Конспект уроку для 1 класу
The subject: Кольори. Різнокольоровий світ.
Aims: презентувати лексичний матеріал за темою «Дозвілля», повторити вивчені мовні вирази за темою « Кольори», повторити граматичні структури, формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми; розвивати навички говоріння та аудіювання, діалогічного мовлення, вміння вести бесіду, слухати співрозмовника, удосконалювати фонетику та артикуляцію англійських звуків; викликати в дітей бажання вчитися, допомогти їм бути розкутими у спілкуванні, вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці, розвивати любов до природи.
Type of the lesson: урок засвоєння нових знань та формування умінь і навичок (комбінований).
Vocabulary: слова за темою «Кольори».
Structure: It is a cat. It is grey.
Activities of the lesson: робота з підручником, з зошитом, з картками, активні ігри.
Equipment: підручник, аудіозаписи, лего, відеозаписи, презентація.
Lesson materials:
-
Song “It’s a rainbow”: https://www.youtube.com/watch?v=N2J9abb_KQU&ab_channel=A%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0
-
Руханка “ Lemur Dance”: https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A&ab_channel=CreativeTeacher
-
Смайлики “ How are you?”
-
Презентація “Colours”.
-
Різнокольорові картки.
Plan
I Warm up
-
Greeting:
- Good morning, pupils!
- Good morning, teacher!
-
Настрій ( “ How are you?”): за допомогою смайликів визначаємо настрій.
Любі учні, давайте разом посміхнемось одне одному, піднімемо наші долоньки вгору.
На ваших партах лежать смайлики. Давайте визначимо наш настрій, даючи відповіді на питання: “How are you?” + відповіді на екрані:
- I am great. – Чудово!
- I am good. – Все добре!
- I am sad. – Сумно!
-
Оголошення теми та мети уроку:
Сьогодні ми продовжимо повторювати назви кольорів. Тому тема нашого уроку – Кольори. Різнокольоровий світ.
II Presentation
-
Повторення вивчених слів:
Любі діти, давайте разом повторимо кольори ( разом з учнями називаємо назву кольору за допомогою кольорового олівця). Гра « Який колір зник?»
III Main part
-
Світ дуже цікавий та різнокольоровий. Тому дуже важливо знати назви кольорів. Давайте за допомогою вивчених кольорів зробимо такі рухи. Повторюємо разом зі мною: blue – стрибай, yellow – підніми ручки вгору,green – разом тупотимо.
-
Пісня “It’s a rainbow”. Такі молодці! Зараз ми разом заспіваємо чудову пісеньку.
-
Чудово впорались! Дуже добре знаєте кольори. А ми переходимо до наступного завдання.
-
Разом перевіримо наші знання. В цьому нам допоможе наше «Лего». Уявимо, що це наші будиночки. Разом зі мною піднімаємо верхній поверх. Якого він кольору? Разом повторимо. Відкладаємо. І так далі до останнього нижнього поверху. Молодці!
-
Любі учні, ми з вами трошки втомились сидіти, тому давайте трошки порухаємось. Руханка “Lemur Dance”. Як чудово ми з вами потанцювали. Сідаємо.
IV Summarizing
-
Сьогодні на уроці ми з вами дуже багато повторювали. Тож давайте закріпимо наші знання за допомогою різнокольорових малюнків, які ми бачимо на екрані. Називаємо кольори, які об’єднують всі ці малюнки. Дуже добре!
-
Любі мої учні, ви сьогодні дуже добре попрацювали. Давайте з вами на завершення нашого уроку піднімемо вгору смайлик, скажемо, який у нас настрій під кінець уроку. Чудово!
-
Вдома не забуваємо повторювати назви кольорів. Встаємо.
-
Прощання:
- Goodbye, pupils!
- Goodbye, teacher!