Тема: Алгоритмічна структура розгалуже
Цілі:
Тема: Алгоритмічна структура розгалуження.
Клас: 5
Цілі:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація, інструкція з ТБ.
Хід уроку
І. Організаційний етап
IІ. Повторення матеріалу
IІІ. Мотивація навчальної діяльності
Методичний прийом «Вiдгадай блок схему»
— Кожен виконавець має свою систему команд. З цих команд можна скласти алгоритм. Алгоритм виконують у певному місці, яке називають середовищем виконання алгоритму.
Уважно розгляньте рисунки та вкажіть місце виконання алгоритму:
— У чому полягає відмінність між останніми двома рисунками?
— Алгоритми можна виконувати не лише в реальних середовищах, а й у віртуальних. Це можуть бути середовища різних програм, а також спеціальні навчальні середовища виконання алгоритмів. З одним із таких навчальних середовищ ви ознайомитеся на сьогоднішньому уроці.
IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
VII. Домашнє завдання
VIII. Підсумки уроку
Рефлексія
Гра «Чарівні окуляри»
Крізь ці окуляри можна побачити лише добрі риси характеру Рудого кота. Підберіть слова-характеристики для нашого героя на кожну літеру назви середовища, у якому він живе:
С — симпатичний;
К — кумедний;
Р — радісний;
Е — ерудований;
Т — товариський;
Ч — чесний.
ІX. Оцінювання роботи учнів