Конспект уроку з ЯДС "Сонце"

Про матеріал
Конспект уроку для здобувачів освіти загальноосвітніх закладів з теми" Сонце" 4 клас. Даний конспект уроку допоможе вчителям під час підготовки до уроку.
Перегляд файлу

Сумський заклад загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів №21

Сумської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок з курсу « Я досліджую світ » на тему  “ Сонце ” в межах методичного тижня

з проблеми “ Дотримання академічної доброчесності та етики роботи з інформацією

під час освітнього процесу як основа єдиного інформаційно – цифрового простору ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                       Учитель : Коваленко Т.М.

 

 

                                                                          2023

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку . Сонце.

Мета уроку : формувати в учнів уявлення про Сонце, про значення сонячного світла і тепла для рослин , тварин , людини. Розширити знання дітей про Сонце як зорю та центральне тіло Сонячної системи.

Розвивати усне мовлення учнів , спостережливість , уміння аналізувати , робити висновки. Виховувати допитливість , бажання пізнавати природу.

 

Освітні ресурси :

1.Відеозустріч “Meet”

 

         2.Освітній портал “Всім pptx” ( презентація Power Point «Сонце»( з власною доробкою))

 

        3.Освітній сервіс Learninq apps.orq ( гра “ Космос ” )

 

        4.You Tube канал ( відео про красу осені “ Золота осінь “ ; відео « Дивовижна зірка Сонце»

( Меланія Семів /сюжет до програми « Рожеві окуляри» ) , відео ( слайд  - шоу ) за піснею Гайтани « Сонце нам сяє» , аудіозапис казки“Сонечко та хмаринка”).

 

5.Дитячий You Tube канал  « З любов’ю до дітей » (  фізкультхвилинка за піснею

 Анни Олєйнікової “Сонечко” , руханка « Раз , два , три »)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                            Хід уроку

І. Організаційна частина. Ранкова зустріч .                           5 хв

1. Вітання.

Лагідне сонечко всіх нас вітає ,

Щастя і радості бажає.

Будемо разом усі мандрувати,

Будемо разом знання добувати.

 

  •           Я вас  запрошую в диво – країну « Я досліджую світ ».Сьогодні ми будемо працювати під девізом:

« Все прекрасне на Землі народжується від світла небесного , від тепла ніжного і великої любові».

2.Обмін інформацією.

Тема « Яке значення має погода для людини ? » :

а) Читання вірша Н. Красоткіної « Поганої погоди не буває »;

б) бесіда ;

в) розповідь учителя.

3. Щоденні новини. Вправа « Погода ». Заповнення щоденника спостережень.

4. Вправа « Я – сонце ».

5. Релаксійна хвилинка. Відео про красу осені « Золота осінь ».

ІІ. Перевірка домашнього завдання.                                      7 хв

1.Бліц – опитування « Розумники ».

- Безмежний , безповітряний , темний , надзвичайний океан… ( космос).

- Які космічні тіла вам відомі ?

- Що входить до складу Сонячної системи?

- Назвіть планети Сонячної системи.

- Перша планета Сонячної системи…

- Третя планета від Сонця…

- По чому рухаються планети навколо Сонця?

2. інформація про астероїди , комети , метеороїди.

3.Гра « Космос » ( освітній сервіс Learninq apps.orq ).

- Назвіть предмети , які ви бачите.

( Місяць , Земля , Сонце , супутник , космічний корабель.)

4. Руханка « Раз , два , три »( Дитячий You Tube канал  « З любов’ю до дітей »).

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.                                            23 хв

1.Загадка про зорі.

Торох , торох , розсипався горох.

Почало світати – нема що збирати.

- Справді , на вечірньому небі ми бачимо багато зірок. А як тільки починає світати –

вони зникають.

 - А чи є зорі , які світять вдень? Як ви думаєте ?

2. Робота з презентацією Power Point «Сонце»( з власною доробкою).

- Перша зупинка « Загадкова».

Оголошення теми і мети уроку.

 - Друга зупинка « Сонячна» ( слайди про Сонце  ; відео « Дивовижна зірка Сонце»

( Меланія Семів /сюжет до програми « Рожеві окуляри» ); асоціативний кущ « Дари Сонця ».

- Третя зупинка « Танцювальна»

 (  фізкультхвилинка за піснею Анни Олєйнікової “Сонечко” ).

- Четверта зупинка « Сонце і рослини».

 - П’ята зупинка « Сонце і тварини».

 - Шоста зупинка «Сонце і людина».

- Сьома зупинка «Казкова»

(  прослухати аудіозапис казки“Сонечко та хмаринка”, дати відповіді на запитання (You Tube канал)).

3. Робота з підручником ( С. 62 – 66). Читання статті , бесіда за змістом тексту.

 Поміркувати , чи завжди сонячні промені корисні для здоров’я людини , що відбудеться на Землі , якщо раптом згасне Сонце.

4. Робота в зошитах ( С.24 – 25 ).

5. Робота з прислів’ям « Сонце  гріє , Сонце сяє – вся природа воскресає ».

ІV. Підсупок уроку.                                                                      4 хв

 - Восьма зупинка « Підсумкова ».

1.Продовжіть речення « Сонце – це…

2. Доведіть важливість Сонця для життя на Землі.

3. Охарактеризуйте Сонце як зорю.

4. Прослухайте  пісню Гайтани « Сонце нам сяє» (You Tube канал), переглянувши слайди.

V. Домашнє завдання.                                                                1 хв

С. 62 - 66  - прочитати текст , дати відповіді на запитання.

Дібрати народні прислів’я та приказки про Сонце – 1 група.

Намалювати ілюстрацію до казки « Сонечко та хмаринка » – 2 група.