Lesson 1 I feel bad
Тема: Погано себе відчуваю
Мета:
Обладнання: підручник, зошит, аудіозаписи до текстів у підручнику, малюнки або презентація з лексичним матеріалом.
Хід уроку:
І.Підготовка до сприймання іншомовного матеріалу
Привітання
T: Hello children, how are you today? (Спочатку вчитель звертається до двох учнів, потім діти самі запитують один одного.)
Повідомлення теми та мети уроку. Тема написана на дошці з відповівдним малюнком (плакатом)
T: Today we will talk about health problems, illnesses.
ІІ.Основна частина уроку.
Введення нових ЛО:
T: There are some new words. Вчитель виводить на екран презентацію з відповідними малюнками або демонструє малюнок на дошці. Look and repeat, please. Учні повторюють нові слова за допомогою гри “Echo” (перший раз голосно, другий тихіше, третій раз шепотом).
health [helθ] здоров'я
an ache [eɪk] біль
a headache [ˈhedeɪk] головний біль
a backache [ˈbæk.eɪk] біль у спині
an earache [ˈɪə.reɪk] біль у вусі
a stomach ache [ˈstʌmək'eɪk] біль у животі
a toothache [ˈtuːθ.eɪk] зубний біль
a cough [kɒf] кашель
temperature [ˈtemprətʃə(r)] температура
Let’s watch a video (https://www.youtube.com/watch?v=5xZYFPJ0fps). Для закріплення лексики можна запропонувати гру «Що болить?». Вчитель демонструє проблему, наприклад тримається за щоку, імітуючи зубний біль, діти відгадують.
Listening and speaking practice.
Ex.1,p.73 Listen and read. Учні слухають діалог, потім відтворюють. (Після прочитання, можна драматизувати власні діалоги.)
Having a rest. Physical exercises.
Вчитель називає хворобу або проблему, діти рухами демонструють її. A stomachache! (Учні тримаються за живіт тощо).
Grammar
Ex.3,p.73 Listen and read, look and match. Вчитель читає речення, учні намагаються перекласти та обрати відповідний малюнок.
Після прочитання речень, вчитель з учнями розбирають правило вживання Future Simple Tense, виконують вправу 3, с. 53 по друкованому зошиту, порівнюючи майбутній та теперішній прості часи.
Writing practice.
Вчиель демонструє малюнок з хворобою, учні називають проблему та пропонують спосіб її вирішення.
I`ve got a cough. I will call the doctor etc.
ІІІ. Заключна частина уроку
T: What new words did you learn today? Учні називають слова по черзі.
Did you like the lesson? What kind of work did you like doing today?
IV. Домашнє завдання.
Повторити нові слова, вивчені сьогодні, по друкованому зошиту с. 53, вправи 1,2.
Thank you for the lesson! Bye! See you tomorrow.