Конспект уроку із фізичної культури, 2 клас. Тема "Комплекси гімнастики..."

Про матеріал

Конспект уроку із фізичної культури, 2 клас. Тема "Комплекси гімнастики..." реалізовує наступні завдання: сприяє розвитку гнучкості, координації рухів, допомагає повторити і закріпити техніку виконання елементів акробатики, формує навички лазіння по гімнастичній стінці, повзання по гімнастичній лаві, матах.

Перегляд файлу

 

 

ТЕМА. Комплекси гімнастики. Лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній гімнастичній лаві Елементи акробатики: перекид вперед, назад. Різновиди стійок. Рухливі ігри.

Завдання:

  1. Сприяти розвитку гнучкості, координації рухів;
  2. Рівновага.
  3. Повторення і закріплення техніки виконання елементів акробатики;
  4. Лазіння по гімнастичній стінці, повзання по гімнастичній лаві, матах.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: гімнастичні мати, лава, скакалки,(обручі)

 

 

п/п

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

 

1

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

  4

 

  5

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Підготовча частина

 

Організований перехід до місць занять.

 

Шикування класу.

– Діти, шикуйсь! Рівняйсь. Струнко.

 

Привітання.

– Добрий день!

 

 

Повідомлення теми уроку.

 

Ознайомити учнів з правилами поведінки на уроках фізичного виховання.

Стройові вправи.

– повороти праворуч, ліворуч.

різні види ходьби.(Виконують діти з усіма медичними групами)– звичайна ходьба;

– ходьба на носках;

– ходьба на п’ятках;

– ходьба на внутрішній стороні стопи;  

– ходьба на зовнішній стороні стопи;

Вправи на відновлення дихання

 

Різні види бігу.

(Виконують діти з основною медичною групою)

 

– біг приставними кроками;

– На 1-4 правим боком, рук на пояс;

– 5-8 лівим, руки за голову;

– біг з високим підніманням   колін;

– біг з підскоком;

– легенький біг;

– ходьба напівприсяді;

–ходьба в повному присяді.

 

Вправи на відновлення дихання

 

Комплекс загальнорозвиваючих вправ.

(Виконують діти з усіма медичними групами)

 

Основна частина

 

Вправи з рівноваги:ходьба по гімнастичній лаві з м’ячем.(Виконують діти з усіма медичними групами)

Організований перехід до наступної вправи.

 

Акробатичні вправи:перекат вперед з упору присівши в положення стоячи.(Виконує основна та підготовча групи)

 

Організований перехід до наступної вправи.

 

Лазіння: навички лазіння по гімнастичній лаві, лежачі на животі, сидячі не доторкаючись руками лаву. 

 

Комбінація: Лазіння по гімнастичній лаві, перекати вперед на матах, стрибки на скакалці.

 

Організований перехід до наступної вправи.

 

Різновиди стійок: Мостик, стійка на лопатках.

(Виконує основна група)

Комплекс стретчінг-гімнастики

 В. п. – ноги нарізно, руки в замок на потилиці:  

нахилити голову наліво, потримати;

нахилити голову направо, потримати;

нахилити голову вперед, потримати;

нахилити голову назад. потримати.

(Виконують діти з усіма медичними групами)

 

Рухлива гра  “День, ніч”

Рухлива гра “ Гуси”

Рухлива гра “ Хусточка”

 

Заключна частина

 

Шикування.

 

Підсумок проведеного уроку.

 

 

Організований перехід до класу

10-15хв.

 

до 60 с.

 

 

 

20 с.

 

 

10 с.

 

 

 

20 с.

 

до 2 хв.

 

 

 

до 2 хв.

 

 

 

до 20 м

до 20 м

до 20 м

до 20 м

 

до 20 м

 

 

 

20 с.

 

 

 

до 80 м.

 

 

 

20 с.

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20-25 хв.

 

 

5хв.

 

 

60с.

 

 

 

5хв.

 

 

 

60с.

 

 

 

8хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

до 90с.

 

до 2хв.

 

60с.

 

 

Звернути увагу на форму учнів.

 

 

 

 

 

 

Чітке виконання, лінія рук, спина рівна, підборіддя підняте

 

 

Прослідкувати за тим як діти зрозуміли

пояснення.     

 

Звернути увагу на правильність виконання поворотів.

 

Темп середній. Виконувати за командами.

Виправляти помилки: вказівкою, зауваженням, порадою.

Формувати правильне склепіння ступнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю,

чіткістю і енергійністю виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

Спину тримати рівно.

 

 

 

 

 

 

 

Дивитись куди ступає нога

 

 

 

Виконувати правильно вправу.

 

 

Виконувати  за командами.

Зупинитися на основних моментах

уроку.

Перехід в колону по одному. Дистанція до 0,5м.

 

 

 

Особливу увагу приділити страхуванню та само страхуванню, слідкувати за правильним виконанням комплексів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нагадувати учням про правила проведення гри.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Переходько Зоя Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
23 лютого 2018
Переглядів
12434
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку