Відкритий урок 5 клас "Програма. Середовище виконання алгоритмів".

Про матеріал

Відкритий урок допомогає встановити рівень засвоєння основних елементів середовища описання і виконання алгоритмів, сприяє більш глибокому опануванню навчальним матеріалом, його узагальненню та систематизації.

розвиває уважність, пам'ять, мовлення, логічне та алгоритмічне мислення, навички командної роботи

виховує працелюбність, відповідальність, інформаційну культуру, інтерес до предмету

Перегляд файлу

 

Відкритий урок з інформатики для 5 класу

Тема:       Програма. Середовище виконання алгоритмів.

Мета:

Навчальна    - встановити рівень засвоєння основних   елементів середовища описання і виконання алгоритмів, сприяти більш глибокому опануванню навчальним матеріалом, його узагальнення та систематизація.

Розвивальна - розвивати уважність, память, мовлення, логічне та алгоритмічне мислення, навички командної роботи.

Виховна          - виховувати працелюбність, відповідальність, інформаційну культуру, інтерес до предмету.

                                                                         Х І Д     У Р О К У

  1. Організаційний етап.
  2. Перевірка домашнього завдання.
  3. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.
  4. Мотивація навчальної діяльності:                                                                                                                         --Для досягнення поставленої мети уроку, запрошую вас до гри           « Алгоритмічні забави»
  5. Перевірка знань фактичного матеріалу та основних понять.

 

1 Завдання:  РОЗМИНКА

Відповідають по одному учаснику кожної команди по черзі.За правильну відповідь-1 бал. На відповідь-2 секунди. Якщо відповідь не правильна, то можливість надається іншій команді  і  за правильну відповідь вона отримує пів-бала.

1. Дія, яка відбувається з клавішею (натиснення).

2. Неправильний запис в програмі (помилка).

3. Спеціальна програма, яка виконує небажані для користувача дії на комп’ютері (вірус)

4. Строго визначена послідовність дій при розв’язанні задачі (алгоритм)

5. Вказівка виконавцю (команда)

6. Проблема, яку  треба вирішити (задача)

7. Пристрій, який призначений для зчитування даних (сканер)

8. Графічний спосіб подання інформації (блок-схема)

9. Символ - разділювач (пропуск)

10. Найпростіший пристрій для обчіслювання (рахівниця)

11. Так називають специалистів в своїй сфері (ас)

12. «Мозок» комп’ютера (процесор)

13. Зламувальник комп’ютерных програм (хакер)

14. Популярний серед школярів вид комп’ьютерних програм (игра)

15. Частина  алгоритму, що повторюється  (цикл)

16. Печатний пристрій (принтер)

17. Вказівник місцеположення на екрані (курсор)

18. Стан, в якому комп’ютер не реагує на дії  ( зависання)

19. Месце зберігання інформації (пам’ять)

20. Починаючий користувач (чайник)

21. Всесвітня глобальна мережа (Інтернет)

22. Карманний пристрій для обчислювання (калькулятор)

23. Як називається людина - фанат комп’ютерних  игор (геймер)

24. Числовое представлення думки викладача про роботу здобувача освіти (оцінка)

25.      Пристрій для роботи з Інтернетом  (модем) 

 

 

2 Завдання:    Скласти алгоритм

  1. Команда—Алгоритм відкривання пректу в середовищі Скретч
  2. Команда—Алгоритм збереження пректу в середовищі Скретч

 

3 Завдання:  Скласти із паперових частин (пазлів) вікно програми Скретч

 

 

 

4 Завдання

                            Синоніми 

Для кожного слова і словосполучення необхідно придумати його синонім з інформатики, або пристроя компютера.

  1. Азбука              1. Алфавіт
  2. Дисплей           2. Монітор
  3. ЕОМ                   3. Комп’ютер
  4. WWW                4.Всесвітнє павутиння
  5. Веб-сторінка    5. Сайт
  6. CD-ROM            6. Диск

 

                Антоніми

 

  1. Віртуальний
  2. Мінімум
  3. Комп’ютерний вірус
  4. Локальна
  5. Програміст
  6. Істинне висловлювання

 

     Омоніми

Дати означення, обєкту, який зображений на малюнку

 

 

http://i.artfile.ru/1920x1080_1176517_%5bwww.ArtFile.ru%5d.jpg              http://petshoptop.ru/media/8c/23/5f/8c235f89a8143a28a1d6067e959dd858/56601f8d5f166.jpg

             https://mmedia.ozone.ru/multimedia/1018844038.JPGhttps://s.leroymerlin.ru/upload/catalog/img/3/8/16684321/800x800/16684321.jpg?v=1126

 

 

 

 

https://bazar.ua/files/images/items/251/251415zf0db8e7a.jpg       https://images.ua.prom.st/1118843392_w640_h640_ph2908383_b_1380x1380.jpg

 

 

                 http://chto-proishodit.ru/system/files/news/07.2014/virus_infecttious_agent_wallpaper_gv13t.jpg       https://www.prodj.com.ua/img/img1b/2010/03/20100302151948.jpg

 

 

Screenshot_1.png   https://storge.pic2.me/upload/501/rl2raq2aggcb.jpg

 

 

https://medialeaks.ru/wp-content/uploads/2015/07/doc6dtu7dlbyc4d9h0631k_800_480.jpg                Screenshot_2.png

 

5 Завдання:  Закінчити речення:

1. Файли, які відкривають і створюють в середовищі СКРЕТЧ …(проекти).

2. Послідовність виконуваних дій називають... (алгоритм).

3. Майданчик, на якому відбуваються події з виконавцями у СКРЕТЧ…(сцена).

4. Послідовність, яка складається з запропонованих у середовищі СКРЕТЧ команд…(алгоритм).

5. Запис алгоритму за допомогою геометричних фігур — ... (блок- схема).

6. Виконавців алгоритму в середовищі Скретч ще називають…(спрайтами).

7. Програма в середовищі Скретч називається…(скриптом).

8. Точна, зрозуміла вказівка для виконання  якоїсь  дії… (Команда)

9. Команда іншим словом… (Вказівка)

10. Чітка послідовність дій... (План)

11. Алгоритм, складений для комп’ютера... (Програма)

12. Електронний пристрій для обробки інформації... (Комп’ютер)

13. Того, хто виконує алгоритм, називають... (виконавець)

14. Пристрій для відображення даних на екрані називається…(монітор).

 

6 Завдання:  Ребуси

/Files/images/rebusi/дискета.jpg

ДИСКЕТА

 

/Files/images/rebusi/інформатика.jpg

ІНФОРМАТИКА

/Files/images/rebusi/інформація.jpg

ІНФОРМАЦІЯ

 

/Files/images/rebusi/клавіатура.jpg

КЛАВІАТУРА

/Files/images/rebusi/компютер.jpg

КОМП'ЮТЕР

 

/Files/images/rebusi/обробка.jpg

ОБРОБКА

 

VI. Підбиття підсумків

 

 

docx
Додано
8 січня 2019
Переглядів
1940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку