Конспект уроку з основ здоровя " Вода і поживні речовини"

Про матеріал

Найкорисливіший напій для людини - це чиста питна вода. Без води, як відомо, людина може прожити кілька днів.Вода бере участь у всіх процесах організму. Тому ця тема дуже важлива. І надіюсь, вивчити багато корисного про воду допоможе мій конспект.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку з основ здоровя на тему:

 

 

 

 

підготувала вчитель початкових класів 

Мельник Наталія Степанівна

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Вода і поживні речовини. Питний режим. Значення води для життя і здоровя людини.

Мета: формувати уявлення про воду та питний режим; пояснити; уточнити знання дітей про значення води в житті людини; розвивати мислення, пізнавальний інтерес; виховувати повагу до традицій українського народу шанувати воду, бережливого ставлення до води, піклування про своє здоровя.

Обладнання: підручник, загадка, сигнальні картки, таблиця  вітамінів і продукти в яких вони містяться.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Пролунав дзвінок

Розпочинається урок

Попрацюємо старанно.

Щоб почути у кінці –

Ви – всі просто – молодці!

  1. Актуалізація опорних знань

Відгадайте загадку

Відома звіку рідина,

Усяк її вживає.

Буває хмаркою вона,

Пушинкою буває,

Бува,як скло, рихка, тверда –

Звичайна ( підкажіть)… ( вода)

Гра «Додай»

Я читаю вірш, а вам потрібно додати слово « вода»

Земля, повітря і …

Творіння Господа із неба,

Бо без … нема життя,

Усім живим це знати треба.

…, земля, гори і ліс,

Все тісно зв’язане з собою.

Нам Господь Бог … приніс

І всіх нас посвятив…

… - прираса це життя

Для України і народу.

Всіх повертає з небуття,

Приносить щастя нам і вроду.

До … тягнеться й рослина,

…врожаї нам дає.

І … любить і дитина,

Коли на ноги вже стає.

Тож пошануймо Божий дар –

.. краплиночку із неба.

І не кидай в ріку сміття,

… святої вісім нам треба.

… шануй – шануй життя.

… святої всім нам треба.

  1. Мотивація навчальної діяльностіґ

Метод  « Мікрофон»

- Як ви гадаєте, для чого потрібна вода?(Відповіді дітей)

- Здається, запитання просте. Ми думаємо, що все знаємо про воду. Кожного дня ми п’ємо воду, спостерігаємо, як іде дощ, летять сніжинки, ростуть дерева.

Де немає води, там немає життя.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

- Наше завдання сьогодні перевірити ваші знання про воду, здобути нові, пройтися стежками додаткової літератури, дати відповіді на запитання, обмінятися нгабутими знаннями.

         V.  Вивчення нового матеріалу

Тварини , які живуть поряд з нами і навіть ті, що живуть у лісі теж вмиваються. А як на вашу думку, чому коти вмиваються?  Коти часто полюють на здобич із засідки і коли вони не «вимиються», то їх жертви почують їх запах. У воді «купаються» багато  тварин: слон, ведмідь,, олень…

А для чого митися людині? (відповіді дітей)

Діти, а крім води людині ще потрібно вживати вітаміни та мінеральні речовини. Для того, щоб ми нормально росли та розвивалися нам необхідний вітамін А ( ріст і зір),  вітамін С ( імунітет, застуда), вітамін Д ( ріст), мінерали: кальцій (затримка росту, зуби), залізо ( зниження імунітету, погіршення пам’яті), йод (затримка розвитку, зниження імунітету)

Робота з підручником

Казка про поживні речовини (с.25)

Хто з персонажів казки має рацію?

Наведіть приклади продуктів, які мають багато білків, жирів, вуглеводів?

Опрацювання статті « Вітаміни та мінеральні речовини»

Вчитель. Як на вашу думку, скільки людина повинна вживати кухонної солі? Наш організм потребує натрію. Отримує він його з кухонною сіллю. Добова норма цього продукту не повинна перевищувати 5 грам ( одна чайна ложка). Тому краще недосолювати  готові страви, не зловживати соліннями та копченостями.

А ще, діти, на території України дефіцит йоду. Нестача його  може привести до затримки фізичного розвитку і зниженню інтелекту.  Діти з йододефіцитом швидко втомлюються, їм складно зосереджуватися, аналізувати і запам’ятовувати інформацію.

Йод міститься у звичаї йодованій солі, яку ми і повинні їсти.

Ми п’ємо не лише воду, а й багато інших напоїв часто не задумуючись чи корисні вони.

  1. Закріплення вивченого матеріалу

Гра « Розмісти по групах»

Червоний колір (яких не можна вживати): кава, енергетик, солодкі газовані напої, соки з цукром,фруктові нектари.

Жовтий колір ( яких пити час від часу): солодкий чай, гарячий шоколад, фруктові соки без цукру. Солодкі молочні коктелі.

Зелений колір ( завжди пий): фруктовий чай, чай з м’ятою, питна вода,компот, молоко, овочеві соки

 

  1. Підсумок уроку.

Що я дізнався нового на уроці ? Скільки води людина повинна випивати за добу?  Чим шкідливі напої з магазину?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. ВІтишина Олена Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юрченко Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
3397
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку