Розгорнутий конспект уроку на тему "Захист даних. Шкідливі програми,їх типи, принципи дії і боротьба з ними". В конспекті розміщено матеріали до уроку та завдання для учнів.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань;
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань (повторення вивченого матеріалу, кросворд)
1. Залежно від обсягів завданих збитків, загрози інформаційній безпеці поділяють на (назвіть одну з загроз).
2. Один з принципів інформаційної безпеки.
3. Шкідлива програма, що сповільнює роботу ПК.
4. Закон у якому прописані етичні правові основи захисту даних.
5. Закон у якому передбачено кримінальну відповідальність за порушення таємниці листування, телефонних розмов і. т. д.
|
1 |
Ш |
К |
І |
Д |
Л |
И |
В |
І |
|
|
|
2 |
Ц |
І |
Л |
І |
С |
Н |
І |
С |
Т |
Ь |
|
|
|
|
|
3 |
В |
І |
Р |
У |
С |
|
4 |
К |
О |
Н |
С |
Т |
И |
Т |
У |
Ц |
І |
Я |
|
|
5 |
К |
О |
Д |
Е |
К |
С |
|
|
|
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку . Мотивація навчальної діяльності
На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтесь: які є види шкідливих програм, як класифікують шкідливі програми та які існують шляхи захисту даних.
IV. Вивчення нового матеріалу
Захист даних
Види шкідливих програм (за рівнем небезпечності дії)
За принципом розповсюдження та функціонування шкідливі програми поділяються на:
Шкідливі програми
Модулі, що можуть входити до складу антивірусної програми:
V. Закріплення вивченого матеріалу «Вправа продовжіть речення» (перша частина речення з’являється сама, друга після того як учні дають правильну відповідь)
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Використовуючи мережу «Інтернет» та підручник виконайте вправу 1.
Вправа 1. Охарактеризуйте одну з антивірусних програм за такими вимогами:
VІІ. Підсумки уроку. Оцінювання роботи учнів. Враховуючи відповіді учнів на уроці та виконане завдання вчитель виставляє оцінки учням.
VІІI. Домашнє завдання. Опрацювати п. 4.1, ст. 120 виконати вправу 7 письмово.
1