Складові комп’ютера.
Цілі:
Тип уроку:
Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Доброго дня, діти.
Ми знову з вами в комп’ютерному класі і спочатку повторимо правила поведінки під час роботи за комп’ютером. Я впевнена, що ви дуже полюбляєте різноманітні ігри, тому ми з вами пограємо в гру «Магічний куб»
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Пропоную нашу роботу розпочати з цікавого завдання. Складіть пазл.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=34b3c1964eaa
Яке зображення ви отримали? Чим незвичайне це зображення? З яких слів складено зображення? Сьогодні на уроці ми поговорими про складові комп’ютера та попрацюємо із сервісом, за допомогою якого можна створювати зображення із слів
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Про деякі складові комп’ютера та їх призначення ви вже чули. Послухайте загадки і відгадайте їх. Про які пристрої йдеться в них?
Ось на нім комп’ютер пише
І малює без зупинки
Найцікавіші картинки,
А влаштовує цей хор
Чарівник наш - … (монітор).
Сотня клавіш, різні знаки
Спершу учні – небораки,
А тепер раз – два й готово
І відстукали вже слово.
Ось де пальцям фізкультура
І це все - … (клавіатура).
Скромний сірий колобок,
Довгий, тонкий проводок.
Зверху на коробці
Дві великих кнопки.
В тебе є хороша книжка,
А в комп’ютера є … (мишка).
В блоці цім живе процесор
Помічник він, не агресор.
В ньому щось гуде, співає,
Одним оком нам моргає.
Головний він недаремно,
А зовуть його … (системним).
А зараз пропоную вам переглянути відео та дізнатися більше про складові комп’ютера.
Комп’ютер складається з багатьох частин і пристроїв. Можна виділити основні пристрої, тобто такі, без яких комп’ютер працювати не може. Без яких саме пристроїв він не може працювати? (системний блок, монітор, клавіатура, миша) Запам’ятайте назви основних складових комп’ютера.
IV. Вивчення нового матеріалу
А хто є головним в комп’ютері? Як ви гадаєте, чи є щось головне в системному блоці? Саме в системному блоці міститься пристрій, котрий відповідає за опрацювання даних в комп’ютері – процесор .
Сам комп’ютер для кращого розуміння можна порівняти з людиною. Комп’ютер теж, як і людина, працює з інформацією.
Саме системний блок можна порівняти з головою людини, де мозком є центральний процесор
Мікрофон допомагає комп’ютеру сприймати звукову інформацію тому для нього це ніби наші вушка.
Промовити інформацію нам комп’ютер може за допомогою колонок.
Бачить наш пристрій за допомогою веб камери, а відчуває інформацію та «керує» нею за допомогою мишки й клавіатури.
Та є такі пристрої які порівняти з людиною неможливо: монітор ( пристрій відображення даних на екрані у персональних комп’ютерах), принтер(пристрій для друку, тобто для виведення текстових чи графічних даних на папір), сканер(пристрій для переведення текстової і графічної інформації з паперу в електронний вигляд) , вайфай роутер( пристрій для забезпечення доступу до мережі Інтернет). Для чого ці пристрої? Яке їх призначення?
Але не всі комп’ютери є однакові. Подивіться навколо. З якими комп’ютерами працюємо ми? Існують ноутбуки та нетбуки. Чим вони відрізняються від стаціонарного комп’ютера? А як же ж працює ноутбук без системного блоку?
V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок
Учням потрібно по черзі називати пристрої комп’ютера, повторюючи всі пристрої, названі попередніми учнями
Робота із сервісом Word Art
Створити зображення із слів, яке називається хмарою слів можно за допомогою сервісу Word Art.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VII. Підведення підсумків уроку