Тема: La vivienda
Цілі:
Практичні:активізувати опорні знання учнів за темою; розвивати навички читання з розумінням основного змісту; розвивати навички говоріння ( діалогічне мовлення).
Освітня: розширити світогляд учнів шляхом ознайомлення зі способами оснащення житла.
Розвиваючі: розвити уяву, пам'ять, увагу, логічне мислення та мовленнєві здібності учнів.
Виховні: формувати почуття відповідальності, виховувати культуру спілкування.
Обладнання: дидактичний матеріал, підручник
Редько В.Г. Підручник. Іспанська мова 7 клас / В.Г. Редько, І.С. Шмігельський. ― К.: «Генеза», 2015. ―224 с.Михайленко В. 381 група
План-конспект уроку у 7 класі
Тема: La vivienda Цілі: Практичні:активізувати опорні знання учнів за темою; розвивати навички читання з розумінням основного змісту; розвивати навички говоріння ( діалогічне мовлення). Освітня: розширити світогляд учнів шляхом ознайомлення зі способами оснащення житла. Розвиваючі: розвити уяву, пам'ять, увагу, логічне мислення та мовленнєві здібності учнів. Виховні: формувати почуття відповідальності, виховувати культуру спілкування. Обладнання: дидактичний матеріал, підручник Редько В.Г. Підручник. Іспанська мова 7 клас / В.Г. Редько, І.С. Шмігельський. ― К.: «Генеза», 2015. ―224 с. |
|
Схематичний план уроку |
|
Початок уроку Час І. Організація класу…………………………………………………2 хв. ІІ. Мовленнєва зарядка ………………………………………….…3 хв. Основна частина уроку ІІІ. Перевірка домашнього завдання……………………………...7 хв. ІV. Робота з текстом………………………………………………10 хв. V. Опрацювання тексту……………………………………………8 хв. VІ. Тренування в усному мовленні………………………………10 хв. Заключна частина VІІ. Повідомлення домашнього завдання…………………….…2 хв. VІІІ. Підсумки уроку……….……………………………………..3 хв. |
|
Хід уроку |
|
Етап, мета, прийом |
Зміст роботи |
1.Організаційний момент
Мета: ввести учнів в іншомовне середовище
Прийом: бесіда вчителя з класом |
M.: ¡Buenos dias! Al.: ¡Buenos dias, maestro! M.: ¡Sentaos! ¿ Quién falta hoy? Al.:.......... M.: Ahora continuamos nuestro tema “ La vivienda”. Nuestra amiga Cassandra nos ha enviado una carta, hoy vamos a leerla. |
2. Мовленнєва зарядка
Мета: розвивати мовно-порівняльну логіку
Прийом: підбір еквівалентів у рідній мові |
M.: Pero primero escuchad a los proverbios y decid el refrán equivalente en ucraniano: Más vale buena fama que dorada cama― Добрая слава лучше богатства.
Quien mala cama hace, en ella se yace― Не рой яму другому - сам в нее попадешь. |
3. Перевірка домашнього завдання
Мета: перевірити правильність виконання домашнього завдання
Прийом: декламація текстів |
M.: Ahora vamos a ver vuestra tarea de casa. Vamos a escuchar a vuestros textos. |
4. Робота з текстом
Мета: вчити розуміти основну думку тексту, засвоювати нову інформацію
Прийом: читання без словника в режимі Уч1-Уч2-Уч3….., на основі використання мовної здогадки |
M.: Ahora vamos a leer una carta.
Nuestro apartamento está en el cuarto piso. Es muy cómodo, acogedor y práctico, todo amueblado y equipado para vivir, con comodidades. Nuestro apartamento consiste en tres habitaciones. El salón es la habitación principal de nuestro apartamento. Es muy amplio. Aquí solemos comer y pasar nuestro tiepo libre al final del día tomando té, viendo la televisión, charlando y descansando. Aparte de los muebles usuales, en la habitación está la TV, el ordenador. Hay dos sillones cómodos y una mesita. La hatación dispone también de una sofá-cama y una chimenea eléctrica. Las cortinas de las ventanas corresponden al color del papel. Los dormitorios son cómodos y agradables. El dormitorio de mis padres es el más grande. Combina en sí dos funciones: la del dormitorio y la del despacho de mi padre. Mi habitación es pequeňa y es una nada para las personas que necesitan espacio, pero es muy comfortable y cara. Hay allí una cama, un ropero, un escritorio, un sillón y algunos estantes. Nuestra cocina es grande y aseada. Está perfectamente equipada. El baňo está cerca de la cocina. Nos gusta nuestro apartamento y lo hacemos todo para mantenerlo aseado pero, de veras, el día de limpieza es un desastre.
|
5. Опрацювання тексту
Мета: вчити учнів розуміти основну думку тексту, відповідати на питання, виконувати завдання по тексту
Прийом: система питань та завдань до тексту |
M.: Ahora bien, contestad a las preguntas acerca del texto. 1. ¿ En qué piso está el apartamento de Cassandra? ¿Qué habitaciones tiene Cassandra en su apartamento? 2. Determinad la distribución de las habitaciones
1.el baño 2. la sala 3. la habitación de Cassandra 4. la habitación de los padres
3.
|
6. Тренування в усному мовленні (ДМ)
Мета: вчити учнів обмінюватись репліками у рамках ДЄ «запитання-відповідь на запитання»
Прийом: обмін репліками в парах використовуючи задану опору |
Componed un diálogo parecido A: ¿Dónde vives? B: Vivo en …… A: ¿Cómo es? B: Es nuevo, moderno…….. Es exterior. Tiene mucha …. A: ¿Cuántas habitaciones tiene? B: …. habitaciones, …... A: ¿Tiene calefacción? B: …… A: ¿Tiene terraza? B: ……. A: ¿Está lejos de la escuela? B: ……
|
7. Повідомлення домашноього завдання
|
M.: ¡Está bien, chicos! Apuntad los deberes de casa. Hace falta aprender de memoria las palabras y las frases de las últimas clases para prepsrarse para el dictado léxico. |
8. Підсумки уроку |
M.:¿Qué habéis aprendido durante esta clase? Als:.......... M.: Bien. Nuestra clase se ha terminado. ¡Hasta la vista, chicos! |
1