15р. 15р. 15р. 15р. |
Слідкувати за правильністю виконання завдання. Вправа на розвиток м’язів ніг |
||
18. |
2. Вправи для розвитку гнучкості Вправа №1 В.п. – сід. 1 – нахил до лівої; 2 – нахил; 3 – нахил до правої; 4 – В.п. Вправа №2 В.п. – лежачи на животі, руки попереду. 1 – одночасно підняти руки і ноги – прогнутись повністю; 2-3 – тримаємо, затримати на кілька секунд повітря. ; 4 – В.п.
Вправа №3 «МЕТЕЛИК» Сісти на підлогу з розведеними в сторони ногами, стопи з’єднати. Взятися двома руками за ноги, трохи вище щиколоток. Спина пряма. Повільно виконуємо рухи ногами нагадуючи махи метелика наскільки можливо, нахиляємося вперед.
Вправа №4 «НАПІВВЕРБЛЮД» Станьте на коліна. Помалу нахилитися назад, поки руки не торкнулися п`ят. За допомогою рук. Утримуємо положення до хвилини. Результат: Стимулює емоційні функції, допомагає збільшувати ріст, розвиває гнучкість суглобів всього тіла.
|
5'
4-6 р.
4-6 р.
30''-1'
30''-1'
|
Ноги в колінах не згинати, двома руками торкатись до стіп.
Прогнутись, руки та ноги не згинати.
Виконувати у повільному темпі, спину тримати прямо, виконувати у повільному темпі.
Виконувати у повільному темпі.
|
||
19. |
3. Елементи акробатики
1. Перекати з групування лежачи на З положення лежачи на спині підтягнути ноги до грудей, взятись руками за гомілки і підтягнути коліна до плечей, а плечі до колін, коліна нарізно, голова між колінами, нахилена.
2. Перекати з групування сидячи уперед
3. Перекати з положення упору присівши
4. Перекати в різні боки (ліворуч і
|
12'-14' |
Слідкувати за правильністю виконання завдання. За поставою учнів під час виконання вправи. |
||
20. |
Рухлива гра «Мак» Умови гри: Діти стоять у колі пліч-о-пліч. Одна дитина всередині – це «городник». Вихователь співає: Ой на горі мак, Під горою так. Діти беруться за руки і, ступаючи назад, збільшують коло на ширину відведених у сторони рук. На слова: Мак, мак, маківочки, Золоті голівочки, – діти роблять крок на місці і виконують мах руками вперед-назад. На слова: Станьте ви так, Як на горі мак, – діти присідають і показують руками, який виріс мак (простягають руки вперед). Підвівшись, діти запитують: Городнику, городнику, Чи полив ти мак? «Городник» відповідає: «Полив». На приспів: Мак, маки, маківочки, Золоті голівочки, – діти роблять крок на місці, розмахуючи руками вперед і назад, а «городник» у цей час ходить усередині кола і вдає, ніби поливає мак. На слова: Станьте ви так, Як на горі мак, – діти, стоячи, показують, як виріс мак (піднімають руки в сторони на рівень плечей, долоні повертають угору, пальці трохи згинають, показують, яка квітка в маку). На приспів: Мак, маки, маківочки, Золоті голівочки, – діти опускають руки і роблять крок на місці, розмахуючи руками вперед і назад. Потім питають: Городнику, городнику, Чи поспів мак? «Городник» відповідає: «Поспів». Діти повторюють пісню спочатку, дріботливим кроком звужують коло, беруться за руки й повільно піднімають їх угору. На слова «Станьте ви так» показують, яка спіла головка в маку.
|
5' |
Гра спрямована на розвиток уважності, пам’яті та вдосконалення навички ходьби на місці. Слідкувати за правильністю виконання завдання. Після кількох повторень гри замість кроку на місці діти ходять по колу. |
||
Заключна частина – 5 хв.
|
|||||
22. |
Шикування « В одну шеренгу шикуйсь!» |
1 хв. |
Фронтальний метод організації |
||
23. |
Вправа на увагу Гра «Клас» Коли я буду давати команди і при цьому казати клас , тоді ви команду виконуєте , а якщо не буду казати клас, тоді не виконуйте . Хто виконав не вірно виходить до мене. |
3 хв. |
Дається допоміжна команда. Звертається увага на поставу дітей. Вчитель дає елементарні завдання підняти руку праву, підняти ліву руку, тощо. |
||
24. |
Підведення підсумків уроку і оцінювання результатів. - шикування в одну шеренгу
« Рівняйсь! , струнко!»
Організований вихід з майданчика! |
1 хв. |
Оцінювання учнів (вказати на помилки).
|
||