Конспект уроку з теми "Здоров'я"

Про матеріал
Конспект уроку до теми "Здоров'я" 4 клас за підручником С. Губарєвої "Start up"
Перегляд файлу

Lesson 1 I feel bad

Тема: Погано себе відчуваю

Мета:

  • введення лексики з теми «Здоров'я людини» (a cough,an earache,a headache, to take temperature, a stomach ache, a toothache);
  • ознайомитися з будовою стверджувальних речень у майбутньому простому часі (Future Simple Tense);
  • розвивати навички усної взаємодії та сприймання на слух;
  • розвивати навички письмової взаємодії;
  • розвивати навички та уміння правильно поводитись під час хвороби;
  • прищеплювати любов до навчання.

Обладнання: підручник, зошит, аудіозаписи до текстів у підручнику, малюнки або презентація з лексичним матеріалом.

 

Хід  уроку:

І.Підготовка до сприймання іншомовного матеріалу

Привітання

T: Hello children, how are you today? (Спочатку вчитель звертається до двох учнів, потім діти самі запитують один одного.)

Повідомлення теми та мети уроку. Тема написана на дошці з відповівдним малюнком (плакатом)

T: Today we will talk about health problems, illnesses.

ІІ.Основна частина уроку.

Введення нових ЛО:

T: There are some new words. Вчитель виводить на екран презентацію з відповідними малюнками або демонструє малюнок на дошці. Look and repeat, please. Учні повторюють нові слова за допомогою гри “Echo” (перший раз голосно, другий тихіше, третій раз шепотом).

health [helθ] здоров'я

an ache [eɪk] біль

a headache [ˈhedeɪk] головний біль

a backache [ˈbæk.eɪk] біль у спині

an earache [ˈɪə.reɪk] біль у вусі

a stomach ache [ˈstʌmək'eɪk] біль у животі

a toothache [ˈtuːθ.eɪk] зубний біль

a cough [kɒf] кашель

temperature [ˈtemprətʃə(r)] температура

Let’s watch a video (https://www.youtube.com/watch?v=5xZYFPJ0fps). Для закріплення лексики можна запропонувати гру «Що болить?». Вчитель демонструє проблему, наприклад тримається за щоку, імітуючи зубний біль, діти відгадують.

Listening and speaking practice.

Ex.1,p.73 Listen and read. Учні слухають діалог, потім відтворюють. (Після прочитання, можна драматизувати власні діалоги.)

Having a rest. Physical exercises.

Вчитель називає хворобу або проблему, діти рухами демонструють її. A stomachache! (Учні тримаються за живіт тощо).

Grammar

Ex.3,p.73  Listen and read, look and match. Вчитель читає речення, учні намагаються перекласти та обрати відповідний малюнок.

Після прочитання речень, вчитель з учнями розбирають правило вживання Future Simple Tense, виконують вправу 3, с. 53 по друкованому зошиту, порівнюючи майбутній та теперішній прості часи.

 

Writing practice.

Вчиель демонструє малюнок з хворобою, учні називають проблему та пропонують спосіб її вирішення.

Алгоритм консультирования при кашлеI`ve got a cough. I will call the doctor etc.

 

ІІІ. Заключна частина уроку

T: What new words did you learn today? Учні називають слова по черзі.

Did you like the lesson? What kind of work did you like doing today?

IV. Домашнє завдання.

Повторити нові слова, вивчені сьогодні, по друкованому зошиту с. 53, вправи 1,2.

Thank you for the lesson! Bye! See you tomorrow.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку