Конспект уроку з інформатики на тему "Практична робота « Створення простіших потокових презентацій»"

Про матеріал

Наші батьки завжди вміли порадувати нас в дитинстві, даруючи до свята бажані подарунки. Скільки приємних миттєвостей було пережито. Та й зараз, коли ви стали дорослими, мами досі намагаються зробити вам приємне. Новий рік - прекрасний привід відповісти своїй мамі тим же, з тією ж турботою та любов'ю.

Перегляд файлу

Тема: Практична робота « Створення простіших потокових презентацій»

 Мета: 

Навчальна: формування практичних навичок створення відеокліпів із світлин, зображень, відео та звукових фрагментів, синхронізовувати відео- та звуковий ряди

Розвиваюча: розвивати естетичні смаки, творче мислення

Виховна: виховувати культуру роботи за комп’ютером.

 Обладнання: комп’ютери із встановленою програмою Windows Movie Maker, папка із підготовленим учнями матеріалом (фотографіями, відеороликами, звуковими файлами).

Хід уроку:

І  Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Бесіда з учнями з елементами опитування :

  1. Що означає слово мультимедіа?

Мультимедіа- це програмний продукт, що містить колекції зображень, текстів і даних, які супроводжуються звуком, відео, анімацією  оснащений інтерактивним інтерфейсом з елементами керування.)

Історична довідка. Слово «мультимедіа » вперше було використане у 1965 році для опису шоу, яке поєднало в собі живу рок-музику, кіно, світлові ефекти і мистецтво.

2. Програми для перегляду мультимедіа інформації називають плеєри.

3. Програми для захоплення ( імпортування ) мультимедійної інформації називають грабери.

4.Програми для створення мультимедійних продуктів називають редактори

5. Програми для створення мультимедійних продуктів на професійному рівні називають студії.

6. Що означають в перекладі слова Movie Maker ?

В перекладі з англ. Movie Maker-той, що створює кіно.

7.  Яке основне призначення відеоредактора Windows Movie Maker ?

(Windows Movie Maker – це отоаппар для створення , редагування і монтажу відеороликів або відеофільмів)

8. Як називаються невеликі за розмірами відеофільми?

Використовують термін кліп з англ..стискувати, обрізати або відео кліп.

9. Яка повинна бути послідовність команд, щоб викликати отоаппар Windows Movie Maker ?

Пуск-Усі програми-Стандартні- Windows Movie Maker

10. Де взяти фрагменти: графічні забраження, відеофрагменти для кліпу?

Графічні зображення – команда Імпорт зображень можна отримати за допомогою:

  • цифрового отоаппарата
  • мобільного телефону
  • сканера
  • мережі Інтернет 

11. Відеофрагменти – команда Імпорт відео можна отримати за допомогою:

  • відеокамери
  • цифрового отоаппарата
  • мобільного телефону
  • мережі Інтернет

12. Позначити  основні елементи, з яких  складається вікно програми.

13. Чим відрізняється проект від фільму?

 

ІІІ.  Практична робота на комп’ютері.

Наші батьки завжди вміли порадувати нас в дитинстві, даруючи до свята бажані подарунки. Скільки приємних миттєвостей було пережито. Та й зараз, коли ви стали дорослими, мами досі намагаються зробити вам приємне. Новий рік - прекрасний привід відповісти своїй мамі тим же, з тією ж турботою та любов'ю. Що ж подарувати коханій мамі в Новий рік? Якщо ви заздалегідь не вирішили це питання, то питати про це у мами марно. Швидше за все, вона скаже, що їй нічого не потрібно і у неї все є, що найкращий подарунок - це ваша присутність. Загалом, нічого конкретного. Добре, якщо ви були уважні, і зрозуміли з повсякденних розмов, про що мріє мама. Якщо ж ні, то без болісних роздумів справа не обійдеться. Вибрати подарунок для мами досить складно, як, втім, і для будь-якого дорогого нам людини, якій ми хочемо догодити. Але, пам'ятайте, що ідеальних подарунків не існує. І якщо ви «промахнетеся», ваша мама все одно зрадіє, якщо не самому подарунку, то знаку уваги.

Тому давайте зробимо подарунок своїми руками. Створимо фільм-привітання для мами на Новий рік.

Інструктаж з БЖД.

Інструктаж по виконуванню  роботи.

Створення автофільму

-   імпортувати потрібні зображення, відео фрагменти та звуковий файл;

-   вибрати на панелі Операції з фільмами в списку 2.Монтаж фільму пункт Створення автофільму;

-   вибрати вид монтажа (Виділення фільму, Музичне відео, Відобразити і змістити, Спортивні новини, старовинне кіно);

-   скористатись Додатковими можливостями (ввести назву автофільму, якщо було імпортовано аудіофайл, то програма автоматично обере його як фонову музику);

-   вибрати пункт Готово, монтувати фільм.

 

Практична робота « Створення мультимедійних презентацій»

 Завдання різного рівня складності.

Завдання низького рівня складності.

1.     Запустіть Windows Movie Maker;

2.     Імпортуйте зображення із папки, яка знаходиться на робочому столі Сетевая папка/ 11 клас / 11в/ мама ;

3.     Імпортуйте звуковий файл із цієї ж папки;

4.     Створіть автофільм (вид монтажа вибрати самостійно, ввести назву «З Новим роком, МАМО!»);

5.     Збережіть фільм на комп’ютері у власній папці.

Завдання середнього рівня складності.

1.     Запустіть Windows Movie Maker;

2.     Імпортуйте зображення із папки, яка знаходиться на робочому столі Сетевая папка/ 11 клас / 11в/ мама ;

3.     Переміщуючи зображення на шкалу розкадровки змонтуйте фільм;

4.     Додайте переходу між кадрами;

5.     Створіть назву на початку фільму, виберіть для неї анімацію, шрифт, розмір;

6.     Створіть титри, де вкажіть себе як автора, виберіть анімацію, форматування титрів;

7.     Імпортуйте музичний файл;

8.     Перейдіть на шкалу часу і додайте до фільму музичний супровід;

9.     Збережіть фільм на комп’ютері у власній папці.

Завдання високого рівня складності.

1.     Запустіть Windows Movie Maker;

2.  Імпортуйте зображення із папки, яка знаходиться на робочому столі Сетевая папка/ 11 клас / 11в/ мама ;

3.     Створіть фільм ;

4.     Додайте переходи між кадрами;

5.     Створіть назву і титри для фільму;

6.     Додайте написи на кадрах, використайте ефекти появи зображення, відформатуйте текст;

7.     Імпортуйте музичний файл і додайте його до фільму;

8.      Збережіть фільм на комп’ютері у власній папці.

 

IV. Підсумок .

 Викладач підбиває підсумок уроку, оцінює діяльність учнів.

V.   Домашнє завдання.

Продовжити роботу над проектом «Емоції людини», застосувати всі набуті знання на сьогоднішньому уроці.

 

doc
Додано
5 лютого 2018
Переглядів
520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку