Тема: Растровий графічний редактор та його інструменти. Створення зображень у графічному редакторі.
Необхідно знати, уміти:
● використовує дані різних типів (принаймні трьох з наведених: текстові, графічні, числові, мультимедійні) для створення інформаційних продуктів;
● обирає і застосовує засоби для побудови зображення в одному з графічних редакторів.
Матеріали для опанування теми:
Растровий графічний редактор та його інструменти
Вправа. Вікно графічного редактора.
У грі за посиланням https://learningapps.org/view1884019 обери підписи до елементів вікна графічного редактора Paint.
Домашнє завдання:
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання 1. (6 балів) Намалюйте ВЛАСНОГО ігрового персонажа у растровому графічному редакторі, наприклад, Paint або AutoDraw.
Зразок
Завдання 2. (6 балів) Створити ілюстрацію на космічну тематику.
Зразок
Максимальна оцінка - 12 балів.
Додаткові ресурси: Підручник (автор Морзе)