Конспект уроку з математики для 5 класу на тему "Мова і логіка" за комплексною програмою розвитку дітей "Росток".

Про матеріал

Конспект уроку з математики для 5 класу на тему "Мова і логіка" за комплексною програмою розвитку дітей "Росток".

Тема: розв´язування вправ з теми «Мова і логіка»

Мета: повторити складання числових і буквенних виразів, згадати істинні,

хибні висловлювання та попрацювати з блок – схемами.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь, навичок

Підручник: 5 клас “Математика” автор Л.Г. Петерсон

Перегляд файлу

Конспект уроку з математики для 5 класу за комплексною програмою розвитку дітей «Росток».

 

Тема: розв´язування вправ з теми «Мова і логіка»

Мета: повторити складання числових і буквенних виразів, згадати істинні,  

             хибні висловлювання та попрацювати з блок – схемами.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь, навичок

Підручник: 5 клас “Математика” автор Л.Г. Петерсон

 

 

Хід уроку

1.Склади вираз для відповіді на запитання задачі:

а). Оля знайшла 28 грибів, а Катя на 15 грибів більше. Скільки грибів знайшли дівчатка разом?

б). Олегу сподобалась книжка за 5 грн 20 копійок,  а грошей у нього було в 4 рази менше. Скільки ще грошей потрібно Олегу, щоб купити цю книжку?

в). У мішку було 50 кг картоплі. З нього брали 9 днів по 2 кг щодня. Скільки картоплі ще залишилось у мішку?

г). У класі 22 учні. З них після уроків додому пішли b чоловік, а решта поділилися на 3 команди для гри. Скільки чоловік у кожній команді?

д). У шаховому гуртку b учнів, а у волейбольному у 3 рази більше. На скільки учнів менше у шаховому гуртку, ніж у волейбольному?

е). Площа баскетбольного майданчика b , а довжина 20 м. Яка його ширина?

є). Літаку треба пролетіти c км. За годину він пролітає d км. Скільки кілометрів йому залишиться летіти після двох годин польоту?

ж). У Марійки було a цукерок, у Катрусі – b цукерок, у Дмитра с цукерок, а в Олекси – d цукерок. Вони захотіли поділити їх порівну. Скільки цукерок дістанеться кожному?

 

 

 

 

 

 

 

2. Перевіримо ваші знання за 4 клас.

 

I варіант

                               II варіант

1)  +

1)  +

2)  -

2)  -

3)  +

3)  +

4)  5 + 1

4)  6 + 1

5)  5 - 3

5)  4 - 3

6)  4 + 2

6)  5 + 2

7)  8 - 7

7)  7 - 6

8)  1 + 3 - 2

8)  1 + 3 -2

9)  10 - 5 + 1

9)  9 - 4 + 1

10)  4 - (8 - 7)

10)  5 - (9- 8)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Відповіді

 

I варіант

II варіант

1) 

1) 

2)  0

2)  0

3)  = 1

3) 

4)  6

4)  7

5)  2

5)  1

6)  6 = 7

6)  7 = 8

7) 

7) 

8)  2

8)  2

9)  5 = 6

9)  5 = 6

10)  4

10)  5

 

 

 

 

 

 

4. Фізкультхвилинка.

 

Руки в сторони та вгору —

На носочки піднялись.

Підніми голівку вгору —

Й на долоньки подивись.

Присідати ми почнемо,

Добре ноги розімнемо.

Раз — присіли, руки прямо.

Встали — знову все так само.

Повертаємося вправно,

Все виконуємо гарно.

Вліво-вправо повернулись

І сусіду усміхнулись.

 

 

 

 

 

 

 

 

5. А зараз ми з вами побудемо маленькими програмістами. Виконати обчислення за алгоритмом, заданим блок – схемою.

 

 

 

 

 

 

 

 ТАК                                          НІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Вибери всі істинні і хибні висловлювання і вгадай слово.

 

Істинні

Хибні

1    Г     3 · 2 = 6

1    А    2 · 5 = 19

2    А    7 > 10

2    Н    4 > 1

3    Е    11 – 2 = 9

3    Л    1 · 3 – 6 = 9

4    П    4 + 7 = 17

4    К    3 · 8 = 24

5    О    18 · 2 = 36

5    Г    3 + 9 = 11

6    Р    15 ≤ 3

6    О   14 ≤ 17

7    М   16 ≤ 16

7    Е    1 ≥ 3

8    І     22 : 2 = 12

8    С    4 · 3 = 12

9      Е    3 + 8 = 11

9      Б    3 · 8 = 25

10    С    36 – 8 = 26

10    Т    5 – 2 = 3

11    Т    4 ≥ 4

11    Р    11 – 11 = 6

12    К    4 + 1 = 6

12    І     7 + 1 = 8

13    Р    15 · 2 = 30

13    А    7 ≤ 5

14    І     14 : 2 = 7

14    С    8 > 2

15    Я    21 : 7 = 3

15    Я    3 – 3 = 0

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді:

1. Геометрія

2. Алгебра

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Ров´язати рівняння

1. 60 · (y : 40 + 4) = 720

2. 39 – (15x + 48) : 27 = 35

Відповіді

1. Y = 320

2. X = 4

 

8. Домашнє завдання:

№ 320 (1), 317 (1), 316 (1), 302*.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Підсумки уроку:

Наведіть приклади істинних і хибних висловлювань з галузі математики, географії, життя класу.

 

 

C:\Users\Shostka\Desktop\students-1080x675.jpg

 

 

 

 

Дякуємо за увагу !

docx
Додано
16 жовтня 2018
Переглядів
2088
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку